استفاده از سیستم تلفن سانترال / به گفته آفکام، تا سال 2006، مصرف تلفن همراه به ازای هر خانوار از خطوط تلفن ثابت پیشی گرفت و اکنون تلفن VoIP (مبتنی بر اینترنت) به طور مشابه جایگزین خطوط ثابت سنتی ISDN در دنیای تجارت شده است. سودمند برای مشاغل بزرگ و کوچک، یک سیستم تبادل شعب خصوصی (PBX) که به عنوان یک سرویس میزبانی شده و مبتنی بر ابر ارائه می شود، بر اساس این فناوری مبتنی بر IP ساخته شده است تا یک سیستم تلفن پیچیده را بدون نیاز به سرمایه گذاری در تجهیزات مبتنی بر محل به شما ارائه دهد. برای کنترل تماس ها و شماره های خود بسیار مناسب است.
مزایای سیستم تلفن سانترال
در اینجا 10 مزیت برتر سیستم PBX میزبانی شده آورده شده است:
- هزینه کمتر: هزینه سرمایه کمتری مانند سیستم تلفنی مبتنی بر دفتر وجود دارد زیرا سرویس از راه دور توسط ارائه دهنده خدمات میزبانی می شود. به عنوان یک سرویس مدیریت شده، هزینه جداگانه ای برای تعمیر یا نگهداری دریافت نمی شود، زیرا، به جز خود تلفن ها در دفتر شما یا در دست کارکنان شما، بقیه تجهیزات در ارائه دهنده خدمات قرار دارند (و توسط آن نگهداری می شوند).
- استقرار سریعتر: به عنوان یک سرویس مبتنی بر ابر، PBX میزبان شما می تواند در عرض چند روز به جای چند هفته با نصب تلفن اداری معمولی مستقر شود.
- چند شماره تلفن: میتوانید هر تعداد که دوست دارید به سانترال میزبان متصل داشته باشید، بنابراین میتوانید بدون اضافه کردن خطوط اضافی، حضور محلی را برای مشتریان خود ارائه دهید.
- حمایت از رشد: بر خلاف یک سیستم مبتنی بر پیش فرض، که ممکن است به دلیل ظرفیت یا تعداد خطوط خریداری شده محدود باشد، می توانید برنامه های افزودنی بیشتری را به راحتی تهیه کنید، بنابراین سیستم با نیازهای تجاری شما رشد خواهد کرد.
- ویژگی های پیچیده: هزینه کم به معنای ارزش کم نیست. یک سیستم PBX میزبانی شده از تمام ویژگیهای یک سیستم در محل و موارد دیگر پشتیبانی میکند، مانند پست صوتی، پست صوتی به ایمیل، گروههای شکار، پیدا کردن من / دنبال من، دریافت تماس مستقیم، مزاحم نشوید، شمارههای تماس مستقیم، کنفرانس تماس، پارکینگ تماس، میز گرم و غیره.
- انعطاف پذیری: کارکنان شما محدود به حضور در دفتر نیستند، زیرا می توانید با هر تلفنی که روی آن هستید (از جمله تلفن همراه) و در هر کجای دنیا (از جمله خارج از کشور) به همان سیستم PBX میزبان متصل شوید.
- تماسهای ارزانتر: نرخهای تماس VoIP بسیار معقول است، بهویژه برای تماسهای خارج از کشور.
- بهبود/پشتیبانگیری از بلایا: یک سیستم PBX میزبانی شده، دفتر شما را «مجازی» میکند و بنابراین به شما انعطافپذیری دسترسی از سایتهای جایگزین یا حتی از خانه را میدهد و انعطافپذیری سازمان شما را در مواقع اضطراری یا خرابی در محلهای اداری شما بهبود میبخشد. خدمات میزبانی شده از چندین سایت ارائه می شود که سطوح بالایی از انعطاف پذیری را ارائه می دهند.
- مبتنی بر وب: یک سیستم سانترال میزبان هوشمند دارای یک رابط وب کاربر پسند است که به شما امکان می دهد کاربران، گروه ها، دستگاه ها، اعداد و بسیاری موارد دیگر را مدیریت کنید، به طوری که نظارت و کنترل سیستم تلفن خود را در دسترس داشته باشید. باید به ارائه دهنده سیستم متوسل شد.
- شریک مورد اعتماد: با سیستمی مانند SynPBX Syntec، شما از مقیاس و تخصص یک ارائه دهنده مخابراتی بین المللی بهره می برید که تمام مسیریابی تماس (سوئیچینگ) را در مکان های میزبان خود ما مدیریت می کند و مسئول مدیریت تمام تجهیزات و نرم افزار PBX درگیر در میزبان سرویس PBX.
اینترنت بسیاری از جنبه های زندگی تجاری مدرن را متحول کرده است و تلفن نیز از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین اگر در حال بررسی نیازهای تلفن خود هستید، باید به خاطر داشته باشید که یک PBX میزبان احتمالاً به بهترین وجه به عنوان “سیستم تلفن فردا – امروز” خلاصه می شود!