نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

برنامه ریزی در سانترال 824 پاناسونیک

یکی از دستگاه های مهم و کاربردی که در سازمان ها و ادارات بزرگ دیده می شود سانترال است. این دستگاه کاربردی به راحتی میتواند خطوط شهری را مدیریت کند. به راحتی با استفاده از این دستگاه می توانید چندین خطوط تلفن را بررسی کند و تماس ها را برقرار کند. از مزایای مهم اسن دستگاه می توان به صرفه جویی در زمان، مکان و هزینه اشاره کرد. شرکت های مختلفی در جهان وجود دارد که سازنده ی این دستگاه می باشند یکی از این شرکت ها پاناسونیک است این دستگاه را در 3 سری وارد بازار کرده است. در این مقاله در رابطه با نحوه ی برنامه ریزی در سانترال 824 پاناسونیک اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

نحوه ی شروع برنامه ریزی در سانترال 824 پاناسونیک

به راحتی می توانید در سانترال 824 پاناسونیک برنامه ریزی را ایجاد نمایید. برای اینکار شما به تلفن هایبریدی که توانایی انتقال دیتا را دارد احتیاج دارید. ویژگی این تلفن به این صورت است که حتما باید این تلفن باید به جک 01 اتصال داشته باشد تا برنامه ریزی اغاز شود.

برای تعیین شماره جک تلفن می توانید با فشار دادن کلید ستاره دوبار به صورت مکرر جک قابل شناسایی است. بعد از فشار دادن ستاره شماره ی داخلی روی صفحه نمایشگر نمایان می شود که می توان جک را نشان دهد.

شروع برنامه ریزی

برای این کار باید باید از طریق تلفن که به جک 1 متصل شده است وارد حالت برنامه ریزی سانترال شوید. برای ورود به آن باید دکمه ی PROGERAM  را انتخاب نمایید. سپس بعد از فشار دادن این دکمه باید همزمان ستاره و مربع را فشار دهید و رمز را وارد نمایید. (رمز به صورت پیش فرض روی تمام دستگاه ها 1234 می باشد.)

نصب نرم افزار روی سانترال 824

بعد از وارد نمودن رمز پیغام YES or NO را مشاهده می نمایید. معنی این پیغام این است که این حالت فعال شود یا خیر. به همین دلیل باید گزینه ی yes را فشار دهید تا حالت برنامه ریزی فعال شود.

این مطلب را از دست ندهید   سانترال تحت شبکه KX-NT343

تنظیم کردن زمان و تاریخ

بعد از شروع حالت برنامه ریزی تنظیم زمان و تاریخ را مشاهده می نمایید. این اولین مرحله ای است که مشاهده می کنید. برای تنظیم زمان و تاریخ باید از کد 000 استفاده نمایید. بعد از وارد کردن این کد در صفحه ی نمایشگر پیغام Day/Time Set را مشاهده می کنید. بعد از اعمال زمان و تاریخ اسپیکر را فشار دهید تا تغییرات ایجاد شود.

با استفاده از کلید های جهت نما می توانید این تغییرات را اعمال نمایید. در پایان نیز باید STORE را انتخاب کرده تا تغییرات وارد شود.

کد ها در سانترال

د رسانترال کد های وجود دارد که با انتخاب کردن این کد ها به راحتی می توان به قابلیت های دیگر سانترال نیز دسترسی داشت. کد های رایج در سانترال به صورت زیر است:

کد 400

با استفاده از این کد به راحتی می توان تعیین کرد که کدام خطوط شهری به دستگاه متصل است و به راحتی می توان این خطوط را فعال یا غیر فعال نمایید.

برای فهمیدن اینکه تغییرات در کد 400 به چه صورت است باید کلید های HOLD و PROGERAMرا همزمان فشار دهید.

کد 401

این کد برای تعیین نوع سیگنال ورودی خطوط شهری کاربردی است. برای فعال کردن این کد سانترال باید در حالت برنامه ریزی قرار گیرد. سپس پیغام YES or NO را مشاهده می نمایید و بعد از آن باید کد 401 را وارد کنید. برای انتخاب و تعیین سیگنال نیز باید کلید اسپیکر را دو بار فشار دهید و بعد از آن به راحتی می توانید شماره تلفن همراه با نوع سیگنال را مشاهده نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   سیستم تلفنی PBX و VoIP

کد 901

کد 901 برای تنظیم کالر آیدی مورد استفاده قرار می گیرد. این قابلیت در واقع به این صورت است که زمانی که از طریق یک خط شهری با دستگاه ارتباط برقرار شد شماره ی فرد تماس گیرنده در صفحه ی نمایشگر ظاهر نمی شود. برای این کار باید دستگاه روی حالت برنامه ریزی قرار گیرد و سپس کد 901 را وارد نمایید. بعد از وارد کردن این کد روی صفحه ی نمایشگر  CID Typeنمایش داده می شود. بعد از فشار دادن دکمه ی اسپیکر شماره ی خط شهری و کالر آیدی را می توان مشاهده نمود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =