نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چگونه نرم افزار IP PBX مدرن می تواند صنعت املاک و مستغلات را تسهیل کند

املاک و مستغلات بسیار رقابتی است. یک مالک ملک ممکن است ملکی را در چندین سایت ملک لیست کند و چندین نماینده را برای یافتن خریدار تعیین کند. یک کارگزار املاک همچنین ممکن است مشتریانی را که نیاز به خرید، اجاره یا اجاره ملک دارند اداره کند و همان سناریو وجود دارد: مشتریان با چندین نماینده تماس می گیرند تا سریعترین و بهترین معامله را انجام دهند.

ملکی که زود تعطیل می شود پول را می گیرد. سرعت ارتباط کلید موفقیت است. آنچه زندگی را حتی بیشتر به چالش می کشد این است که مسکن نمی تواند در دفتر حضور داشته باشد زیرا یک بخش از کار آنها بازدید از املاک و همچنین در دسترس بودن مشتریان است. تلفن ثابت یا تلفن همراه سنتی با واتساپ ممکن است کاملا کافی نباشد.

نرم افزار IP PBX که با توجه به نیازهای صنعت املاک و مستغلات توسعه یافته است، متناسب با این مورد است. با هماهنگی HoduSoft، خطوط، تلفن گویا، پیام کوتاه و آسمان از آنجا محدود است، HoduPBX یک نرم افزار IP PBX است که نحوه کار کسب و کار شما را تغییر می دهد، و آن را به طور فزاینده ای مسلط و سودمند می کند.

آنچه Realtors در PBX سفارشی IP برای املاک و مستغلات دریافت می کنند

  • شما یک شماره دریافت می کنید که می توانید برای مشتریان استفاده کنید. با این حال، این شماره به عنوان شماره پست صوتی شما، شماره نمابر شما و حتی تماس های ورودی با شماره تلفن همراه شماست (که اتفاقاً می توانید آن را محرمانه نگه دارید).
  • می توانید تماس بگیرید، تماس را فوروارد کنید، تماس را پارک کنید، آن را بردارید، آن را به کارمند خود منتقل کنید یا بگذارید وارد پست صوتی شود. اتفاقاً، می توانید صدای خود را ضبط کرده و به عنوان پست صوتی ارسال کنید یا پست صوتی را به لیستی از شماره مشتری که می توانید از CRM متصل انتخاب کنید، پخش کنید.
  • شما می توانید یک تماس ویدیویی برقرار کرده و آن را به یک کنفرانس سه جانبه تبدیل کنید که مشتری شما در یک طرف، شما در وسط و خریدار / مستاجر ملک در طرف دیگر قرار دارید.
  • شما می توانید تلفن گویا به عنوان اولین نقطه تماس با تماس گیرندگان خود داشته باشید. اگر تمایل دارید تلفن را بردارید و صحبت کنید یا اجازه دهید تلفن گویا جواب دهد یا جلسه ای را برای شما تعیین کند.
  • برای انتخاب مشتری، پیامک های فردی یا پیامک های پخش شده ارسال کنید تا از در دسترس بودن املاک یا مشتریان مطلع شوید. تلفن گویا می تواند به عنوان یک پذیرنده مجازی عمل کند.
  • تمام معاملات را برای بررسی بعدی یا به عنوان مدرک ثبت کنید.
  • آن را در وب سایت یا برنامه خود ادغام کنید
  • یک نرم افزار یکپارچه ارتباط IP IP PBX دریافت کنید و کاملاً نشسته اید و همه کانالهای ارتباطی را در یک داشبورد متصل کرده اید. حتی می توانید با یکپارچه سازی در شبکه های اجتماعی روبرو شوید و این مزایای چشمگیری را به همراه دارد، همانطور که در ادامه در این پست مشاهده خواهید کرد.
این مطلب را از دست ندهید   سانترال سری KX-TDA و KX-TDE

بیشتر معاملات ملکی به یک روش کار مشخص عادت کرده اند و سازگاری با فناوری جدید کار آسانی نیست. یکی از موارد رایج این است که سیستم تلفن فعلی آنها کافی نیست.

پاسخ به این مسئله این است که شما راهی برای دانستن اینکه چه تعداد مشتری از بین رفته اند و چرا نمی دانید. IP PBX ویژگی تجزیه و تحلیل داخلی و گزارشگری را فراهم می کند تا به شما اطلاع دهد که در کجا می توانید پیشرفت کنید. خدمات بهبود یافته به طور طبیعی منجر به تبدیل بالاتر می شوند.

دلایل دیگری نیز وجود دارد.

گسترش تجارت

اکثر آژانس های املاک و مستغلات کوچک و متوسط ​​”نمایش های یک نفره” هستند که در یک مکان واحد فعالیت می کنند. اگر اتفاقاً در این گروه باشید، این رشد را به شدت محدود می کند. IP PBX چگونه کمک می کند؟ می توانید حضور مجازی خود را در شهرهای اطراف گسترش داده و حفظ کنید. تماس ها به آن مکان به شما هدایت می شوند و سلام بینگو شما دفاتر شعبه ای دارید.

دامنه تجارت گسترش می یابد. مدیریت تماس تلفنی زمانی آسان می شود که شبانه روز IP PBX میزبان یکپارچه داشته باشید. شما به یک دفتر و یک مکان گره نخورید. امروز می توانید لس آنجلس باشید. هفته آینده می توانید در سانتا باربارا باشید، یا می توانید در دفتر خود در سن دیگو باشید و شعب LA و Santa Barbara را مدیریت کنید.

ویدیو

خوب است که یک چت رو در رو مجازی داشته باشیم. با این حال، املاک و مستغلات در مورد انجام کار است. مشتری که قصد خرید یا اجاره ملک را دارد، می خواهد نگاهی بیندازد. شما می توانید عکس از خواص یا حتی فیلم ها را در داخل فیلم ها نشان دهید. ارائه های ویدئویی همه چیز را بیان می کنند، و شما به طور موثر مشتریان را متقاعد می کنید. آیا زمان تعطیلی است با ویژگی کنفرانس ویدیویی IP PBX همه را در یک کنفرانس مجازی رو در رو جمع کنید.

این مطلب را از دست ندهید   معایب سیستم PBX Cloud

همه خوشحالند. نزدیک می شوید و تمجیدها نیز از هر دو طرف. املاک و مستغلات در مورد دانستن خواسته های مشتری، تحویل آن و ایجاد احساس بزرگ به عنوان یک متخصص با تجربه و با دانش است.

پس از انجام معامله، بازخورد ویدیویی آنها را دریافت کنید. می توانید از آن برای متقاعد کردن سایر مشتریانی که روی حصار نشسته اند استفاده کنید. و همچنان ادامه پیدا می کند. در لحظه ای که HoduPBX را خریداری می کنید، در مقایسه با برنامه نویسی PBX دیگر فوق العاده نیستید.

با این حال، شما منابع را در چارچوبی قرار می دهید که سودآوری را بهبود می بخشد، مکاتبات تجاری را تشویق می کند و بازگشت سرمایه سریعتر را ارائه می دهد.

بنگاه های معاملات ملکی باید چابک و آگاه باشند. IP PBX به شما امکان تحرک می دهد و شما را همیشه در جریان اطلاعات قرار می دهد. یکی را تهیه کنید و دیگر هرگز به تلفن قدیمی ساده باز نخواهید گشت.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + ده =