نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آشنایی با مزایای تلفن سانترال ابری

علاوه بر تاباندن الکترون از طریق اینترنت برای گفتگو با دیگران، چه چیزی یک سیستم تلفن میزبان را به گزینه ایده آل برای مشاغل تبدیل می کند؟ با تلفن سانترال داخلی، همه چیز آنالوگ است و برای هر گوشی به خطوط تلفن احتیاج دارید. این همچنین بدان معنی است که شما یک متخصص مخابرات دارید که می تواند تعمیر و نگهداری و ارتقا را انجام دهد. در اینجا شش مزیت برتر سیستم های ارتباط ابری که برای مشاغل فراهم می کنند آورده شده است.

1) ویژگی های قدرتمند جریان کار شما را سطح بالاتری می دهند

بسیاری از ویژگی های داخلی VoIP وجود دارد که توسط PBX میزبان در مقایسه با سیستم تلفن PBX داخلی ارائه می شود. این ویژگی های پیشرفته کسانی هستند که ذینفعان بیشتر از همه به آنها اهمیت می دهند. انتظار داشته باشید که آنها در لیست نیازهای VoIP نشان داده شوند.

چندین ویژگی برتر PBX ابری شامل:

  • پشتیبانی از دستگاه همراه (برنامه های تلفن همراه)
  • پست صوتی برای رونویسی از طریق ایمیل
  • خودکار (جریان تماس)
  • ضبط خودکار تماس
  • ارسال هوشمند تماس
  • کنفرانس ویدیویی داخلی
  • صف تماس ورودی

رهبران شرکت قدردانی خواهند کرد که ده ها ویژگی VoIP در دسترس است که به نصب فنی نیاز ندارند. سیستم تلفن شما همچنین می تواند با سایر ابزارهای ضروری مانند CRM سازمان شما ادغام شود.

این قابلیت های اضافه شده به این معنی است که شما می توانید با بهره وری بیشتر کار بیشتری انجام دهید.

2) انعطاف پذیری برای همه مکان ها و فصول

سیستم تلفن منعطف به این معنی است که می تواند با شرایط متغیر در محل کار سازگار شود. شما می توانید سیستم تلفن خود را درمورد نیازهای شغلی خود در مقابل احساس محدودیت توسط سانترال قدیمی سفارشی کنید.

هیچ چیز ناامیدکننده ای به عنوان مدیر فناوری اطلاعات از تغییرات غیرمنتظره کسب و کار وجود ندارد. وقتی رئیس از شما سوال کرد که آیا این کار انجام می شود – بدون اینکه شنبه وارد شوید – می توانید بله بگویید.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت بین PBX و Centrex

مشاغل کوچک از کنترل کامل سیستم تلفنی شرکت خود برخوردار هستند. افزودن و اختصاص شماره تلفن های مشاغل به تیم آسان است. تجهیز تیم راه دور خود به خدمات تلفنی حتی راحت تر است.

در عصر کار از راه دور، کارمندان می توانند با یک برنامه تلفن نرم افزاری قوی VoIP در ارتباط باشند. متناوباً، می توانید از آنها بخواهید تلفن میز کارشان را به خانه ببرند.

هنگامی که تقاضا را افزایش می دهید، مانند فروش تعطیلات، PBX میزبان به شما امکان می دهد ظرفیت مکالمه خود را افزایش دهید. به علاوه، می توانید در عرض چند دقیقه موسیقی آرام و پیام آرام را اضافه کنید. به این ترتیب می توانید کیفیت تماس و رضایت مشتری خود را بالا ببرید.

3) قابلیت اطمینان و به روز بودن بدون نگرانی

هزینه خرابی برای کسب و کار شما چقدر است؟ از بین بردن اعتماد مشتری گرفته تا از دست دادن درآمد و فروش، توانایی پرداختن به هرگونه خسارت را ندارید.

خوشبختانه، سانترال ابری شما را همیشه قابل دسترسی نگه می دارد. یک ارائه دهنده خدمات با کیفیت 99.999٪ به روزرسانی خواهد داشت که استاندارد طلایی برای شرکت ها است. برای بررسی زمان کار ارائه دهنده خود حتماً از سرویسی مانند Downdetector استفاده کنید.

این قابلیت اطمینان بیشتر به لطف شبکه ای اضافی از هشت مرکز داده مجزا امکان پذیر شده است. VoIP حتی در زمان قطع برق نیز کار خواهد کرد. در عرض چند ثانیه می توانید تماس ها را به مکان های مختلف از جمله تلفن های همراه هدایت کنید. در طرف مقابل، یک سیستم تلفنی سنتی می تواند به دلیل آب و هوا، قطع برق و سایر بلایا خراب شود.

Nextiva میلیون ها دلار در ساخت یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین شبکه های VoIP تجاری در سراسر کشور سرمایه گذاری کرده است. حتی اگر یکی از مراکز داده ما آفلاین شود، هفت مرکز دیگر برای رسیدگی به تماس ها وجود دارد.

