تفاوت اصلی قبل از خرید سانترال و VoIP
خرید سانترال. بین PBX و VoIP برای سیستم تلفن اداری، چه چیزی را انتخاب می کنید؟ به طور کلی، هر دو راه حل تمام ویژگی
نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602
خرید سانترال. بین PBX و VoIP برای سیستم تلفن اداری، چه چیزی را انتخاب می کنید؟ به طور کلی، هر دو راه حل تمام ویژگی
تفاوت اصلی SIP trunking. شما می خواهید سیستم تلفن شرکت خود را به سانترال ابر متصل کنید و از مزایای VoIP لذت ببرید. یکی از
خرید Cloud PBX. سیستم های تلفن PBX میزبان ابر در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده اند. امکان افزودن یک سیستم تلفن
مزایای سانترال ابری . سانترال یکی از دستگاه های مهم در ادارات می باشد که در این مقاله به بررسی مزایای آن خواهیم پرداخت. 4
بررسی کامل سانترال. PBX یا سانترال یک سیستم تلفنی در یک شرکت است که تماسها را بین کاربران در خطوط محلی تغییر میدهد، در حالی
ویژگی سیستم سانترال . یک صرافی خصوصی (PBX) یک سیستم تلفنی درجه یک تجاری است. این نوع سیستمها قابلیتهای اضافی مورد نیاز کسبوکارها را ارائه
سانترال ابری. وقتی به سیستم تلفنی مبتنی بر ابر تغییر میدهید، کسبوکار شما به بهرهوری و بهرهوری قابل توجهی دست خواهد یافت. این فقط روی
راه اندازی سانترال . سیستم PBX یا صرافی شعبه خصوصی راهی برای سادهسازی ارتباطات داخلی است. تعدادی از اشتباهات متداول وجود دارد که می توان
سیستم سانترال برای تجارت . وقتی کسب و کار شما کوچک است، می توانید به راحتی با یک خط تلفن وارد دفتر خود شوید –
سیستم سانترال. در یک محیط کاری کوچک، یک خط تلفن برای ارتباط کافی است. اما همانطور که تجارت شما رشد می کند، برای حفظ یک
آدرس و ساعت کاری
تهران، خیابان آزادی، خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، ساختمان بنیامین، پالاک 145، طبقه 5، واحد 18 (مجهز به پارکینک و (2) آسانسور)
شنبه تا چهار شنبه از ساعت 9 الی 21 – پنج شنبه ها از ساعت 9 الی 20
شماره تماس ها