نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ویژگی سیستم سانترال . یک صرافی خصوصی (PBX) یک سیستم تلفنی درجه یک تجاری است. این نوع سیستم‌ها قابلیت‌های اضافی مورد نیاز کسب‌وکارها را ارائه می‌کنند، مانند توانایی ارائه برنامه‌های افزودنی برای کارمندان، و متصدیان خودکاری را ارائه می‌دهند که به تماس‌ها پاسخ می‌دهند و به افراد یا بخش‌های مناسب هدایت می‌کنند. یک PBX از کانال‌های ارتباطی مختلفی مانند پروتکل صدا از طریق اینترنت (VoIP) و شبکه دیجیتال خدمات یکپارچه (ISDN) استفاده می‌کند. یک سیستم تلفن تجاری به دلیل ارائه خدمات با خدمات تلفن همراه یا مسکونی متفاوت است. چنین سیستم‌هایی ویژگی‌هایی مانند کنفرانس تماس، شماره‌گیری داخلی، تنظیمات ساعات کاری برای مسیریابی تماس‌های بدون ساعت، صف‌های انتظار مشتری و نگه داشتن موسیقی را ارائه می‌دهند.

ویژگی سیستم سانترال

کارکرد سیستم PBX

یک سیستم PBX با استفاده از یک تابلو کنترل می شود که اتصالات بین تلفن ها را برای تسهیل تماس پردازش می کند. این سیستم به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد چندین خط تلفن را ارائه دهد که به یک شبکه تلفن سوئیچ‌شونده عمومی یا شبکه VoIP متصل می‌شوند، به این ترتیب تماس‌ها برقرار و دریافت می‌شوند.

سیستم های PBX همچنین ویژگی های متعددی را که سیستم های تلفن تجاری دارند کنترل می کنند. علاوه بر امکان برقراری ارتباط با تماس‌گیرندگان خارجی، یک سیستم PBX به خطوط تلفن کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد تا به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

انواع سیستم های سانترال

سه نوع اصلی از سیستم های PBX وجود دارد: میزبانی، در محل و ترانک SIP.

  • میزبانی شده: با یک PBX میزبانی شده، تلفن تجاری شما در فضای ابری مستقر می شود. راه اندازی یک سیستم PBX میزبان فقط نیاز به ثبت نام در سرویس و خرید تلفن های واقعی دارد. راه‌اندازی به‌جای چند هفته، چند دقیقه طول می‌کشد، و میزبانی ابری به شما امکان می‌دهد به راحتی برخی ویژگی‌های اضافی را اضافه یا غیرفعال کنید. به علاوه، از آنجایی که شما مدیر حساب هستید، کنترل کامل بر تلفن های تجاری خود دارید.
  • در محل: اگر انتظار رشد شرکت خود را ندارید، یک سیستم سانترال داخلی می‌تواند مناسب باشد. این به این دلیل است که هزینه اولیه یک سیستم داخلی می تواند کمتر از هزینه بلند مدت پرداخت های ماهانه برای یک سیستم PBX میزبان باشد. حتی هزینه های تعمیر و نگهداری گاه به گاه برای فعال نگه داشتن شبکه شما نباید بیشتر از هزینه پرداخت های ماهانه باشد. با این حال، با یک راه حل در محل، شما مسئول تعمیر و نگهداری خواهید بود، که احتمالاً مستلزم حضور متخصصان فناوری اطلاعات آموزش دیده در کارکنان است.
  • ترانک SIP سانترال: ترانک SIP به شما این امکان را می دهد که یک PBX تلفن ثابت موجود را به یک سیستم تلفن مبتنی بر ابر تبدیل کنید، هزینه ها را کاهش داده و ویژگی های موجود را گسترش دهید. اینها شامل ابزارهایی مانند برنامه های تلفن نرم افزاری و تجزیه و تحلیل گزارش است.
این مطلب را از دست ندهید   برنامه ریزی سیستم تلفن PBX   (بخش سوم)

ویژگی های سانترال میزبان

ویژگی های PBX چیزی است که سیستم های تلفن تجاری را از برنامه های تلفن همراه یا تلفن های خانگی متمایز می کند. در اینجا برخی از ویژگی های ارزشمندتر آورده شده است.

  • پست صوتی به ایمیل: علاوه بر سرویس پست صوتی سنتی، بسیاری از سیستم‌های PBX، پست صوتی به ایمیل را ارائه می‌دهند که به کاربران سیستم تلفن یک فایل صوتی یا رونوشت پیام باقی‌مانده در تلفنشان را ارائه می‌دهد.
  • صفحه بندی: اگر کارمندی بخواهد برای کل تیم پیام ارسال کند، می تواند از سیستم پیجینگ برای ضبط پیام از طریق تلفن خود استفاده کند. سپس پیام را می توان از طریق سیستمی از بلندگوها برای همه کارمندان پخش کرد، یا به گروهی از تلفن های کارمندان ارسال کرد.
  • گزارش های تماس: این گزارش ها داده های تماس شرکت شما را تجزیه می کند. آنها شامل اطلاعاتی در مورد استفاده از تلفن کسب و کار شما هستند که می تواند توسط کاربر یا بخش جزئیات بیشتری ارائه شود.
  • انتقال تماس: این به تلفن دفتر شما اجازه می‌دهد تا زمانی که پاسخ نمی‌دهید، تماس‌ها را به شماره دیگری فوروارد کند.
  • ضبط تماس: این گزینه به کاربران این امکان را می دهد که تماس های خود را برای پخش در زمان بعدی ضبط کنند.
  • صف‌های تماس: می‌توانید تماس‌هایی را که به‌طور همزمان وارد می‌شوند، با قرار دادن آن‌ها در یک صف مدیریت کنید تا زمانی که شخصی برای صحبت با آنها در دسترس باشد.
  • شماره گیری داخلی: تماس گیرندگان می توانند داخلی کارمندان را برای رسیدن به خط مستقیم خود وصل کنند.
  • انتقال تماس: این گزینه به کارمندان اجازه می دهد تا تماس ها را به همکاران خود انتقال دهند.
این مطلب را از دست ندهید   بهترین تلفن سانترال

پیشنهاد مطالعه: برترین مزایای تجاری سانترال ابری

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =