مهم ترین ویژگی های سیستم PBX
مهم ترین ویژگی های سیستم PBX / صرافی شعبه خصوصی یک سیستم تلفنی در یک شرکت است که تماسها را بین کاربران در خطوط محلی
نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602
مهم ترین ویژگی های سیستم PBX / صرافی شعبه خصوصی یک سیستم تلفنی در یک شرکت است که تماسها را بین کاربران در خطوط محلی
نحوه رفع مشکلات سیستم پی بی ایکس / PBX (Private Branch Exchange) یک سیستم تلفن تجاری است که به شرکت ها کمک می کند بر
مزایای سیستم تلفن PBX داخلی/ کسبوکارهای زیادی وجود ندارند که نتوانند از داشتن یک سیستم تلفن در محل بهره ببرند، با این حال، ابتدا مهم
مزایا و معایب سیستم های تلفن PBX/ امروزه در مورد سیستم های تلفن گزینه های متعددی وجود دارد. تا سالهای اخیر، رایجترین نمونههای سانترال دیجیتال
عیب یابی سیستم های تلفن سانترال/ با در نظر گرفتن این مشکلات رایج PBX، در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید برای شناسایی آنها
نحوه عملکرد سیستم تلفن PBX/ یک سیستم PBX بهعنوان مثال، بهعنوان مثال، بهجای تلفن ثابت یا تلفن همراه، عملکردها و ویژگیهای لازم را منحصراً به
سانترال میزبان در مقابل سانترال در محل/ تفاوت اصلی بین سیستم تلفن میزبانی شده در مقابل سیستم تلفن داخلی این است که چه کسی سخت
استفاده از سیستم تلفن سانترال / به گفته آفکام، تا سال 2006، مصرف تلفن همراه به ازای هر خانوار از خطوط تلفن ثابت پیشی گرفت
انتخاب سیستم های PBX برای مشاغل کوچک / اگر سیستم ارتباطی فعلی شما به سادگی نیازهای کسب و کار کوچک شما را برآورده نمی کند،
سیستم PABX در مقابل PBX/ تفاوت بین PBX و PABX بسیار ساده است. PBX یک “صرافی شعبه خصوصی” است، در حالی که PBX یک “صرافی
آدرس و ساعت کاری
تهران، خیابان آزادی، خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، ساختمان بنیامین، پالاک 145، طبقه 5، واحد 18 (مجهز به پارکینک و (2) آسانسور)
شنبه تا چهار شنبه از ساعت 9 الی 21 – پنج شنبه ها از ساعت 9 الی 20
شماره تماس ها