سانترال KX-NSX1000 پاناسونیک
سبک های ارتباطی ما طی سالها تغییر می کند. وقتی فقط ارتباط آنالوگ موجود بود ، برای هر خط تلفن یک شماره تلفن خاص اختصاص می یافت. اگر کاربر نقل مکان کرد و می خواست همان شماره را حفظ کند ، لازم بود خط تلفن را دوباره خریداری نماید. با شروع محبوبیت IP ، اختصاص شماره تلفن به یک دستگاه خاص امکان پذیر شد. به سادگی با جابجایی دستگاه ، کاربران می توانند در مکانهای مختلف از همان تعداد خط در اداره و سازمان خود استفاده کنند. با استفاده از سانترال KX-NSX1000 پاناسونیک به راحتی می توانید تعداد زیادی از خطوط را مدیریت نمایید.
حال ، کاربران انتظار دارند که شماره تلفن ها را به کاربران خاص اختصاص دهد که از این طریق می توان از هر دستگاهی استفاده کرد. در نتیجه ، کاربران می توانند ارتباطات تجاری را نه تنها در داخل دفتر بلکه حتی در خارج از خانه یا در خانه انجام دهند و فرصتی برای ایجاد تحولی در سبک کار خود ایجاد کنند
سری Panasonic KX-NSX نسل بعدی سیستم های ارتباطی
با اتصال یک سیستم سانترالPanasonic موجود با مدل KX-NS1000 ، می توانید خطوط شهری و داخلی را مدیریت و بررسی نمایید. KX-NSX1000 شما را قادر می سازد ظرفیت کمتری را برای IP و با هزینه کمتر ولی بازدهی مناسب را تجربه کنید.
امنیت دستگاه
کیفیت ارتباط و قابلیت اطمینان بسیار مهم هستند. با سیستم ارتباطی پاناسونیک ، حتی در صورت بروز مشکل در سیستم ، می توان خدمات ارتباطی را حفظ کرد.
سیستم پشتیبان گیری قابل استفاده
با نصب واحد اولیه و واحد ثانویه ، در صورت بروز مشکل در سیستم عامل در واحد اولیه ، سیستم تهیه نسخه پشتیبان واحد ثانویه به سیستم کاری ارتقاء یافته و به عنوان KX-NSX master PBX به کار خود ادامه می دهد.
حالت جدا شده ساده
اگر مشکل شبکه با یک ارتباط چند منظوره رخ دهد ، Expansion Gateway (سری KX-NS) در هر سایت می تواند به عنوان یک سیستم مستقل عمل کند. KX-NSX مقاوم است و امکان ادامه ارتباط را فراهم می آورد.
تعمیر و نگهداری از راه دور
یک مهندس خدمات می تواند از راه دور تعمیر و نگهداری را در KX-NSX انجام دهد. سرویس پاناسونیک شما را قادر می سازد تا از هر کجا و در هر زمان با اطمینان و ایمنی به سیستم خود دسترسی پیدا کنید – که امکان بازیابی سریع سیستم را فراهم می کند. نگهداری KX-NSX هم قابل انعطاف است و هم کارآمد.
بازیابی خطا / تشخیص
KX-NSX2000 / 1000 می تواند برای کمک به عیب یابی ، خطا های مربوط به سیستم را بدست آورد. که عملکرد سیستم را چندین برابر می کند.
چند دستگاه
هر کاربر می تواند یک شماره تلفن را به دستگاه های مختلفی از جمله تلفن دفتر و تلفن همراه خود اختصاص دهد ، که باعث می شود تلفن یا تلفن همراه به راحتی به عنوان پسوند اداری مورد استفاده قرار گیرد. کاربران می توانند با استفاده از یک شماره واحد به راحتی چندین دستگاه پخش شده در نقاط مختلف را به راحتی مدیریت کنند.
عملکرد هوشمند
این عملکرد تعدادی از کاربران را قادر می سازد که یک پسوند مشابه را به اشتراک بگذارند کاربران مشخصات شخصی خود را با یک سرویس خدماتی اعمال می کنند ، بنابراین فقط می توانند تماسهای شخصی و پیام صوتی و غیره را دریافت کنند. هنگامی که یک کارمند در یک مکان سرویس می دهد ، آنها به طور خودکار در هر مکان قبلی سرویس می شوند.
پورتال من
با استفاده از رابط کاربری مبتنی بر وب My Portal ، هر کاربر می تواند به راحتی بدون دانستن شماره ویژگی خاص سانترال ، تنظیمات عملکرد تلفن و شخصی سازی پیام متحد را به راحتی انجام دهد.
سیستم چند اتصالی
KX-NSX برای هر شرکتی با مقیاس پذیری ایده آل است. حداکثر 2،000 کاربر را پشتیبانی می کند و امکان اتصال به 32 سایت با سری KX-NS را برای ارتباطات بدون اتصالی را فراهم می کند. همچنین می تواند هزینه برقراری تماس بین دفاتر دارای شبکه KX-NS را به عنوان مکالمه داخلی صرفه جویی کند ، و به اشتراک گذاری حداکثر 128 کاربر ، پیام رسانی یکپارچه ، دایرکتوری اداری و موارد دیگر را فراهم می کند.
مدیریت متمرکز
KX-NSX شرکتها را در چندین مکان پخش می کند تا بتوانند مدیریت از راه دور را از یک سایت اصلی با استفاده از شبکه IP انجام دهند.