نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

سیستم EPABX چیست و چگونه کار می کند؟

بسیاری از سازمانها از سیستم EPABX برای ارتباط تلفنی داخلی و خارجی استفاده می کنند. برای اطلاع از این سیستم ارتباطی و اینکه از کجا می توانید آن را با قیمت مناسب تهیه کنید، پایین بروید.

EPABX چیست؟

EPABX مخفف Electronic Private Automatic Branch Exchange است که یک شبکه تلفن خصوصی است که توسط سازمان ها و شرکت ها برای انواع مختلف ارتباطات، چه بین کارمندان و چه خارج از مشتری، مورد استفاده قرار می گیرد.

PBX که صرافی خصوصی برند است، یک مرکز تلفن است که توسط یک دفتر یا تجارت خاص مورد استفاده قرار می گیرد، در مقابل مبادله ای که یک شرکت مخابراتی یا تلفنی مشترک برای بسیاری از شرکت ها و مشاغل برای عموم مردم انجام می دهد. صرافی شعبه های خصوصی (PBX) همچنین به عنوان (PABX) Private Automated Branch Exchange (بورس شعبه اتوماتیک خصوصی) و (EPABX) صرافی الکترونیکی اتوماتیک خصوصی شناخته می شود.

آشنایی با تجهیزات ضروری EPABX

EPABX تجهیزات ضروری است که باعث می شود کار روزانه در دفاتر و سازمانها بسیار نرم و ساده شود، خصوصاً در زمینه ارتباطات. این سیستم یک سیستم سوئیچینگ است که هر دو عملکرد بخیه داخلی و خارجی را برای هر سازمانی فعال کرده است. برای انتخاب EPABX مناسب باید دانش مناسبی در مورد الگوی ترافیک داخل دفتر داشته باشید. با استفاده درست از EPABX، کلیه نیازهای داخلی و خارجی سازمان به اندازه کافی تأمین می شود. با پیشرفت در زمینه رایانه ها همراه با ظهور ریز پردازنده ها، EPABX دارای بسیاری از ویژگی های مفید است. رئیس می تواند با زیردستان فوری خود یک خط تلفن مستقیم برقرار کند.

این مطلب را از دست ندهید   نرم افزار IP PBX مدرن

قابلیت های سیستم EPABX

قابلیت انتقال و ارسال تماس تحرک کاربران را فعال کرده است. شماره گیری مجدد خودکار اعداد و کنفرانس خودکار تعامل را آغاز کرده است که یکی از پیشرفت های ویژگی های EPABX نیز می باشد. قبل از انتخاب EPABX برای شرکت خاص، باید یک نظرسنجی مناسب از سازمان انجام شود. این تبادل باید از یک سیستم پشتیبانی مانند صدای DISA-n-auto متصل استفاده کند. این ویژگی به مهمانداران و پذیرش کمک زیادی می کند. مشخصات بیشتر این سیستم باید از صفحه بندی داخلی، بازگشت خودکار فکس، شماره گیری داغ به خارج، شماره گیری از راه دور اطمینان حاصل کند. خاموش کردن خودکار شات پویا، و همچنین سرویس از راه دور.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =