نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه ی راه اندازی تلفن گویا روی سانترال 824 پاناسونیک

یکی از دستگاه های مهم و کاربردی که در سازمان ها و ادارات بزرگ دیده می شود سانترال است. این دستگاه کاربردی به راحتی میتواند خطوط شهری را مدیریت کند. به راحتی با استفاده از این دستگاه می توانید چندین خطوط تلفن را بررسی کند و تماس ها را برقرار کند. از مزایای مهم اسن دستگاه می توان به صرفه جویی در زمان، مکان و هزینه اشاره کرد. شرکت های مختلفی در جهان وجود دارد که سازنده ی این دستگاه می باشند یکی از این شرکت ها پاناسونیک است این دستگاه را در 3 سری وارد بازار کرده است. در این مقاله در رابطه با نحوه ی راه اندازی تلفن گویا روی سانترال 824 پاناسونیک اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

سانترال KX-HTS824 پاناسونیک

تلفن گویا در سانترال 824 پاناسونیک

تلفن گویا در سانترال یکی از قابلیت های مهم و کاربردی است که در سازمان ها و ادارات مزایای زیادی را برای کارمندان و کاربران به همراه دارد می تواند در هزینه نیز بسیار یاری رسان باشد.

سانترال 824 پاناسونیک اصولا یک سانترال کم ظرفیت است و خطوط داخلی و شهری کمتری را مدیریت می کند. در بعضی شرکت ها ممکن است کارمندان بخواهند به طور همزمان از یک خط استفاده نمایند و با دو کاربر مجزا در ارتباط باشند. برای این کار به راحتی می توان از کارت سانترال TE82491 استفاده نمایید و بعد از نصب آن بر روی دستگاه از این قابلیت استفاده نمایید.

مراحل راه اندازی تلفن گویا بر روی دستگاه

برای نصب و راه اندازی دیزا یا تلفن گویا ابتدا باید 3 عمل زیر را انجام دهید:

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با PBX Web Interface

در ابتدا باید یک OGM را انتخاب نمایید تا بتوانید مسیر خطوط شهری را تعیین کرده و در زمان های مختلف کاری از ان استفاده نمایید.

سپس باید تنظیمات مختلف دیزا را در  قسمت DISA نرم افزار اعمال کنید.

و د ر آخر باید صدای مورد نظر و متن را در پیغام دیزا قرار دهید تا مطابق با خواسته ی شما اجرا شود.

نحوه ی انتخاب پیغام دیزا برای خطوط شهری

قبل از هرکاری باید خط شهری و مسیر این خطوط را برای پخش پیغام خود مشخص نمایید. برای تعیین کردن این خطوط نیز به قسمت 1-3 نرم افزار بروید و تنظیمات را به راحتی اجرا نمایید. مانند تصویر زیر به راحتی می توانید یک پیغام مجزا را برای هر یک از خطوط شهری قرار داد تا کاربران بتوانند به راحتی و هرچه سریع تر با قسمت مورد نظر ارتباط برقرار نمایند.

به بیان ساده تر در این قسمت به راحتی می توانید مشخص نمایید که این پیغام در چه زمانی و روی چه خط شهری اجرا شود تا عملکرد راحتتر و بهتری را برای کاربران داشته باشند.

به راحتی و متناسب با شیفت کاری نیز می توانید متن تلفن گویا را تعیین نمایید. با استفاده از این قابلیت به راحتی می توان روزهای تعطیل شرکت را مشخص نمود و بر اساس آن پیغامی را قرار داد تا به راحتی اجرا شود و مشتریان از تعطیلی شرکت به راحتی مطلع شوند.

ایجاد محدودیت در تلفن گویا و متن های ضبط شده

پیغام های قرار داده شده نیز می تواند در تایم های متفاوتی اجرا شود و برای هر خط نیز به طور خاص پیغام جدا را ایجاد نمایید. به بیان ساده تر مثلا شرکت مورد نظر شما یک خط را برای ارتباط با قسمت پشتیبانی تعیین کرده است پس برای این خط باید پیغامی مرتبط را قرار دهیم.

این مطلب را از دست ندهید   انعطاف پذیری PBX

نکته ی مهم این است که برای ایجاد پیغام ها نیز دچار محدودیت هستید. سانترال 824 پاناسونیک یک سانترال کم ظرفیت می باشد که فقط توانایی اجرای 8 پیغام را دارد. برای سانترال های پیشرفته تر این مسیر و پیغام ها دارای تعداد بیشتری می باشند.  پیغام های ذخیره شده در سانترال 824 پاناسونیک با نام OGM قابل مشاهده هستند و می توان آن را تشخیص داد. همچنین می توان OGM1 تا OGM8 را در این سانترال ذخیره کرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 15 =