نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ارتباط وسیع تر با سانترال

یکی از دستگاه های مهم و کاربردی که در سازمان ها و ادارات بزرگ دیده می شود سانترال است. این دستگاه کاربردی به راحتی میتواند خطوط شهری را مدیریت کند. به راحتی با استفاده از این دستگاه می توانید چندین خطوط تلفن را بررسی کند و تماس ها را برقرار کند. از مزایای مهم اسن دستگاه می توان به صرفه جویی در زمان، مکان و هزینه اشاره کرد. شرکت های مختلفی در جهان وجود دارد که سازنده ی این دستگاه می باشند یکی از این شرکت ها پاناسونیک است این دستگاه را در 3 سری وارد بازار کرده است. در این مقاله در رابطه با سانترال و ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

سری های متفاوت سانترال

اساس کار سانترال به این گونه است که می توان به راحتی چندین خط تلفن شهری را به صورت همزمان در یک دستگاه مدیریت کند. به بیان ساده تر در صورتی که شما در سازمان خود 4 خط تلفن دارید پس قاعدتا برای برقراری ارتباط نیاز به 4 تلفن دارید. در صورتی که شما 24 خط تلفن داشته باشید پس باید 24 تلفن نیز داشته باشید این حالت را در صورتی در نظر بگیرید که هر کارمند باید این تعداد دستگاه تلفن را روی میز خود قرار دهد. با استفاده از سانترال این تعداد تلفن تبدیل به یک عدد شده و در هزینه و مکان صرفه جویی می شود.

اصولا سانترال در 3 سری کم ظرفیت، پر ظرفیت دیجیتال و پر ظرفیت تحت شبکه وجود دارد که هر کدام کارای خاص خود را دارند و باید با توجه به نیاز خود آن را تهیه نمایید.

برنامه ریزی در سانترال 824 پاناسونیک

سری کم ظرفیت: در این سری حداکثر 8 خط شهری قابل پشتیبانی است و به راحتی می توان 24 خط داخلی را با دستگاه فکس ارتباط داد و به راحتی تمام این خطوط را مدیریت کرد.

این مطلب را از دست ندهید   مزایای سیستم PBX میزبان

پر ظرفیت دیجیتال و تحت شبکه: این سری از سانترال ها همراه با کارت های افزایشی قابلیت های بیشتری را ارائه می دهند به عنوان مثال می توان خطوط شهری و خطوط داخلی را مدیریت کرد همچنین به راحتی می توان موبایل را به عنوان یک تلفن داخلی تعریف نمود.

مزایای دستگاه سانترال

با استفاده از این دستگاه به راحتی تمام پرسنل می توانند با خطوط در ارتباط باشند و برای ایجاد ارتباط نیاز به تلفن های مجزا وجود ندارد. به راحتی و با قرار دادن یک دستگاه سانترال می توانید با خطوط شهری مختلفی ارتباط برقرار نمایید. همچنین برای ایجاد ارتباط نیاز نیست خطوط شهری خود را محدود کنید. با وجود این دستگاه سازمان ها و ادارات به راحتی و بدون محدودیت ارتباط وسیعی را با کاربران خود در برد دارند.

از دیگر مزایای این دستگاه می توان به محدود کردن تماس ها اشاره کرد که به راحتی می توان تماس های مزاحم را محدود نمایید و یا می توانید صفر تلفن و یا شماره شهرستان را ببندید. همچنین به راحتی می توان زمان تماس ها را مدیریت و محدود کرد به این صورت که کارمند فقط تحت زمان مشخص، خاص و تعیین شده ای می تواند با کاربر ارتباط داشته باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 19 =