نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

سانترال چیست؟

PBX (صرافی شعبه خصوصی) شبکه تلفنی اختصاصی یک شرکت است. در گذشته، سانترال استاندارد استاندارد طلا در ارتباطات تجاری بود. با این حال، فناوری برتر ظهور کرده است. فناوری پیشرفته تر، محدودیت های سیستم های PBX را نشان می دهد. سیستم های PBX برای دوام ساخته نشده اند، به این معنی که سازگاری آنها در محیط های مرکز تماس که به سطح بالاتری از استاندارد می رسند سخت است.

آشنایی با چالش های زیرساخت PBX

آنچه قبلاً فقط یک تجارت محلی بود اکنون می تواند در سطح جهانی فعالیت کند، که می تواند برای سیستم های PBX قدیمی یک چالش باشد. سیستم های PBX قدیمی از قابلیت های چندملیتی برخوردار نیستند و نمی توانند همانطور که انتظار داریم در جهانی مبتنی بر ابر مقیاس بندی کنند. شرکت ها می توانند متوجه شوند که گسترش آنها توسط سیستم تلفنی مانع می شود.

از قضا، نگهداری سیستمی که امکان انعطاف پذیری اندکی را فراهم می کند نیز نسبت به گزینه ای مدرن و کاربردی، هزینه بر است. سیستم های PBX برای اجرا و نگهداری گران هستند، که اغلب شامل کارکنان قابل توجهی می شود.

چه گزینه هایی برای PBX وجود دارد؟

گروه ویژه مهندسی اینترنت دارای یک پروتکل منبع باز به نام SIP است. SIP توسط متخصصان فناوری اطلاعات و سازمان های پیشرو توسعه یافته است تا انواع ارتباطات در زمان واقعی را پوشش دهد.

سیستم های مبتنی بر SIP ساده تر از سیستم های PBX هستند و صدا، ویدئو، متن و چت را مدیریت می کنند. در نتیجه، شما می توانید تعاملات را از یک کانال به کانال دیگر هدایت کنید و این کار را هوشمندانه بر اساس معیارهایی مانند اینکه پیام از کجا انجام می شود، چه زمانی ارسال شده یا به چه کسی ارسال می شود، انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید   مزایای تجاری PBX Cloud

آیا سانترال برای من مناسب است؟

هیچ راه حلی برای همه مناسب نخواهد بود و PBX ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. کتاب الکترونیکی ما اطلاعات بیشتری در مورد:

  • علائم هشدار دهنده ای که باید در سانترال خود جستجو کنید
  • عواقبی که اگر سیستم شما قدیمی باشد ممکن است با آن روبرو شوید
  • ابزارهای ارتباطی مدرن تر
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 3 =