نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

سانترال میزبان در مقابل سانترال در محل/ تفاوت اصلی بین سیستم تلفن میزبانی شده در مقابل سیستم تلفن داخلی این است که چه کسی سخت افزار و نرم افزار سیستم تلفن را در اختیار دارد و آن را مدیریت می کند. با سانترال داخلی، شما صاحب آن خواهید شد و باید آن را نگهداری کنید و همچنین سخت افزار را مدیریت کنید. با سانترال میزبان، تحت مالکیت و مدیریت ارائه دهنده است و در فضای ابری میزبانی می شود و از طریق اینترنت به تیم شما متصل می شود.

سانترال میزبان در مقابل سانترال در محل

ویژگی سیستم تلفن صوتی IP داخلی و میزبان

هر دو سیستم تلفن صوتی IP داخلی و میزبان، سیستم های تلفنی موثر و قابل اعتمادی هستند که مزایای متفاوتی را ارائه می دهند. این سیستم ها با انواع مختلف کسب و کار سازگار هستند، بسته به اینکه هر کسب و کاری از سیستم تلفن اداری چه انتظاری دارد. گفتن اینکه آیا یک سیستم یا رویکرد بهتر از دیگری است دشوار است. آنچه درست است این است: هر سیستم برای الزامات ارتباطات اداری خاص بر اساس چرخه عمر فناوری، گزینه های ارتباطات و ارائه دهنده ISP و تعهدات قراردادی موجود بهتر است.

به عنوان یک قاعده کلی، زمانی که به ویژگی‌های ارتباطی یکپارچه پیشرفته و ادغام‌های پیچیده نیاز است و شما یک شبکه داده و زیرساخت قوی و قابل اعتماد دارید، سیستم داخلی اغلب بهترین است. از طرف دیگر، شرکت‌هایی با نیروی کار سیار، تغییرات فصلی در حجم تماس، نیاز به کار از راه دور، مکان‌های متعدد یا تمایل به استانداردسازی پلت‌فرم ارتباطی شما باید یک راه‌حل صوتی میزبانی شده را برای سیستم تلفن اداری خود در نظر بگیرند. البته هر دو انتخاب‌های شایسته‌ای هستند، اما نیازها و شرایط شما تعیین می‌کند که چرا باید یکی را بر دیگری ترجیح دهید.

این مطلب را از دست ندهید   سانترال پاناسونیک KX-HTS32 و KX-NS500

مزایا و معایب سانترال On-Premise

هزینه های جاری کمتر در طول زمان به این معنی است که سانترال داخلی مقرون به صرفه ترین گزینه برای شرکت هایی است که دوست دارند به نتایج نهایی خود دقت کنند.

مقیاس سانترال داخلی نیز بسیار ارزان‌تر از سانترال میزبان است. با سانترال داخلی، باید روی تجهیزات سرمایه گذاری کنید، اما با سانترال میزبان، باید روی مجوزها و سخت افزار سرمایه گذاری کنید. این باید برای کسب و کارهایی که در یک دوره رشد قرار دارند، مورد توجه جدی قرار گیرد.

به طور کلی، هنگامی که به دنبال بالاترین سطح اطمینان، گزینه‌ها و ویژگی‌های تداوم کسب‌وکار قوی، همراه با سیستم‌های ارتباطی یکپارچه هستید، یک سیستم در محل انتخاب ایده‌آل است.

مانند بسیاری از چیزها در دنیای تجارت، انتخاب بین راه حل های داخلی و مبتنی بر ابر برای تلفن اداری مستلزم در نظر گرفتن دقیق نیازها و محدودیت های کسب و کار، چه در حال حاضر و چه در آینده است. با Juno Telecoms برای بررسی بدون اجبار مبادلات در اتخاذ این تصمیم حیاتی تجاری همکاری کنید.

هنگام مقایسه سانترال میزبان با سانترال سنتی چه باید بپرسیم؟

وقتی نوبت به انتخاب بین یک سانترال میزبان و یک سانترال سنتی می‌رسد، مهم است که از ارائه‌دهنده انتخابی خود، مانند خودمان، سؤالاتی بپرسیم:

  • بودجه شما چقدر است؟
  • هزینه های تخمینی نصب سانترال میزبان در مقابل سانترال سنتی چقدر است؟
  • آیا بین مخارج سرمایه ای (CAPEX) و هزینه های عملیاتی (OPEX) ترجیحی دارید؟
  • چقدر می خواهید در بلندمدت هزینه کنید؟
  • آیا تیم فناوری اطلاعات شما منابع و مهارت هایی برای مدیریت یک سیستم تلفن تجاری دارد؟
  • رشد پیش بینی شده شرکت شما چیست؟
  • چگونه با افزونگی و انعطاف پذیری مقابله خواهید کرد؟
  • با بررسی نیازها و الزامات کسب‌وکار شما، می‌توانیم هنگام سنجش مزایا و معایب VoIP میزبانی شده، بینش ارزشمندی به شما ارائه دهیم، که به شما کمک می‌کند تصمیمی آگاهانه بگیرید که کدام یک را در شرکت خود بگنجانید.
این مطلب را از دست ندهید   کارت سانترال پاناسونیک

اگر فکر می کنید انتقال به یک PBX میزبان ممکن است برای شرکت شما مفیدتر باشد، با یکی از اعضای تیم در Juno Telecoms صحبت کنید. ما سال ها تجربه در سیستم های تلفن PBX داریم و خوشحالیم که به شما در یافتن راه حل مناسب کمک کنیم.

مزایای تلفن سانترال ابری

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =