نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

3 سیستم رایج سانترال/  امروزه، سه نوع متداول سیستم سانترال وجود دارد که معمولاً توسط مشاغل استفاده می شود (معمولاً بسته به اندازه کسب و کار و سرعت رشد آن). این سیستم ها شامل سانترال مبتنی بر ابر، سانترال سانترال داخلی و سانترال SIP ترانکینگ است.

3 سیستم رایج سانترال

سانترال مبتنی بر ابر

همانطور که در بالا ذکر شد، سیستم‌های سانترال مبتنی بر ابر، تمام مزایای سیستم‌های سانترال را بدون هزینه‌های سرباری که با نگهداری تجهیزات در محل به همراه دارد، در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهند. سیستم های سانترال مبتنی بر ابر برای شروع به راحتی قابل تطبیق، مقیاس پذیر و نسبتاً ارزان هستند. گفته می شود، سیستم های IP PBS به اتصال به اینترنت پرسرعت و همچنین تلفن های VoIP یا یک برنامه VoIP نیاز دارند.

سانترال داخلی

سیستم‌های سانترال داخلی برای مشاغلی ایده‌آل هستند که از قبل زیرساخت‌های لازم را دارند و قصد ندارند به این زودی توسعه پیدا کنند. با این حال، سیستم‌های سانترال داخلی دارای هزینه‌های تعمیر و نگهداری هستند تا اطمینان حاصل شود که سیستم‌ها به طور موثر کار می‌کنند. علاوه بر این، اگر یک سازمان به سرعت در حال رشد باشد، سیستم‌های PBX در محل می‌توانند در کنار کسب‌وکار برای برآوردن تقاضاها گران‌قیمت باشند.

PBX SIP Trunking

این گزینه برای شرکت‌هایی است که سیستم‌های PBX در محل دارند اما مزایای سیستم‌های PBX مبتنی بر ابر را نیز می‌خواهند. این سیستم داخلی شما را به اینترنت متصل می کند تا بتوانید در صورت نیاز بدون نیاز به تعویض سیستم قدیمی خود مقیاس کنید. در حالی که این گزینه یک حد وسط عالی بین سیستم‌های PBX داخلی و مبتنی بر ابر ایجاد می‌کند، اما همچنان نیاز به تعمیر و نگهداری منظم سیستم‌ها و تجهیزات در محل دارد تا همه چیز در حالت کارآمد بماند.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با تابلو PBX

انتخاب سیستم PBX مناسب برای شرکت شما

 وقتی نوبت به انتخاب سیستم PBX می رسد که برای سازمان شما بهترین کار را دارد، همه چیز به نیازهای خاص شما بستگی دارد. اگر در حال حاضر یک سیستم تلفن قدیمی دارید و هیچ برنامه فوری برای رشد به عنوان یک کسب و کار ندارید، یک سیستم PBX در محل این کار را انجام می دهد. در حالی که به تعمیر و نگهداری نیاز دارد، همچنین نیازی به ایجاد تغییرات قابل توجهی در سیستم موجود خود نخواهد داشت. گفته می شود، اگر تصمیم دارید که می خواهید تغییراتی در یک سیستم فیزیکی یا با ارائه دهنده ایجاد کنید، این می تواند با سیستم های PBX داخلی هزینه بر باشد.

اگر تصمیم دارید که سیستم قدیمی خود را حفظ کنید اما همچنین می خواهید از مزایای سیستم های VoIP PBX بهره مند شوید، SIP trunking به شما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهید. می‌توانید با افزودن و حذف خطوط، سیستم قدیمی خود را در صورت نیاز مقیاس‌بندی کنید، و می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته دیگری که با سیستم‌های سنتی داخلی مانند گزارش‌دهی بلادرنگ ارائه نمی‌شوند، استفاده کنید. با این حال، هنوز باید مطمئن شوید که همه دستگاه‌های داخل محل کار می‌کنند تا کل سیستم خراب نشود و کسب‌وکار شما را از برقراری تماس و دریافت تماس باز دارد.

در نهایت، اگر نمی‌خواهید با سردرد ناشی از حفظ سیستم‌های فیزیکی داخلی کنار بیایید، سیستم‌های PBX مبتنی بر ابر بهترین گزینه برای شما هستند. آنها نه تنها هنگام انجام تنظیمات انعطاف پذیر هستند، بلکه هزینه ورود نیز نسبتاً پایین است، به خصوص اگر قبلاً یک سیستم قدیمی در محل خود ندارید.

این مطلب را از دست ندهید   مقایسه IP-PBX با EPABX

به طور کلی، سیستم های PBX برای اطمینان از اینکه مشاغل در هر اندازه می توانند به طور موثر در داخل و خارج از سازمان ارتباط برقرار کنند، حیاتی هستند. در حالی که چندین گزینه وجود دارد، هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. در نهایت، بهترین سیستم سانترال برای سازمان شما، سیستمی است که نیازهای خاص شما را برآورده کند.

معرفی سیستم PBX سنتی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =