نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مزایای سانترال ابری . سانترال یکی از دستگاه های مهم در ادارات می باشد که در این مقاله به بررسی مزایای آن خواهیم پرداخت.

4

کم هزینه در مزایای سانترال ابری

بزرگترین مزیت سیستم سانترال ابری میزبان هزینه پایین آن است. از آنجایی که یک سیستم سانترال میزبان به عنوان یک سرویس ارائه می شود، نیازی به خرید تجهیزات فیزیکی ندارید. تنها تجهیزاتی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید تلفن های رومیزی با قابلیت VoIP هستند.

با این حال، شما همچنین می توانید تمام تماس ها را به تلفن های همراه کارمندان هدایت کنید. کمبود تجهیزات نیز به شما در صرفه جویی در هزینه های نصب و نگهداری کمک می کند. همه سرویس‌ها و ویژگی‌های شما به‌طور کامل در فضای ابری میزبانی می‌شوند و توسط ارائه‌دهنده شما نگهداری می‌شوند، به این معنی که هزینه سرویس تلفن شما به‌روزرسانی‌ها و نگهداری منظم را پوشش می‌دهد. اکثر ارائه دهندگان پورتال های آنلاین ارائه می دهند که از طریق آنها می توانید خطوط تلفن، به روز رسانی ها و نیازهای تعمیر و نگهداری خود را مدیریت کنید.

راه حل PBX میزبانی شده همچنین به شما کنترل قابل توجهی بر میزان پرداخت شما می دهد، زیرا شما فقط برای ویژگی ها و خطوط تلفن مورد نیاز خود پرداخت می کنید. علاوه بر این، اکثر سیستم‌های تلفن تجاری میزبان ابر، تماس داخلی نامحدودی را ارائه می‌دهند، که تضمین می‌کند کارمندان می‌توانند تا زمانی که می‌خواهند از تلفن استفاده کنند، بدون اینکه نگران افزایش هزینه‌های اضافی باشند.

ویژگی ها و انعطاف پذیری

سیستم های سانترال مبتنی بر ابر از نظر ویژگی ها و انعطاف پذیری مزایای قابل توجهی را ارائه می دهند. از آنجایی که جهان به طور فزاینده ای به سمت محیط های کاری انعطاف پذیر و غیر سنتی پیش می رود، دسترسی به آن در هر مکان و هر زمان به یک اولویت تجاری بزرگ تبدیل شده است. یک راه حل میزبانی شده به شما امکان می دهد تا زمانی که به اینترنت متصل هستید، تماس های تجاری را از طریق تلفن هوشمند یا رایانه خود انجام دهید، بنابراین اگر به فکر انتقال کسب و کار خود به مکان جدید هستید، دیگر نگران حمل تجهیزات نخواهید بود ( به جز گوشی ها).

این مطلب را از دست ندهید   مقایسه PBX در مقابل VoIP

کارمندان شما می‌توانند تنظیمات تلفن خود را به گونه‌ای سفارشی کنند که بهترین کار را برای آن‌ها داشته باشد، مثلاً تماس‌هایشان به تلفن میز و رایانه یا تلفن میز و تلفن همراهشان هدایت شود.

Cloud PBX همچنین ویژگی هایی مانند ارسال پیام کوتاه، رونویسی پست صوتی، ضبط تماس و ادغام با خدمات فروشنده را ارائه می دهد. ویژگی‌ها در سیستم‌ها متفاوت است، بنابراین باید بررسی کنید که فکر می‌کنید کسب‌وکار شما به چه ویژگی‌هایی نیاز دارد و در اطراف آن خرید کنید تا ببینید هر فروشنده شامل چه ویژگی‌هایی است و کدام‌ها را باید به عنوان افزونه خریداری کنید.

مزایای کلی Cloud PBX

سیستم کلود پی بی ایکس مزیت هایی برای  کاربران به همراه دارد که در ادامه به شما معرفی می شوند.

