نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مزایای استفاده از سانترال. یک سیستم PBX میزبانی شده که از طریق اینترنت کار می کند یک مزیت بزرگ نسبت به سیستم باند اداری دارد: شبکه اداری به اندازه اینترنت و شبکه های تلفن دنیا گسترده می شود. می‌توانید شماره‌های داخلی را به تلفن‌های همراه موجود اختصاص دهید، بنابراین می‌توان با نمایندگان فروش، رانندگان تحویل و مهندسان نصب از طریق تلفن‌های هوشمندشان تماس گرفت. علاوه بر این، مزایای میزبانی PBX به شما امکاناتی می دهد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از سانترال

افزایش در دسترس بودن کارکنان

دسترسی افراد از طریق شبکه اداری را می توان با راه حل های تلفن سنتی به ساعات اداری محدود کرد. از سوی دیگر، با استفاده از یک PBX میزبانی شده، می‌توانید با کارکنان فروش خود از طریق یک شرکت داخلی که به تلفن هوشمند آنها از ساعت 9 تا 5 هدایت می‌شود، تماس بگیرید، سپس پرسنل مجاز که شماره خصوصی آن‌ها را می‌دانند، خارج از ساعات کاری قابل دسترسی هستند. در هر دو دوره زمانی، کارمندان از طریق شماره های مختلف در همان تلفن تماس دریافت می کردند.

در ارتباط نگه داشتن تیم فروش

وظایف تجاری مدرن شامل دورکاری و بازدید مداوم از سایت است. با سانترال میزبانی شده، تیم شما می‌تواند هنگام تماس خارج از دفتر باشد و در عین حال با شماره تلفن اصلی قابل دسترسی باشد. حتی می توانید شماره های داخلی دفتر را روی تلفن های خود کارمندان ترسیم کنید. این امر نیاز به خرید دستگاه‌ها برای کارکنان را از بین می‌برد و تعداد تلفن‌هایی را که هر یک از اعضای تیم تلفن همراه باید با خود حمل کنند، کاهش می‌دهد.

این مطلب را از دست ندهید   PBX برای تجارت کوچک

صرفه جویی در هزینه های سربار

کارمندان می توانند در خانه بمانند و فرزندان خود را در حالی که برای شما کار می کنند بزرگ کنند – در هزینه اجاره فضای اداری و خرید تجهیزات صرفه جویی می کنند. توزیع شبکه اداری شما در سراسر اینترنت همچنین تقاضای خدمات پهنای باند شما را کاهش می دهد. بدون اینکه افراد زیادی در دفتر با دانلود فایل‌های بزرگ سرعت اتصال را کاهش دهند، حتی ممکن است بتوانید ظرفیت اتصال اینترنت دفتر خود را کاهش دهید و حتی در هزینه‌های بیشتری صرفه‌جویی کنید.

روش های کاری انعطاف پذیر برای کارمندان

گسترش دفتر فراتر از محل کسب و کار، طیف گسترده ای از شیوه های کاری انعطاف پذیر را باز می کند که با سیستم های داخلی امکان پذیر نیست. اعضای تیم می توانند از خانه کار کنند، مهم نیست که خانه شان کجاست. به نظر می رسد که آنها همچنان در شبکه ارتباطات اداری یکپارچه هستند. همچنین شما را قادر می سازد تا استعدادهای جدیدی را از هر کجای دنیا استخدام کنید. لازم نیست اعضای کلیدی کارکنانی را که می خواهند به جای دیگری در کشور یا خارج از کشور نقل مکان کنند، از دست بدهید. مرخصی زایمان و پدری دیگر نیازی به اختلال در برنامه کاری کارکنان شما ندارد.

حذف شبکه محلی اداری

اگر کسب و کار خود را در حال حرکت اداره می کنید و تمایل دارید از طریق یک دستگاه تلفن همراه، مانند آیفون یا تبلت، به داده های خود دسترسی پیدا کنید، ممکن است حتی نیازی به LAN اداری نداشته باشید. اکثر نرم افزارهایی که روی رایانه های اداری خود کار می کنید اکنون در «The Cloud» در دسترس هستند. محاسبات مبتنی بر ابر هم برنامه‌ها و هم داده‌ها را روی رایانه‌های ارائه‌دهنده خدمات میزبانی می‌کند، بنابراین به ظرفیت محاسباتی زیادی در دفتر خود نیاز ندارید.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با مزایا و معایب سیستم های تلفن PBX

صرفه جویی در هزینه دستگاه های ارائه شده توسط شرکت

کارمندانی مانند سیاست های «دستگاه خود را بیاورید». هنگام حضور در دفتر و همچنین در هنگام همراه بودن می توان از طریق تلفن همراه ثبت شده آنها تماس گرفت. با رایانش ابری، همه لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها می‌توانند از طریق یک جعبه وای‌فای به داده‌های شرکت و نرم‌افزار پشتیبانی دسترسی پیدا کنند تا آن دسته از کارکنانی که ترجیح می‌دهند پایگاه اداری شرکت داشته باشند را به هم متصل کنند.

پیشنهاد مطالعه: مزایا و معایب Cloud PBX در مقابل PBX

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یازده =