نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

سیستم سانترال. در یک محیط کاری کوچک، یک خط تلفن برای ارتباط کافی است. اما همانطور که تجارت شما رشد می کند، برای حفظ یک مکالمه ایمن به تلفن های بیشتری نیاز خواهید داشت. هنگامی که خطوط تلفن و شماره تلفن افزایش می یابد، می تواند پیچیدگی ایجاد کند. چنین وضعیتی می تواند هزینه های شما را نیز افزایش دهد. این زمانی است که سیستم EPABX به کمک شما می آید.

سیستم سانترال

تعریف EPABX در سیستم سانترال

این یک سیستم دیجیتال دولتی قوی است که به آن تبادل شعبه اتوماتیک خصوصی الکترونیکی نیز می‌گویند. این یک سیستم تلفن داخلی است که به یک تجارت یا سازمان خاص خدمت می کند. این سیستم به شما کمک می کند تا تمام تلفن های یک سازمان یا چندین مکان را با هم متصل کنید.

ارتباطات داخلی

ممکن است از این واقعیت آگاه نباشید که هنگام برقراری تماس در دفتر خود، تماس ابتدا به صرافی شرکت تلفن محلی ارسال می شود و سپس به شخصی که می خواهید وصل کنید می رسد. این شکل از اتصال ممکن است هزینه داشته باشد. بنابراین، با سیستم EPABX، تماس ها به صورت داخلی بدون هدایت به خارج از ساختمان انجام می شود.

کنترل متمرکز

این راه حل تلفن تجاری می تواند یک ویژگی پذیرش ارائه دهد که به همه تماس هایی که با بسیاری از تلفن های سازمان شما می رسد توسط یک شماره دسترسی پیدا می کند. لازم نیست شماره تلفن های فردی را در فهرست ها یادداشت کنید. می توانید یک عدد را لیست کنید.

اتوماسیون

یکی از مزایای این سیستم تلفنی این است که نیازی به استخدام فردی برای پاسخگویی به تماس ندارید. این دستورالعمل به شرکت شما ارائه می دهد “خدمت خودکار”. این بیشتر شما را به شماره گیری یک شماره خاص برای یک سرویس خاص راهنمایی می کند.

این مطلب را از دست ندهید   VoIP در مقابل سیستم تلفن دیجیتال

مسیریابی تماس منعطف

این سیستم تلفن دارای ویژگی های زیادی است که در یک تلفن استاندارد نمی توانید آنها را پیدا کنید. به عنوان مثال، ممکن است منتظر یک تماس مهم باشید، اما ناگهان یک جلسه فوری در دفتر دیگری در ساختمان ظاهر می شود. در چنین شرایطی، می‌توانید تلفن خود را برنامه‌ریزی کنید، بنابراین سیستم EPABX تماس‌های شما را در صورت عدم پاسخگویی در تعداد زنگ‌های داده شده به تلفن دیگری فوروارد می‌کند.

دسترسی متغیر

این سیستم تلفن معمولاً با نرم افزاری همراه است که شما را قادر می سازد تا هر خط را در ساختمان خود راه اندازی کنید. واحدهای کنترل PBX به شما این امکان را می دهند که سطوح مختلف دسترسی را به داخلی های مختلف بدهید. به این ترتیب، می توانید برخی از تلفن ها را برای تماس با خارج از ساختمان محدود کنید. همچنین می توانید دسترسی به تماس از راه دور یا شماره گیری بین المللی را محدود کنید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: مهم ترین ویژگی های سیستم PBX

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =