انواع سیستم های تلفن PBX
سیستم های تلفن PBX. چهار نوع سیستم سانترال وجود دارد که معمولاً با آنها روبرو خواهید شد و هر کدام نقاط قوت و ضعف خاصی
نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602
سیستم های تلفن PBX. چهار نوع سیستم سانترال وجود دارد که معمولاً با آنها روبرو خواهید شد و هر کدام نقاط قوت و ضعف خاصی
انواع سیستم تلفن . سیستمهای تلفن PBX در انواع مختلفی وجود دارند تا تقریباً برای هر نیاز تجاری که به آن نیاز است پاسخگو باشد.
مشکلات سیستم PBX. PBX یک سیستم تلفن تجاری است که به شرکت ها کمک می کند بر محدودیت های فیزیکی یک سیستم تلفن سنتی غلبه
مقایسه PBX. یک سیستم PBX سنتی از خطوط تلفن سنتی استفاده می کند، در حالی که یک سیستم VoIP از اینترنت برای ارسال و دریافت
مزایای استفاده از سانترال. یک سیستم PBX میزبانی شده که از طریق اینترنت کار می کند یک مزیت بزرگ نسبت به سیستم باند اداری دارد:
معایب Cloud PBX. یکی از بیشترین تصمیماتی که یک رهبر کسب و کار می تواند بگیرد، ارتقای سیستم تلفن شرکت است. ممکن است از یک
با در نظر گرفتن این مشکلات رایج PBX، در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید برای شناسایی آنها انجام دهید. پس از آن، دقیقاً
سانترال سنتی. همانطور که تجارت شما گسترش می یابد، تلفن ثابت تنها برای کمک به شما در برقراری تمام تماس های خود کافی نخواهد بود.
خرید سانترال. همانطور که شرکت شما از یک استارتاپ به یک تجارت پر رونق با کارمندان گسترش می یابد، می خواهید ارتباط تلفنی را برای
سانترال میزبان . سانترال به راحتی می تواند تماس های شرکت شما را دسته بندی کند. بیایید به هر یک از تفاوت های اصلی بین
آدرس و ساعت کاری
تهران، خیابان آزادی، خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، ساختمان بنیامین، پالاک 145، طبقه 5، واحد 18 (مجهز به پارکینک و (2) آسانسور)
شنبه تا چهار شنبه از ساعت 9 الی 21 – پنج شنبه ها از ساعت 9 الی 20
شماره تماس ها