4) بدون تعمیر و نگهداری

عدم تعمیر و نگهداری مزیت فوق العاده ای در سیستم های PBX ابری است. به روزرسانی های سیستم، مسیریابی شبکه، تنظیم کدکهای VoIP – همه اینها توسط ارائه دهنده میزبان اداره می شود.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش اتصال تلفن به PBX

رهبران فناوری اطلاعات و CIO در طول هفته با بسیاری از آتش سوزی ها مقابله می کنند. (ما شما را می شنویم!) شما می توانید افراد را برای ایجاد تغییرات در سرویس تلفن خود به صورت آنلاین توانمند کنید. تلفن های VoIP امروز بدون دردسر هستند، بنابراین به معنای کمتر بودن بلیط های میز همکاری است.

مشکلی که در سیستمهای PBX پیش فرض وجود دارد این است که هنگام استخدام پشتیبانی تمام وقت، تعمیر و نگهداری متوقف نمی شود. داشتن یک تکنسین در همه زمان ها بسیار خوب است، اما شما باید سالانه 74K دلار هزینه کنید.

مشاغل امروز باید کارهای کمتری با کارهای کمتری انجام دهند. به همین دلیل است که تغییر به یک راه حل ابری یک سرمایه گذاری معقول است. آماده خداحافظی با یک سیستم ارتباطی بزرگ و سریع و قراردادهای پرهزینه نگهداری VoIP شوید.

5) امنیت بی نظیر

راه حل های تلفن PBX Cloud در مقایسه با PBX سنتی امنیت بالاتری را ارائه می دهند. هنگامی که تلفن ثابت دارید، اطمینان از دسترسی شخصی به آن به عهده خود شماست. بسیاری از سیستم های PBX در برابر حملات خارجی آسیب پذیر هستند و رهگیری سیگنال های صوتی که منتقل می کنند بسیار راحت تر است.

برخی از راه حلهای PBX میزبان رمزگذاری تماس و نظارت 24 ساعته بر سرور را ارائه می دهند. ارائه دهندگان VoIP به طور مداوم توسط اشخاص ثالث تأیید می شوند تا انطباق را بررسی کنند. امنیت VoIP همچنین به معنای بهره مندی از گواهینامه هایی مانند ISO / IEC 20071، انطباق با PCI و انطباق با HIPAA است.

Voice over IP به لطف تعدیل نیرو در مسیریابی IPv4، هم قابل اعتماد و هم ایمن است. بسته های صوتی رمزگذاری شده و سیگنالینگ با استفاده از پروتکل های TLS و SRTP کار می کنند.

به زبان ساده: یک سانترال ابری به شما امکان می دهد شب بخوابید. ستون فقرات ارتباطات تجاری شما در برابر بازیگران بد امن و مقاوم است.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با شماره PBX

6) مقرون به صرفه برای همه شرکت ها

هنگام ارتقا به سرویس VoIP، یک تن پس انداز خواهید کرد. در مقایسه با PBX سنتی، ویژگی های برتر با هزینه کم یا گنجانده شده اند یا در دسترس هستند.

این تیم در Rackspace هزینه کل مالکیت راه حل های مبتنی بر ابر را مطالعه کردند. به ازای هر 1 دلار هزینه شده برای به روزرسانی سخت افزار، شرکت ها می توانند انتظار داشته باشند که 2 دلار برای نگهداری و ایمن سازی این زیرساخت پرداخت کنند.

در اینجا مناطقی وجود دارد که PBX میزبان می تواند هزینه ها را کاهش دهد:

  • نیروی کار: تا زمانی که در SIP trunking حرفه ای نباشید، کارکنان IT اختصاصی یا حداقل پشتیبانی IT در تماس را می خواهید.
  • تجهیزات: از وسایلی که قبلاً دراختیار داشته اید مانند تلفن های نرم استفاده کنید. همچنین می توانید برای هزینه های کمتری تلفن های VoIP را اجاره کنید.
  • هزینه های تعمیر و نگهداری: نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای نرم افزار، وصله های امنیتی یا به روزرسانی سیستم عامل ندارید.
  • افزودن خطوط تلفن: کارمندان و ادارات جدید نیازی به انتظار برای تماس ندارند.
  • هزینه های تماس: از آزادی تماس های نامحدود در سراسر کشور و تماس های بین المللی کم هزینه لذت ببرید. به همین ترتیب، می توانید تماس های بین المللی را نیز مسدود کنید.
  • این صرفه جویی در هزینه ها جمع می شود. مطمئناً، سوئیچ ممکن است کمی کارساز باشد، اما بازده فوری است. درک اینکه چرا بیش از 100000 کسب و کار قبلاً به Nextiva روی آورده اند کار سختی نیست.

این آمار باید نگران کننده باشد. تجهیزات صوتی پیش از موعد می توانند برای شما دو برابر بیشتر از آنچه تصور می کنید هزینه داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که به هزینه های اضافی و غیرمستقیم فراتر از قیمت لیست فکر می کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =