آشنایی با تابلو PBX
تابلو PBX چیست؟ PBX مخفف کلمه (مبادله شعبه خصوصی) است که یک سیستم تعویض تلفنی داخلی است و برای اتصال هر دو داخلی و داخلی
نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602
تابلو PBX چیست؟ PBX مخفف کلمه (مبادله شعبه خصوصی) است که یک سیستم تعویض تلفنی داخلی است و برای اتصال هر دو داخلی و داخلی
آشنایی با مزایای تلفن سانترال ابری علاوه بر تاباندن الکترون از طریق اینترنت برای گفتگو با دیگران، چه چیزی یک سیستم تلفن میزبان را به
عامل سانترال چیست؟ یک نماینده صرافی شعبه خصوصی (PBX) نقش مهمی در یک شرکت ایفا می کند. او مسئول پاسخگویی به تماس های دریافتی و
سیستم تلفنی PBX چیست و چگونه برای هتل ها کار می کند؟ سیستم تلفنی هتل شما می تواند یک بار پر هزینه یا یک دارایی
سیستم PABX چگونه کار می کند؟ PABX مانند نسخه کوچک مبادلات تلفنی عمومی کار می کند. یک سیستم معمولی هم نرم افزار دارد و هم
درباره شماره PBX ما از آنجا که افراد جداگانه همه چیزهای ما را به هم متصل کرده اند، پیشرفت زیادی داشته ایم امروز اکثر تماس
چرا IP-PBX را نسبت به سیستم EPABX سنتی انتخاب کنیم؟ برای چندین دهه EPABX به عنوان مناسب ترین حالت ارتباطات تجاری در نظر گرفته می
چالش های سیستم های PBX سنتی یکی از محدودیت های سانترال سنتی نگهداری و نگهداری مورد نیاز برای مراقبت از یک سیستم پیچیده است. تعیین
جوانب مثبت و منفی Cloud PBX در مقابل سیستم های PBX On-Premise یکی از بیشترین تصمیماتی که یک رهبر تجاری می تواند بگیرد، ارتقا سیستم
تلفن سانترال ابری سیستم PBX ابری مبتنی بر فناوری Cloud Computing است که در آن داده ها ذخیره می شوند و از طریق اینترنت انتقال
آدرس و ساعت کاری
تهران، خیابان آزادی، خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، ساختمان بنیامین، پالاک 145، طبقه 5، واحد 18 (مجهز به پارکینک و (2) آسانسور)
شنبه تا چهار شنبه از ساعت 9 الی 21 – پنج شنبه ها از ساعت 9 الی 20
شماره تماس ها