نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

درباره شماره PBX

ما از آنجا که افراد جداگانه همه چیزهای ما را به هم متصل کرده اند، پیشرفت زیادی داشته ایم امروز اکثر تماس ها به یک شماره سانترال (PBX) می روند که به ما امکان انتخاب می دهد و سپس به شخصی در یک سازمان دولتی یا یک شرکت بزرگ منتقل می شویم.

ویژگی های این دستگاه

با کمک شماره تلفن سانترال، شرکت ها می توانند تمام تماس های ورودی خود را به یک شماره جمع آوری کرده و سپس تماس ها را به شخص مناسب، بخش یا دفتر منتقل کنند. سانترال تلفنی می تواند به صورت خودکار و دستی باشد و به سادگی به روشی کار می کند که افراد را با یکدیگر ارتباط برقرار کند.

مزایای این تلفن

بسیاری ممکن است ابتدا به شماره PBX در ترکیب با سایر مقامات یا شرکت های بزرگتر فکر کنند، که اکثراً درست است. از آنجایی که از PBX برای انتقال تماس استفاده می شود، سازمان های بزرگتری هستند که از ابتدا نیاز به PBX دارند، مانند Skatteverket.

  • شماره PBX راهی برای جمع آوری تماس های دریافتی است.
  • شماره PBX سازماندهی تماس های ورودی را آسان می کند.
  • سانترال می تواند اتوماتیک یا دستی باشد (توسط شخص مدیریت می شود).
  • شماره PBX یک سرمایه بزرگ برای شرکت های بزرگ است.
  • شماره PBX همچنین می تواند توسط سازمان های دولتی برای انتقال تماس استفاده شود.
  • استکهلم در سال 1924 یک تلفن تلفنی اتوماتیک واحد دریافت کرد.
  • امروزه این روش به سمت راه حل های تلفن سانترال هدایت می شود.

تلفن سانترال امروز

امروزه روش های جایگزین مدرن تری به جای تلفنچی وجود دارد که تماس ها را از یک پذیرش منتقل می کند. برای تلفن سانترال تلفنی راه حل های بی شماری وجود دارد که به عنوان مثال به افراد بیشتری با عناوین مختلف در شرکت اجازه می دهد از شماره PBX واحد تماس بگیرند.

این مطلب را از دست ندهید   برنامه ریزی سانترال با کامپیوتر (بخش اول)

از آنجا که تماس با سانترال می تواند به همکاران مختلف منتقل شود، بار کار می تواند کمی بیشتر شود و تماس گیرنده می تواند از نشستن در صف تلفن جلوگیری کند. اگر همکاری مشغول باشد، می توان تماس را مجدداً هدایت کرد تا به نفر بعدی در صف مراجعه کند، تا مشتری همیشه از او کمک بگیرد.

علاوه بر این، PBX موبایل را می توان از طریق cloud مدیریت کرد. این اجازه می دهد تا شماره های تلفن ذخیره شده و با افراد در شرکتی که ممکن است به آن نیاز داشته باشند به اشتراک گذاشته شود. معمولاً می توان سرویس ابری را پس از نیاز مانند تعداد کارمندان متصل به شماره PBX واحد، تنظیم کرد.

کدام شماره ها شماره PBX هستند؟

شماره PBX می تواند متفاوت به نظر برسد، اما اغلب اوقات با 010 شروع می شود. این اعداد مستقل از مکان جغرافیایی هستند، به این معنی که ممکن است از دفاتر سراسر سوئد آمده باشند. مزیت این نوع شماره این است که می توانید هنگام حرکت آن را با خود بیاورید.

اعداد PBX می تواند منجر به تماس تماس گیرنده با یک شخص شود تا به وی در انتقال کمک کند، اما به احتمال زیاد با ضبط صدا و امکان استفاده از شماره و کلیک دکمه برای ادامه کار روبرو خواهید شد، جایی که 1 به یک دفتر منتهی می شود، 2 به دیگری و غیره

 با داشتن شماره تلفن سانترال، انتقال تماس مشتری به شخص مناسب سریعتر انجام می شود، خصوصاً اگر آنها با کمک دکمه ها بتوانند مکان را انتخاب کنند. آنها می توانند کار خود را انتخاب کنند و به جای اینکه از مسیر انحرافی برای افراد دیگر عبور کنند، با کسی صحبت می کنند که می تواند بلافاصله پاسخ دهد.

این مطلب را از دست ندهید   جایگزین ISDN میزبان PBX
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یازده =