نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

خرید سانترال. همانطور که شرکت شما از یک استارتاپ به یک تجارت پر رونق با کارمندان گسترش می یابد، می خواهید ارتباط تلفنی را برای کارکنان خود فراهم کنید. برای انجام این کار، در حال تحقیق در مورد سیستم های تبادل شعب خصوصی (PBX) خواهید بود.

در این راهنما، ما تمام موارد ضروری را که باید در مورد راه حل های مدرن PBX بدانید را بررسی می کنیم. حتی اگر قبلاً هرگز یک PBX را مدیریت نکرده‌اید، می‌توانید به قسمت‌هایی که برایتان مهم هستند بپردازید.

خرید سانترال

بررسی PBX در خرید سانترال

PBX مخفف Private Branch Exchange است که یک شبکه تلفن خصوصی است که به کاربران امکان می دهد با یکدیگر صحبت کنند. اجزای سخت افزاری مختلف به صورت پشت سر هم کار می کنند تا اتصال به شبکه تلفن را فراهم کنند.

یک PBX شبکه تلفن داخلی یک شرکت را اداره می کند. یک سیستم PBX مسیریابی و ویژگی های تماس پیشرفته را برای تماس های ورودی و خروجی مدیریت می کند.

راه اندازی سانترال کار کوچکی نیست. یک شرکت از یک یا چند مدیر سیستم با چندین دهه تجربه مخابراتی کمک می گیرد. شما همچنین به فضای فیزیکی برای قرار دادن سیستم PBX در دفتر مانند کمد یا اتاق سرور نیاز دارید. برای درک بهتر ویژگی ها و مزایای سانترال درجه تجاری، ابتدا باید در مورد سیستم تلفن به طور کلی صحبت کنیم.

تبدیل شدن به یک اپراتور تلفن با یک PBX

سیستم تلفن سنتی به نام سیستم تلفن قدیمی ساده یا به اختصار POTS شناخته می شود. این بر اساس یک جفت سیم پیچ خورده از شرکت تلفن محلی به ساختمان است. POTS اساسی، قابل اعتماد است و در 140 سال تغییر زیادی نکرده است.

این مطلب را از دست ندهید   Samsung OfficeServ 7100 PABX

ارائه دهندگان خدمات تلفن تماس ها را با استفاده از شبکه تلفن عمومی سوئیچ شده (PTSN) در پروتکل شبکه دیجیتال خدمات یکپارچه (ISDN) با دیگران متصل می کنند. PSTN این امکان را برای مشتری Verizon فراهم می کند که با مشتری AT&T تماس بگیرد و همچنین تماس های محلی را اصلاح کند.

ارائه خدمات تلفنی به یک تجارت می تواند گران باشد. یک قبض معمولی تلفن تجاری معمولی به راحتی می تواند هزاران نفر در هر ماه فقط برای صد خط باشد. باید راه بهتری وجود داشته باشد.

یک PBX به یک کسب و کار اجازه می دهد تا یک سیستم تلفن داخلی را راه اندازی کند و از خطوط تلفن کمتری از شرکت تلفن استفاده کند. سیستم های PBX برتر می توانند پست صوتی، خدمه خودکار و پیام های ضبط شده را مدیریت کنند. این همچنین شامل برنامه های افزودنی تلفن برای همه افراد شرکت می شود.

PBX مبتنی بر فضای ابری

PBX مبتنی بر فضای ابری نحوه رسیدگی به تماس‌های تلفنی توسط کسب‌وکارها را بازطراحی کرده است و ارتقای قابل توجهی نسبت به محدودیت‌های گذشته ارائه کرده است. پیش از این، سانترال ها اختصاصی بودند و نگهداری آنها بسیار دشوار بود.

امروزه سیستم های سانترال تا حد زیادی تکامل یافته اند. دیگر وابسته به شرکت تلفن محلی نیست، تماس ها با استفاده از فناوری Voice over Internet Protocol (VoIP) برقرار می شود. به جای خطوط آنالوگ، ترانک SIP می تواند اتصال را با کسری از هزینه برقرار کند.

آیا می خواهید درباره Voice over IP اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ راهنمای مبتدی ما برای VoIP به شما کمک می کند تا نکات و نکات VoIP را درک کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مزایای سیستم تلفن PBX داخلی چیست؟

سیستم‌های PBX به رهبران فناوری اطلاعات این امکان را می‌دهد که دستگاه‌های موجود خود را با ستون فقرات تمام دیجیتالی با اختصاص شماره‌های تلفن تجاری مختلف به برنامه‌های افزودنی مختلف حفظ کنند. از طرف دیگر، یک PBX ابری بهترین های هر دو جهان را با استقرار سیستم تلفن کاملاً مدیریت شده ترکیب می کند. اکنون که هدف صرافی شعبه خصوصی را می دانیم، بیایید با مزایای یک PBX مدرن برای ارتباطات تجاری آشنا شویم.

مزایای سیستم PBX برای مشاغل

هر روز نیست که مشاغل به طور خاص بخواهند سیستم تلفن خود را راه اندازی کنند. باید چیزی در آن وجود داشته باشد تا بتوانند سرویس تلفن خود را به ابر منتقل کنند.

شرکت های بزرگ و کوچک از قابلیت های چشمگیر یک PBX لذت می برند. مهمترین دلایل استفاده از PBX:

  • تماس ها را بر اساس یک برنامه از پیش برنامه ریزی شده مدیریت و تکمیل کنید. می توانید جهت “انشعاب” را انتخاب کنید و قوانین خود را در درخت شبکه PBX تنظیم کنید. اپراتورها می توانند برای جلوگیری از هزینه های بالا، شماره گیری بین المللی را در صورت نیاز محدود یا مجاز کنند.
  • به راحتی تماس ها را بین کاربران و بخش ها انتقال دهید. اتصالات را بدون قطع تماس برقرار و حفظ کنید. شما می توانید تماس ها را به طور موثر از طریق انتقال گرم یا انتقال سرد انتقال دهید. در هر صورت، می توانید تماس ها را به طور قابل اعتماد انتقال دهید.

مزایای دیگر PBX

از دیگر مزیت های استفاده از سیستم PBX میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تبریک ها را با پیام های ضبط شده، از جمله انتخاب موسیقی برای کسب و کار خود، سفارشی کنید. این ویژگی یک راه فوق العاده برای هشدار دادن به مشتریان در مورد یک مشکل فروش یا خدمات است.
  • یک مرکز تماس راه اندازی کنید تا به شما در مدیریت یک تیم فروش یا بخش پشتیبانی مشتری کمک کند. در حالی که یک PBX هزینه بر است، می‌تواند تماس‌های ورودی و خروجی را بر اساس محدودیت‌های فیزیکی خود در یک صف نگه دارد. یک PBX مبتنی بر ابر می‌تواند تماس‌گیرندگان بیشتری را مدیریت کرده و آنها را بین افراد یا تیم‌های مورد نظر توزیع کند.
  • چندین مکان اداری را با یک سیستم تلفن متصل کنید تا کارمندان بتوانند با یکدیگر صحبت کنند. به جای مدیریت سیستم های تلفن جداگانه، از یک PBX برای مدیریت این مسیریابی تماس استفاده می کنید.
این مطلب را از دست ندهید   معنی PSTN - PSTN

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: تفاوت سانترال میزبان در مقابل ترانک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =