نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

سری KX-TE پاناسونیک

سری KX-TE به راحتی توانسته است سیستم تلفنی آنالوگ ، سیستم های تلفنی را برای شرکتهای کوچک و متوسط ​​به جهتی بزرگ منتقل کند ، ویژگی هایی را که بندرت در این دسته موجود است ، ارائه می دهد. در این مقاله در رابطه با سری KX-TEپاناسونیک اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهیم.

  • سطح 3 پذیرش خودکار با راهنمایی صوتی
  • DISA (دسترسی مستقیم به سیستم داخلی) با پیام
  • پیام صوتی داخلی (BV)
  • نمایش شناسه تماس گیرنده در SLT و APT
  • مسیریابی پیام کوتاه انعطاف پذیر
  • سفارشی سازی خودآموز و تعمیر و نگهداری
  • UCD (توزیع تماس یکسان) با پیام
  • Doorphones، در بازکن بطری درب، و Doorbells
  • پیکربندی خودکار برای نوع خط خارج (CO)
  • تنظیم ویژگی متمرکز برای T7710 (حالت PBX)
  • برنامه نویسی کامپیوتر (USB / RS232C) و نگهداری آسان
  • CO مشغول کار است
  • مدیریت بودجه
  • محاسبه شارژ تماس

دریافت خودکار 3 سطح با راهنمای صوتی

اجازه می دهد تا تماس گیرندگان خارج از خانه بدون دسترسی به یک اپراتور ، به هر پسوند دسترسی پیدا کنند پیام تبریک خودکار (3 سطح) توسط اپراتور یا مدیر می تواند تماس گیرنده را به بخش مناسب ضبط کند. همچنین می توانند مقصد مورد نظر را نه تنها به یک برنامه افزودنی ، بلکه در گروه یا حتی خطوط بیرونی نیز شماره گیری کنند. هنگامی که سیستم سیگنال انتقال فکس را توسط DISA دریافت می کند ، بطور خودکار پسوند مشخص شده فکس را متصل می کند. تماس های فکس را می توان شبانه و روز بدون اپراتور دریافت کرد و نیازی به خط تلفن ویژه فکس نیست.

سنترال KX-TDE Pure IP PBX پاناسونیک

پیام صوتی داخلی (BV)

اکنون می توانید از کارآیی و سهولت استفاده از پیام صوتی بدون اضافه کردن سیستم نامه صوتی مجزا بهره مند شوید. کارت پیام صوتی اختیاری تضمین می کند شما هرگز تماس یا پیام مهم مشتری یا همکار خود را از دست نخواهید داد. تماس گیرندگان شما می توانند پیام های خود را مستقیماً در صندوق پستی شخصی شما ضبط کنند و به شما امکان می دهند بدون تکیه به یادداشت ها و یادداشت های دست نوشته ، اطلاعات شخصی را دریافت کنید. مراکز تماس و گروه های کاری می توانند از منطقه پیام مشترک برای ضبط پیام های تماس گیرنده استفاده کنند که بعدا توسط یک اپراتور (مدیر) پخش می شود. برای نیازهای پیشرفته تر برای ارسال پیام صوتی ، یک سیستم پردازش صوتی پاناسونیک (VPS) انعطاف پذیری و کنترل حرفه ای تری را به شما ارائه می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   بستن صفر سانترال

مدیریت بهتر تماس

این سیستم با شناسه تماس گیرنده سازگار است ، که به کاربر اجازه می دهد اطلاعات تماس گیرنده را روی نمایشگرهای تلفنهای یک خط (SLT) که از نمایشگر تماس گیرنده و تلفنهای اختصاصی آنالوگ (APT) پشتیبانی می کند ، ببیند. تلفنهای نمایش اختصاصی می توانند برای دسترسی به گذشته ی شماره تماس گیرنده برای 20 تماس اخیر (ورود به سیستم تماس) استفاده شوند. تماسهای دریافتی وارد شده به راحتی فراخوانی می شوند.

پیام رسانی پیام کوتاه (سرویس پیام کوتاه)

روشی مقرون به صرفه و محبوب برای ارسال پیام های متنی بین تلفن های ثابت و تلفن همراه است. شما می توانید سیستم را به گونه ای تنظیم کنید که به فرستندگان پیام کوتاه امکان ارسال پیام های خود را مستقیماً به SLT کاربر خاص (تلفن Single Line) ارائه دهند ، و اطمینان حاصل کنند که پیام های آنها به سرعت و به صورت خصوصی توسط کاربر مورد نظر دریافت می شود.

گزارش های فعالیت فراخوانی (SMDR: ضبط جزئیات پیام)

سیستم می تواند اطلاعات تماس از قبیل تاریخ ، زمان ، شماره فرمت ، شماره گیری شده ، مدت زمان و غیره را ضبط یا چاپ کند. اطلاعات SMDR می تواند به شما در مدیریت هزینه های تماس از راه دور ، بهره وری کارکنان و استفاده از سیستم تلفن کمک کند.

ورود کد حساب (گزینه / اجباری / تأیید شده)

از کدهای حساب می توان برای شناسایی تماسهای خارجی خروجی برای اهداف حسابداری و صورتحساب استفاده کرد. فعالیت های فراخوانی انجام شده با کدهای شناسایی قابل چاپ هستند (SMDR). هزینه های کنترل عوارض بسیار مفید است ، زیرا یک کاربر با شماره گیری مسافت طولانی باید کد حساب معتبری را وارد کند تا به طور موقت محدودیت عوارض را نادیده بگیرد. برای مدیریت موثرتر هزینه های تلفن خود می توانید از کدهای حساب استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   اشتباهات رایج هنگام راه اندازی سانترال
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 3 =