نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

انتخاب نوع خط در PBX

اگر محصول را به سیستم تلفنی PBX (تبادل شعبه خصوصی) یا آداپتور ترمینال متصل می کنید، باید نوع خط محصول را تغییر دهید. PBX در محیط های اداری استفاده می شود که برای فراخوانی یک خط خارج باید کد دسترسی خارجی مانند “9” شماره گیری شود. تنظیمات پیش فرض نوع خط PSTN (شبکه تلفن عمومی سوئیچ شده) است که یک خط تلفن استاندارد است، مشابه آنچه در خانه شما وجود دارد.

نحوه ی انتخاب

این تنظیم توسط سرپرست قفل می شود. اگر نمی توانید به این تنظیم دسترسی پیدا کنید یا آن را تغییر دهید، برای راهنمایی با سرپرست خود تماس بگیرید.

  1. در صورت لزوم دکمه خانه را فشار دهید.
  2. تنظیم را انتخاب کنید.
  3. به پایین پیمایش کرده و سیستم مدیریت را انتخاب کنید. در صورت لزوم رمزعبور مدیر را وارد کنید.
  4. به پایین بروید و تنظیمات نمابر را انتخاب کنید.
  5. تنظیمات اساسی را انتخاب کنید.
  6. نوع خط را انتخاب کنید. این صفحه را مشاهده می کنید

  1. اگر محصول را به سیستم تلفن PBX متصل کردید، PBX را انتخاب کنید. این صفحه را مشاهده می کنید:

  1. استفاده را انتخاب کنید.
  2. کد دسترسی را انتخاب کنید، برای وارد کردن کد از صفحه کلید روی صفحه استفاده کنید (به عنوان مثال 9) و فشار دهید.
  3. تأیید را انتخاب کنید.
0/5 (0 نقد و بررسی)
این مطلب را از دست ندهید   10 مزیت استفاده از سیستم تلفن سانترال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =