نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

هزینه سیستم تلفن PBX چقدر است؟

قیمت سیستم تلفن PBX تا حد زیادی توسط اندازه شرکت تعیین می شود. در بیشتر موارد، برای هر کارمند حدود 800 تا 1000 دلار بودجه در نظر بگیرید. این شامل سیستم پایه، تلفنهای واقعی، ویژگیهای اضافی، سیم کشی و نصب، و هرگونه آموزش و پشتیبانی شرکت شما می باشد.

شرکت های بزرگتر که سفارش های بزرگ می گیرند، تخفیف حجمی دریافت می کنند و در انتهای پایین تر از آن قیمت پرداخت می کنند، در حالی که شرکت های کوچک تا متوسط ​​هزینه بالاتری را پرداخت می کنند.

جوانب مثبت PBX

  • تعمیر و نگهداری کم – پس از راه اندازی سیستم تلفن PBX، همه چیز آماده است. این سیستم ها به ارتقا یا تعمیر و نگهداری منظم نیاز ندارند که می تواند منجر به خرابی شود.
  • بدون قطعی – حتی اگر شبکه رایانه ای شما خراب باشد، سیستم های تلفنی PBX کار می کنند. مشکل شبکه کسب و کار شما را کاملاً فلج نخواهد کرد.

منفی PBX

  • قیمت – سیستم های تلفنی PBX گران تر از VoIP هستند، اگرچه تفاوت قیمت آنچنان که انتظار دارید چشمگیر نیست. هزینه های سیم کشی و نصب به طور قابل توجهی بیشتر است.
  • تحرک – سیستم های تلفن های سانترال به فناوری قدیمی متکی هستند که با نیروی کار موبایل امروز چندان دوستانه نیست. نمی توان آنها را با لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند مانند VoIP همگرا کرد.

سیستم های تلفنی VoIP

پروتکل صوتی از طریق اینترنت (VoIP) فناوری جدیدتری است که برای برقراری تماس تلفنی و نه یک خط تلفن سنتی، به اتصال اینترنت باند پهن متکی است. از تلفنهای ویژه مجهز به IP استفاده می شود.

این مطلب را از دست ندهید   عامل سانترال

دو نوع سیستم VoIP وجود دارد. IP-PBX به سخت افزارهای موجود در محل نیاز دارد، دقیقاً مانند یک سیستم PBX سنتی. از طرف دیگر سیستم های میزبان، تماس ها را در یک مرکز داده خارج از سایت هدایت می کنند.

هزینه سیستم تلفن VoIP چقدر است؟

قیمت سیستم های تلفنی VoIP با سخت افزارهای داخلی از حدود 2000 دلار برای شرکتی که به پنج پسوند نیاز دارد شروع می شود. این شامل هزینه گوشی، سخت افزار، نرم افزار، نصب و آموزش می شود.

بودجه شرکتهای دارای 30 تا 50 پسوند باید 10 تا 50 هزار دلار باشد. برای شرکت های بزرگ با صدها پسوند، قیمت می تواند به صدها هزار برسد.

جوانب مثبت VoIP

  • اتصال از راه دور – VoIP گزینه بسیار خوبی برای شرکت های دارای مکان های مختلف است. این سیستم اتصال به کارمندان شعب دیگر و ارتباط از راه دور را آسان می کند. این سیستم همچنین اجازه می دهد ویژگی ها در چندین مکان به اشتراک گذاشته شود.
  • صرفه جویی در هزینه – نصب سیستم های VoIP معمولاً هزینه کمتری دارند. هیچ سیم کشی اضافی برای انجام وجود ندارد زیرا زیرساخت شبکه برای کار با تلفن ها از قبل فراهم شده است.

نکات منفی VoIP

  • وابستگی به شبکه – اگر شبکه محلی شما خراب باشد، سیستم های VoIP کار نمی کنند. اگر سرور خراب شد، تلفن های شما نیز خراب می شوند.
  • خواسته های شبکه – VoIP پهنای باند زیادی را می خورد. برای رسیدگی به صدا و داده ها به یک شبکه قوی نیاز است.
  • Downtime – سیستم های VoIP به تعمیر و نگهداری منظم و به روزرسانی نیاز دارند که ممکن است خرابی را ضروری کند.
این مطلب را از دست ندهید   نصب نرم افزار روی سانترال 824

نکاتی برای انتخاب سیستم تلفن

انتخاب سیستم تلفنی ممکن است دشوار باشد. حتی پس از تصمیم گیری درمورد PBX یا VoIP، مارک های مختلف و ویژگی های بی شماری وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این نکات باید به شما در روند انتخاب کمک کنند:

  • با مشاغل دیگر صحبت کنید – یادداشت ها را با شرکت هایی با اندازه مشابه مقایسه کنید تا بفهمید کدام سیستم تلفنی را خریداری کرده اند و چرا. سیستم تلفن چگونه کار می کند؟ آیا آنها آن را به دیگران توصیه می کنند؟
  • آن را برای یک درایو تست استفاده کنید – هرگز بدون انجام یک نسخه ی نمایشی یک سیستم تلفنی خریداری نکنید. اگر در واقع از آن استفاده نمی کنید، هرگز نمی دانید که این سیستم کاربرپسند است. آیا نگه داشتن تلفن ها راحت است؟ به راحتی می توانید تماس را به برنامه داخلی دیگری منتقل کنید؟ آیا تماس های بلندگو روشن است؟
  • برنامه رشد: یک سیستم تلفنی سرمایه گذاری بلند مدت است، بنابراین به این فکر کنید که شرکت شما ممکن است پنج یا 10 سال در جاده باشد. حتماً یک سیستم تلفنی خریداری کنید که مقیاس پذیر باشد تا بتواند با شما رشد کند.
  • خرید در زمان مناسب – بهترین زمان خرید در پایان سه ماهه است، زمانی که تیم های فروش در تلاشند تا اهداف خود را برآورده کنند. احتمالاً معامله بهتری نسبت به خرید ابتدای سه ماهه خواهید داشت.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =