نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

انواع کارت سانترال پاناسونیک

دستگاه سانترال، مرکز تلفنی است که می تواند خطوط شهری محدودی را بین تعداد زیادی داخلی توزیع و تقسیم کند. این دستگاه می تواند به مدیریت خطوط تلفن کمک کند. از طریق دستگاه های سانترال می توانید حدود استفاده از تلفن را برای هر داخلی مشخص کنید. مثلا 0 یا 00 را بر روی برخی داخلی ها ببندید. می توانید برای برخی داخلی ها تلفن مدیریتی در نظر بگیرید تا بتوانند به راحتی مدیریت تماس بین داخلی ها را کنترل کند.

دستگاه های سانترال دارای امکانات بی نظیری هستند که می توانید با نصب کارت های مختلف از آن ها بهره مند شوید.

کارت های ارتقا:

دستگاه های سانترال دارای یک ظرفیت پایه و یک ظرفیت قابل ارتقا هستند که ظرفیت پایه به صورت پیش فرض بر روی دستگاه وجود دارد. اگر تعداد خطوط شهری یا داخلی ها برای شما کافی نیست، می توانید با تهیه ی کارت های ارتقا، تعداد آن ها را افزایش دهید.

کارت های ارتقا هم می توانند خطوط شهری و هم داخلی ها را افزایش دهند. کارت های ارتقای داخلی ها خود به 3 دسته ی کارت داخلی دیجیتال، کارت داخلی آنالوگ و کارت داخلی هیبراید تقسیم می شوند که نوع آن به تلفنی که می خواهید روی داخلی ها قرار دهید بستگی دارد.

کارت کالر آی دی:

این کارت می تواند قابلیت نمایش کالر آی دی افراد تماس گیرنده را بر روی دستگاه فعال کند. اگر کارت کالر آی دی را بر روی دستگاه خود نصب نکنید حتی اگر تلفن های قرار گرفته بر روی داخلی ها قابلیت نمایش کالر آی دی را داشته باشند هم شماره را نمی توان مشاهده کرد.

این مطلب را از دست ندهید   خصوصیات استاندارد PABX

کارت دیزا آپشن:

به وسیله ی نصب این کارت می توانید امکان اپراتور گویا را بر روی دستگاه خود فعال کنید. اپراتور گویا با معرفی داخلی های مختلف به تماس گیرندگان می تواند ارتباط را برای مشتریان آسان کند.

کارت دورفون:

این کارت می تواند قابلیت باز کردن در را به تلفن ها اضافه کند. با نصب این کارت و اتصال آن به درب شرکت، هرکس دکمه ی زنگ شرکت را فشار دهد روی تلفن های شرکت زنگ می خورد و پرسنل با زدن یک کد می توانند به راحتی از پشت میز خود درب را باز کنند.

کارت خطوط  RRI:

این نوع کارت برای اتصال به خطوط E1 مورد استفاده قرار می گیرد. این کارت با ارتباط با لینک پر ظرفیت E1 روی یک شماره تلفن ثابت 4 یا 5 رقمی ظرفیت دریافت تماس همزمان را بالا می برد. این کارت از طریق مودم E1 با مخابرات ارتباط برقرار می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 1 =