نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه ی نصب نرم افزار سانترال TDA و TDEپاناسونیک

یکی از دستگاه های مهم و کاربردی که در سازمان ها و ادارات بزرگ دیده می شود سانترال است. این دستگاه کاربردی به راحتی میتواند خطوط شهری را مدیریت کند. به راحتی با استفاده از این دستگاه می توانید چندین خطوط تلفن را بررسی کند و تماس ها را برقرار کند. از مزایای مهم اسن دستگاه می توان به صرفه جویی در زمان، مکان و هزینه اشاره کرد. شرکت های مختلفی در جهان وجود دارد که سازنده ی این دستگاه می باشند یکی از این شرکت ها پاناسونیک است این دستگاه را در 3 سری وارد بازار کرده است. در این مقاله در رابطه با نحوه ی نحوه ی نصب نرم افزار سانترال TDA و TDEپاناسونیک اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

دانلود نرم افزار

ابتدا برای اجرا و انجام مراحل باید نرم افزار را دانلود و تهیه نمایید. باید برنامه را برای سانترال پر ظرفیت  tde و tda دانلود نمایید. بعد از دانلود به راحتی می توانید این برنامه را نصب نمایید.

راه اندازی تلفن گویا روی سانترال  

نصب نرم افزار tde  و tda

بعد از خارج کردن برنامه از حالت فشرده فایل را در داخل پوشه ی دانلودها قرار دهید. بعد از خارج کردن از حالت فشرده به راحتی می توانید نرم افزار را نصب نمایید.

با دابل کلیک بر روی نرم افزار، عملیات نرم افزار اغاز می شود. در مرحله ی بعد پنجره ی نصب باز می شود و در مرحله ی اول گزینه ی NEXT را انتخاب نمایید تا مراحل نصب کامل شود. در دو مرحله ی بعدی نیز باید NEXT و I accept را انتخاب نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   فروشنده PABX

مرحله ی بعد نیز لیست مراکز سانترال اورده شده است که با زدن دکمه ی NEXT این مراحل را پشت سر می گذاریم. بعد از آن حال باید نام کاربری خود را انتخاب نمایید و نام کمپانی را وارد کنید و ادامه ی مراحل نصب را پیش بگیرید.

در مرحله ی بعد تعدادی گزینه قرار دارد که شما باید گزینه ی BX را انتخاب نمایید و بعد از انتخاب آن گزینه ی NEXT را انتخاب نمایید.

نصب نرم افزار سانترال
نصب نرم افزار سانترال

بعد از پایان عملیات نصب به راحتی گزینه ی FINISH  را انتخاب نمایید و مراحل نصب به پایان رسیده است. بعد از انتخاب پایان یا FINISH   صفحه ای برای شما نمایان می شود که قصد دارد در صورتی که از کابل USB استفاده می کنید دستگاه برنامه ریزی را اغاز نماید. این ویژگی در سانترال های پر ظرفیت سری  tdaدیده می شود.

سپس صفحه ی دیگری نمایان می شود که د رصورتی که میخواهید برنامه بصورت افلاین باشید باید NO را انتخاب نمایید تا اجرای برنامه به صورت اف لاین پیش برود.

بعد از آن پنجره ی جدیدی به نام unified Maintenance console برای شما باز می شود که باید در قسمت enter progerammer code کلمه ی INSTALLER  را با حروف بزرگ وارد نمایید.

وارد کردن این عبارت به این معنی است که ما به بالاترین سطح دسترسی برای اجرای برنامه های خود احتیاج داریم.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هجده =