  • مدیریت آنلاین: مدیران می‌توانند تغییراتی را در سیستم تلفن ایجاد کنند، مانند افزودن کاربران، اختصاص شماره تلفن، ایجاد گروه‌های زنگ و بررسی گزارش‌های تماس و بیانیه‌های ماهانه از یک پورتال آنلاین. کارمندان می توانند برای بررسی پست صوتی خود، مشاهده فهرست راهنمای شرکت و تنظیم مسیرهای ارسال تماس، وارد پورتال شوند.
  • گروه های حلقه: یک گروه حلقه برای سازماندهی کارمندان شما به گروه ها بر اساس کاری که انجام می دهند یا بخششان استفاده می شود. به عنوان مثال، تیم فروش ممکن است گروه زنگ مخصوص به خود را داشته باشد به طوری که وقتی مشتری برای صحبت با نماینده تماس می گیرد، همه افراد در آن گروه حلقه مطلع شوند.
  • پست صوتی به ایمیل: این ویژگی به شما امکان می دهد فایل های صوتی یا رونویسی پیام های پست صوتی را به صندوق ورودی کارمند ارسال کنید.
  • صف تماس: صف‌های تماس با قرار دادن تماس‌گیرندگان در یک خط یا در حالت انتظار تا زمانی که کارمندی برای دریافت تماس در دسترس باشد، به مدیریت هجوم تماس‌های شما کمک می‌کند.
  • کنفرانس ویدیویی/وب: کاربران می‌توانند جلسات ویدیویی را میزبانی کنند که امکان اشتراک‌گذاری صفحه را فراهم می‌کند، که به کاربران امکان می‌دهد اسناد یا ارائه‌ها را مشاهده و بحث کنند. اگرچه ظرفیت تماس در بین ارائه دهندگان متفاوت است، برخی به شما اجازه می دهند تا حداکثر 1000 نفر در تماس باشید.
  • پیام‌رسانی فوری: این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام‌های آنلاین را برای همکاران ارسال کنند.
  • پیام‌های متنی: کارمندان می‌توانند پیام‌های متنی را از خطوط کسب‌وکار خود به‌جای شماره تلفن شخصی‌شان ارسال کنند.
  • شماره گیری داخلی: به جای مشت زدن به کل شماره تلفن یک کارمند، کارمندان می توانند چند شماره را برای ارتباط با همکاران شماره گیری کنند.
  • تماس کنفرانسی: می توانید همزمان با صدها یا گاهی هزاران شرکت کننده تماس برقرار کنید.
این مطلب را از دست ندهید   سیستم تلفنی PBX میزبان ابر

خدمات قابل اعتماد

برای بسیاری از کسب و کارها، ارتباطات تلفنی ستون فقرات فعالیت های روزمره آنهاست، بنابراین خدمات قابل اعتماد ضروری است. یک سیستم سنتی تلفن ثابت از کابل مسی برای انتقال تماس‌های تلفنی استفاده می‌کند و این کابل‌ها در برابر بلایای طبیعی، خرابکاری، و فرسودگی عمومی آسیب‌پذیر هستند، که همه اینها می‌تواند به معنای قطعی طولانی سرویس تلفن شما باشد.

سیستم های Cloud PBX از اینترنت استفاده می کنند، به این معنی که سرویس تلفن شما به اندازه اتصال اینترنت شما قوی است. از آنجایی که تمام اطلاعات شما در فضای ابری است، سیستم شما باید در صورت بروز مشکل، خرابی اندکی داشته باشد یا اصلاً از کار بیفتد. افزونگی جغرافیایی، زمانی که ارائه دهنده چندین سرور در مکان های فیزیکی مختلف دارد، یکی از رایج ترین معیارهای قابلیت اطمینان این سیستم ها است. هر سرور حاوی اطلاعات یکسانی است، بنابراین اگر یکی از کار بیفتد، دیگری می تواند تقریباً بلافاصله جای آن را بگیرد.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: بررسی کامل سانترال بر شرکت

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 7 =