نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

سانترال ابری. وقتی به سیستم تلفنی مبتنی بر ابر تغییر می‌دهید، کسب‌وکار شما به بهره‌وری و بهره‌وری قابل توجهی دست خواهد یافت. این فقط روی کاغذ خوب به نظر نمی رسد. به افراد امکان می دهد بهتر کار کنند و نتیجه شرکت را بهبود بخشند. بیایید روش‌هایی را که شرکت‌ها از VoIP میزبان ابری در مقابل راه‌اندازی اولیه بهره می‌برند، بررسی کنیم.

سانترال ابری

 ارتباطات تیمی بهبود یافته

ارتباط موثر تیم مجازی دیگر یک امر تجملی نیست. در نظر بگیرید که یک سوم شرکت ها مشتریان خود را به دلیل مشکلات ارتباطی از دست می دهند – بدون شک ارزش بهبود در سراسر شرکت را دارد.

این مزیت جایی است که Cloud PBX عملکرد خوبی دارد. در اینجا چند راه وجود دارد که باعث می شود ارتباط تیمی بدون اصطکاک باشد:

  • برنامه‌های افزودنی تلفن مجازی – برنامه‌های افزودنی تلفن را اختصاص دهید که دسترسی به هر یک از اعضای تیم را در یک فهرست مشترک آسان می‌کند.
  • چت تیمی – به همکاران اجازه دهید از طریق یک برنامه برای همکاری، از جمله چت یک به یک و گروهی، ارتباط برقرار کنند.
  • کنفرانس ویدیویی – به یک چت ویدیویی بروید و صفحه خود را به راحتی به اشتراک بگذارید.

 افزایش تجارب مشتری

با استفاده از عملکردهای مدرن سانترال ابری، به مشتریان خود احساس دیده شدن، شنیده شدن و درک شدن را بدهید. هیچ کس نمی خواهد یک ساعت در حالت تعلیق باشد یا مجبور باشد چندین بار تماس بگیرد.

56 درصد از مردم در سراسر جهان به دلیل تجربه ضعیف خدمات مشتری، تجارت با یک شرکت را متوقف کرده اند. اگر بتوانید مشکل مشتری را به طور موثر حل کنید، برنده هستید.

این مطلب را از دست ندهید   انعطاف پذیری PBX

ویژگی هایی که باید در سانترال ابری جستجو کنید عبارتند از:

  • متصدی خودکار – با منوی انتخاب فرد یا بخش مورد نظر به تماس‌گیرندگان ورودی خوش آمد می‌گویید.
  • پست صوتی به ایمیل – پیام های پست صوتی را در صندوق ورودی خود دریافت کنید تا بتوانید به سرعت به مشتریان پاسخ دهید.
  • صف تماس – از سیگنال های مشغول و رها کردن تماس گیرندگان به پست صوتی با سیستم مسیریابی تماس هوشمند خودداری کنید.

 شرکت برای انعطاف پذیری

رهبران کسب و کار امسال برنامه های خود را برای پذیرش کار از خانه تسریع کرده اند. از یک امتیاز به یک تکیه گاه، باید این تغییر را بپذیرید.

شرکت ها در همه جا دستکش را پشت سر گذاشته اند. سیستم تلفن شرکت شما نباید شما را از شیفت بعدی باز دارد.

آن دسته از شرکت‌هایی که قبلاً از PBX میزبانی شده استفاده می‌کردند، می‌توانستند تقریباً فوراً از خانه کار کنند. این قدرت یک سیستم سانترال ابری است – تنها چیزی که نیاز دارید سرویس اینترنت پهن باند است. راه‌حل‌های Cloud PBX برای مقاومت در برابر بلایای طبیعی، زمان و قابلیت اطمینان را فراهم می‌کنند. و هنگامی که همه را به دفتر بازگردانید، ارتباطات یکپارچه نیز در آنجا خوب عمل می کند.

سیستم تلفن شما باید زندگی را برای تیم شما آسان تر کند تا بتواند هر چیزی را که در آینده پیش می آید مدیریت کند. حتی اگر نیاز به اضافه کردن اعضای جدید تیم پس از راه دور داشته باشید، سیستم تلفن ابری رشد و گسترش بیشتری را باز می کند.

این مطلب را از دست ندهید   سانترال  KX-NS300پاناسونیک

 افزایش عملکرد تیم

چگونه یک سانترال ابری می تواند بهره وری همه را افزایش دهد؟ به عنوان یک سیستم تلفن تجاری با امکانات کامل، می توانید عملکرد را در کل شرکت خود اندازه گیری کنید، حتی اگر نمی توانید آنجا باشید.

به عنوان مثال، شما می توانید:

  • آمارهای بلادرنگ را ردیابی کنید تا همیشه بتوانید آنها را با معیارهای روز یا هفته مقایسه کنید.
  • ضبط تماس ها را تجزیه و تحلیل کنید تا نمایندگان مرکز تماس شما به بهبود ادامه دهند.
  • پاداش عملکرد بالا، مانند بهبود وضوح تماس اول (FCR).
  • پیش بینی کنید و برای حجم تماس های بالاتر آماده شوید.

به عبارت دیگر، می توانید عملکرد تیم خود را افزایش دهید، که هم رضایت مشتری و هم نتیجه شما را افزایش می دهد. برد – برد!

تعمیرات تخصصی سانترال 

کیفیت تماس و قابلیت اطمینان عالی

یک راه حل عالی VoIP با تماس های تلفنی با کیفیت بالا ارائه می شود. کیفیت صدای یک سیستم تلفن سنتی به صدای شفاف و واقعی یک PBX ابری نمی رسد.

کدک های صوتی HD دو برابر پهنای باند بیشتری ارائه می دهند تا همه بتوانند در هر تماس طیف وسیع تری از صدا را بشنوند. مشتریان مجبور نخواهند بود خودشان را تکرار کنند و شما در هر تماس تجربه لذت بخشی برای مشتری ایجاد خواهید کرد.

از آنجایی که سانترال های مبتنی بر ابر در فضای ابری وجود دارند، از قابلیت اطمینان ثابت شده از مراکز داده متعدد بهره می برند. شبکه Nextiva در سال گذشته بیش از یک میلیارد تماس را تکمیل کرد – می تواند تماس شما را انجام دهد.

این مطلب را از دست ندهید   مخابرات سیپ ترانک

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: اشتباهات رایج هنگام راه اندازی سانترال

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =