نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

معایب سیستم های PBX Cloud

با وجود مزایای قابل توجه انتقال PBX به ابر، چند نکته منفی وجود دارد که باید بدانید.

1) تقاضا برای اتصال به اینترنت پرسرعت

سیستم های تلفنی Cloud PBX در هر تماس کیفیت صدای بهتری دارند. برای تحقق این امر، به داده های اتصال اینترنت موجود شما نیاز دارد. توصیه می کنیم برای بارگذاری و بارگیری 100 کیلوبیت بر ثانیه در هر خط تلفن برنامه ریزی کنید.

پهنای باند سیستم تلفنی شما براساس کدک VoIP و تعداد تماس های شما متفاوت است.

بگذارید این را در چشم انداز بگذاریم. در ایالات متحده، میانگین سرعت 96 مگابیت بر ثانیه برای بارگیری و بارگذاری 32 مگابیت در ثانیه است. کسب و کار شما می تواند صدها تماس را همزمان با پهنای باند تجاری و حتی راه اندازی دفتر خانه انجام دهد.

2) شاید لازم باشد تنظیمات شبکه را انجام دهید

ممکن است کارکنان IT نیاز به بهینه سازی روترهای شبکه برای تلفن ابری داشته باشند. این اغلب شامل آزمایش و خطا است و می تواند در برخی از استقرارهای VoIP تعجب آور باشد.

در اینجا برخی از الزامات فنی ذکر شده است:

  • قبل از اتصال تلفن های خود به ترتیب دو روتر (دو برابر NAT) نداشته باشید.
  • از طریق کیفیت خدمات (VoIP QoS) ترافیک صوتی مبتنی بر SIP را در اولویت قرار دهید.
  • اگر می خواهید از Power over Ethernet (PoE) استفاده کنید، امکان بروزرسانی سوئیچ شبکه وجود دارد.
  • برای جلوگیری از بروز مشکل، SIP ALG (Application Layer Gateway) را خاموش کنید.

این تنظیمات جزئی و ارزان است که ارائه دهنده PBX ابری شما را در مورد آن راهنمایی می کند. برای جلوگیری از مشکلات غیرمنتظره، برای شبیه سازی این شرایط در شبکه خود، از ارائه دهنده خدمات تلفن VoIP خود بخواهید یک بررسی دقیق شبکه انجام دهد.

این مطلب را از دست ندهید   مقایسه سیستم تلفن pbx و volp

3) کاربران ممکن است به راهنمایی بیشتری نیاز داشته باشند

استقرار سیستم تلفنی جدید یک چالش است زیرا بر عادات و گردش کارهای ثابت تأثیر می گذارد. تغییر آن سخت است.

هنگام تغییر از PBX پیش فرض به PBX ابری، مهمترین تغییر احتمالاً دنیای جدید ویژگیهای پیشرفته تماس است. این احتمال وجود دارد که شما نتوانید همه کارمندان را از هر قسمت عبور دهید، اما همچنین نمی خواهید آنها را حلق آویز کنید.

برقراری تماس از طریق VoIP تفاوتی با استفاده از تلفن سنتی ندارد. کمی وقت بگذارید و راهنماهای خاصی برای سوالات اصلی در اختیار کاربران قرار دهید: پست صوتی، انتقال تماس، تماس کنفرانسی و انتقال تماس. بهتر از این، نکات مفید ارائه دهنده ابر VoIP خود را نادیده بگیرید، که احتمالاً آنها را آماده می کند تا به شما کمک کنند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =