نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مزایای سیستم تلفن PBX داخلی/ کسب‌وکارهای زیادی وجود ندارند که نتوانند از داشتن یک سیستم تلفن در محل بهره ببرند، با این حال، ابتدا مهم است که بدانیم PBX چیست و تصمیم بگیریم که آیا این سیستم تلفنی برای تنظیم تلفن اداری شما مناسب است یا خیر. کسب‌وکارهای زیادی وجود ندارند که نتوانند از داشتن یک سیستم تلفن تجاری در محل بهره ببرند، با این حال، ابتدا مهم است که بدانیم سانترال چیست و تصمیم بگیریم که آیا این سیستم تلفن برای تنظیم تلفن اداری شما مناسب است یا خیر.

مزایای سیستم تلفن PBX داخلی

PBX چیست؟

PBX مخفف Private Branch Exchange است (که گاهی اوقات به آن سانترال IP On-Premise نیز گفته می شود). این یک شبکه تلفن خصوصی است که در یک کسب و کار یا سازمان استفاده می شود. مزیت بزرگ این راه حل این است که هر کاربر از سیستم های تلفن PBX می تواند به صورت داخلی یا خارجی ارتباط برقرار کند. طیف وسیعی از کانال های ارتباطی مختلف وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد، مانند SIP، آنالوگ یا ISDN. یک PBX همچنین به شما این امکان را می دهد که تعداد تلفن های بیشتری نسبت به یک خط تلفن سنتی (PTSN) داشته باشید و امکان تماس رایگان بین کاربران را فراهم می کند. سایر ویژگی‌ها مانند انتقال تماس، پست صوتی، ضبط تماس، صف تماس، اطلاعات یا موسیقی در حالت انتظار، و منوهای صوتی تعاملی نیز بخشی از این راه‌حل سیستم‌های تلفن تجاری هستند.

مزایای سانترال On-Premise

مزایای زیادی برای داشتن سانترال داخلی وجود دارد، و در اینجا فقط چند مثال برای بررسی وجود دارد:

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با Digital Extension

کم هزینه

مجموعه ویژگی هایی وجود دارد که هزینه کمی دارند. در مقابل، بسیاری از ارائه دهندگان VoIP میزبان هزینه های اضافی برای برخی از ویژگی های کلیدی تلفن خواهند داشت. چندین گزینه دیگر نیز ممکن است هزینه های اضافی را مشاهده کنند، به عنوان مثال: صف تماس نیز احتمالاً هزینه اضافی دارد. در واقع، هنگام استقرار یک سیستم VoIP میزبانی شده، احتمالاً قیمت مرتبط با ضبط تماس، تابلوهای دیواری یا عملکردهای مرکز تماس را مشاهده خواهید کرد. با این حال، اگر به‌دنبال کاهش هزینه‌های کلی هستید، این ویژگی‌ها معمولاً در نرم‌افزار PBX مبتنی بر فرض گنجانده می‌شوند.

هزینه های جاری کمتر

آخرین چیزی که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد این است که برای سرویسی ثبت نام کند که عالی به نظر می رسد، اما بعداً با هزینه های بالایی مواجه می شود. اگر معمولاً برای کسب و کار شما هزینه کمتری برای مدیریت یک سیستم سانترال داخلی و ترانک‌های مرتبط با آن دارد، نسبت به حفظ مجوز میزبانی برای هر کاربر که در طول زمان کار می‌کند، پس این موضوع ارزش بررسی دارد. استفاده از غلظت تنه، همراه با گزینه‌های تنوع، و تعداد کل کاربران، ملاحظات کلیدی هنگام پرداختن به این سؤال هستند.

تغییرات آسان

با تمام سیستم های تلفن دیگر، شما به ندرت صاحب تجهیزاتی هستید که استفاده می کنید. در عوض، برای استفاده از تجهیزاتی که در جاهای دیگر در فضای ابری میزبانی می‌شوند، هزینه ماهانه پرداخت می‌کنید. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید سخت‌افزاری را که برای راه‌اندازی کسب‌وکارتان استفاده می‌کنید، داشته باشید، یک سانترال داخلی راه‌حل ایده‌آلی برای شما است.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با تابلو PBX

انتخاب پلتفرم

انتخاب‌های زیادی از میان طیف وسیعی از تولیدکنندگان با شرکت‌های داخلی مانند NEC، Panasonic، Unify، Avaya، و LG وجود دارد در حالی که بسیاری از راه‌حل‌های میزبان IP از همان پلت‌فرم فناوری اساسی مانند Broadsoft استفاده می‌کنند.

اینترنت

در حالی که همه کسب‌وکارها گاهی از اتصال ضعیف به اینترنت رنج می‌برند، اگر ایده داشتن 100% قابلیت اطمینان را دوست دارید، راه‌حل PBX داخلی برنده است. ما اینترنت را قابل اعتماد، قوی و راه حل ایده آل برای مشاغل می دانیم. تنها چند دقیقه قطعی طول می کشد تا تأثیر قابل توجهی بر بهره وری کسب و کار شما داشته باشد. به طور کلی، ارائه دهندگان اینترنت 99.9٪ زمان کار اینترنت را ارائه می دهند، اما یک راه حل PBX در محل حتی از آن قابل اعتمادتر است. هنگامی که اینترنت مشکل دارد، فقط توانایی برقراری ارتباط با مشتریان نیست که آسیب می بیند، بلکه ارتباطات داخلی نیز تحت تأثیر قرار می گیرد – فکس، کنفرانس ویدیویی و صدا همگی متوقف می شوند. مهم‌ترین شکل محافظتی که می‌توانید به کسب‌وکار خود در برابر بلایای احتمالی بدهید، سرمایه‌گذاری در یک سیستم تلفن PBX در محل است، نه در نظر گرفتن یک جایگزین میزبان. بنابراین، وقتی اینترنت قطع می‌شود، می‌دانید که همچنان می‌توانید طبق معمول تجارت کنید.

سفارشی سازی

اکثر کسب و کارها یک تیم IT قابل اعتماد و با تجربه دارند. و اگر چنین است، آنها صلاحیت مقابله با شبکه را خواهند داشت. آنها نه تنها می توانند سیستم تلفن شما را مدیریت کنند، بلکه می توانند آن را نیز سفارشی کنند، به عنوان مثال. با سیستم های مدیریت کسب و کار از طریق API مانند یک CRM یکپارچه شوید. این کار از بسیاری جهات به سود کسب و کار شما خواهد بود. و اگر تیم فناوری اطلاعات شما به خوبی در زمینه شبکه مهارت دارد – زمان عالی برای ارائه آموزش برای آنها است.

این مطلب را از دست ندهید   خطوط مخابراتی PRI یا E1

سانترال ابری جایگزین سیستم تلفنی داخلی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهارده =