نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آشنایی با سیستم PBX

سیستم PBX (مبادله شعبه خصوصی) سخت افزاری است که خطوط تلفن و برنامه های افزودنی یک شرکت را کنترل می کند. سیستم PBX تماسهای بین داخلی داخلی تلفن در دفتر کار شما و همچنین تماسهای ورودی و خروجی را مدیریت می کند. PBX تماس های ورودی را به پسوند مربوطه هدایت می کند و دسترسی به خطوط تلفنی مشترک خارج از تلفن را برای تماس های خروجی ایجاد می کند.

سیستم تلفنی PBX

سخت افزار سیستم تلفن PBX معمولاً در محل در کمد یا اتاق پشتی دفتر نگهداری می شود. این کاملاً قابل تنظیم است و باید بر اساس نیازهای دفتر خاص شما تنظیم و پیکربندی شود. سخت افزار باید توسط شرکت شما حفظ و به روز شود. شما به احتمال زیاد به شخصی با دانش IT برای مدیریت داخلی آن نیاز خواهید داشت.

استفاده از PBX شرکت را قادر می سازد برای هر کارمند یک شماره اصلی با پسوند داشته باشد. این بدان معناست که کارمندان به جای اینکه هر کارمند یک خط تلفن اختصاصی داشته باشد، خطوط تلفن را به اشتراک می گذارند که این باعث صرفه جویی در هزینه های ماهیانه تلفن می شود. این یکی از اصلی ترین و بزرگترین مزایای سیستم PBX است. مزایای دیگر از ویژگی های متنوعی است که با سیستم PBX در دسترس هستند.

سیستم تلفن IP PBX

تلفیق فناوری VoIP با PBX باعث ایجاد یک سیستم IP PBX می شود. سیستم های تلفنی IP PBX به جای استفاده از خطوط تلفن سنتی از طریق اینترنت کار می کنند. سیستم های PBX IP می توانند در محل کار یا میزبان باشند. سیستم های PBX میزبانی شده مقرون به صرفه ترین انتخاب برای مشاغل کوچک است.

این مطلب را از دست ندهید   معنی PSTN - PSTN

سیستم های تلفنی IP PBX به کارمندان این امکان را می دهد تا زمانی که اتصال به اینترنت وجود دارد به سیستم تلفن شرکت در هر کجا که باشند متصل شوند. ویژگی های IP PBX به کارمندان از راه دور یا تلفن همراه اجازه می دهد تا از طریق داشبورد آنلاین به پست صوتی خود دسترسی داشته باشند و آنها می توانند تماس هایی برقرار کنند که شماره شرکت را با وجود موقعیت واقعی خود در شناسه تماس گیرنده نشان دهند.

3CX یک سیستم تلفنی IP PBX مبتنی بر نرم افزار است که می تواند به صورت پیش فرض، در ویندوز یا لینوکس یا در فضای ابری با ارائه دهنده هایی مانند Google، Amazon و Azure اجرا شود. این شامل ویژگی های سیستم تلفن در سطح شرکت شامل کنفرانس، صف ها و موارد دیگر و همچنین ویژگی های ارتباطات یکپارچه مانند وضعیت، چت، کنفرانس ویدیویی و برنامه ها برای iOS، Android و وب است.

میزبان سیستم PBX

سیستم PBX میزبان به این معنی است که سخت افزار سیستم تلفن PBX خارج از سایت قرار دارد و ویژگی های تماس از طریق اینترنت به تلفن های شما هدایت می شود. سیستم PBX میزبان صرفه جویی زیادی در هزینه ها می کند و دردسرها را برطرف می کند. PBX میزبانی شده توسط شرکت مستقر در سخت افزار راه اندازی و نگهداری می شود. شرکت شما نیازی به خرید، پیکربندی یا ارتقا سخت افزار نخواهد داشت. PBX میزبان همان ویژگی های سیستم PBX سنتی را ارائه می دهد، اما با سرعتی که توانایی خرید مشاغل کوچک را دارد.

این مطلب را از دست ندهید   افزونه های IP و Analog

سیستم های PBX میزبان می توانند به راحتی با تجارت شما رشد کنند. برنامه های PBX میزبان برای اطمینان از تأمین نیازهای ارتباطی شرکت شما چه نیاز به برنامه های افزودنی بیشتر داشته باشید و چه ویژگی های اضافی، برنامه های PBX میزبان را ارائه می دهند.

ویژگی های ارائه شده توسط سیستم PBX

یک سیستم تلفنی PBX به طور سنتی توسط مشاغل و شرکت های متوسط ​​تا بزرگ برای کاهش هزینه های تلفن و افزایش مدیریت تماس استفاده می شود. فارغ از اندازه شغلی، سانترال همچنین صدای حرفه ای به تماس گیرندگان می دهد.

علاوه بر این، یک سیستم PBX ویژگی های تماس قوی تری را نسبت به خدمات استاندارد تلفن به کسب و کارها ارائه می دهد، مانند:

  • یک پذیرنده مجازی با تبریک های سفارشی
  • توانایی انتقال تماس بین برنامه های افزودنی / کارمندان
  • هنگامی که برنامه های افزودنی شلوغ هستند، انتقال خودکار تماس را انجام می دهند
  • دایرکتوری شماره گیری توسط پسوند برای تماس گیرندگان ورودی
  • گروه های زنگ برای بخش ها
  • ضبط تماس
  • گزارش های تماس
  • موسیقی در انتظار
  • انتظار تماس
  • کنفرانس تلفنی
  • غربالگری تماس
  • پست صوتی برای ایمیل

بسیاری از ویژگی های جدیدتر سیستم های PBX برای افزایش کارایی کار طراحی شده اند. به عنوان مثال، ضبط تماس می تواند یادداشت برداری را جایگزین کند و گزارش های تماس می توانند تماس را سریعتر کنند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 13 =