نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

فروشنده PABX

روزهایی که یک فروشنده PABX فقط گوشی، هدست و سرور می فروخت گذشته است. امروزه، خدمات یک فروشنده PABX باید طیف گسترده ای از راه حل های متناسب را شامل شود، شامل زیرساخت های فیزیکی نصب شده در سایت و همچنین مدل های خدمات متمرکز بر ارائه خدمات مبتنی بر ابر. در این مقاله در رابطه با ویژگی های PABX و PBX اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

فروش PABX

یک فروشنده PABX همچنین ممکن است طیف گسترده ای از راه حل های ترکیبی را ارائه دهد. به عنوان مثال، آنها ممکن است به شما کمک کنند از زیرساخت های موجود در محل کار خود (مانند خطوط مسی یا تجهیزات سرور موجود) استفاده کنید. آنها همچنین راه حلهایی را ارائه می دهند که نحوه سازماندهی شرکت شما را از نظر جغرافیایی و فنی منعکس می کند.

علاوه بر این، ارتباطات از راه دور امروزی به گونه ای است که سیستم تلفنی یک شرکت می تواند و باید کاملاً در استراتژی ارتباطات گسترده شما ادغام شود. یک سیستم تلفنی نمی تواند جدا از چت آنلاین، ایمیل ها، کنفرانس ویدیویی و مجموعه گسترده ای از راه های دیگر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی باشد که اکنون در دسترس ما است. این باید بخشی از تجربه کل ارتباطات باشد.

یک فروشنده PABX باید بتواند شرکت شما را مستقر کند تا حداقل اصطکاک را در انتقال از طریق این کانالهای ارتباطی تجربه کند. اندازه، صنعت و مدل تجاری شرکت شما همه باید بخشی از این معادله پیچیده را تشکیل دهند.

در نهایت، یک فروشنده PABX باید به خواسته های شما گوش فرا دهد و راه حل هایی در دسترس داشته باشد که مطابق با شما و محل شرکت شما باشد، نه برعکس.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی تمام ویژگی سیستم سانترال

PBX در مقابل PABX تفاوت چیست؟

شاید با اصطلاح )PABX) روبرو شده باشید و از خود بپرسید که این فناوری با PBX معمولی چه تفاوتی دارد. اصطلاح PABX به مبادله شعبه اتوماتیک خصوصی اشاره دارد. بنابراین، روش دیگر تعریف PABX این است که آن را به عنوان یک مبادله شعبه خصوصی متعارف در نظر بگیریم که می تواند تماس گیرندگان را بدون کمک یک اپراتور انسانی متصل کند.

بنابراین، این فناوری با PBX متداول و امروزی چه تفاوتی دارد؟ پاسخ کوتاه این است که اینگونه نیست. PBX و PABX در واقع یکسان هستند.

در مواردی که سیستم های PBX شرکت اصلی ممکن است به یک اپراتور انسانی متصل شده باشند تا بتوانند تماس گیرنده ای را با تماس گیرنده دیگر متصل کنند، این عملکردهای تبادل تماس به طور معمول خودکار هستند. یک سیستم رایانه ای در این کار سریعتر از یک اپراتور انسانی است، مقرون به صرفه تر است و به راحتی پیکربندی می شود تا میزبان وظایف لازم برای اتصال تماس را فراهم کند.

برای یک شرکت تقریباً با هر اندازه، یک اپراتور انسانی اکنون فقط یک نقش پشتیبانی در فناوری تبادلات دارد – شاید برای پاسخ به سوال عمومی یک تماس گیرنده، یا برای کمک به یک تماس گیرنده در یافتن فرد مناسب با او برای برقراری ارتباط.

اتوماتیک در PBX

کلمه (اتوماتیک) معنای PBX را تغییر نمی دهد، بنابراین جزئیات را به این اصطلاح اضافه می کند، به وضوح سیگنال می دهد که یک سیستم خودکار از طریق این تبادل تماس را کنترل می کند.

از نظر تئوری، یک PBX برای تکمیل اتصال تماس ممکن است به یک انسان وابسته باشد. طبق تعریف، PABX اینگونه نخواهد بود. در عمل، با اتوماسیون رایانه ای که اکنون تمام ارتباطات صوتی را “بلند کردن” انجام می دهد، اصطلاحات PBX و PABX به جای یکدیگر استفاده می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   انواع سیستم های pbx بر اساس ساختار

چرا PBX را PABX نیز نام گذاری می کنند؟

در نهایت، PABX اصطلاح ظریف تری برای PBX است. مانند PBX، این اصطلاح به یک شبکه خصوصی و کنترل شده از خطوط تلفن کسب و کار اشاره دارد. چه یک راه حل در سایت و چه مبتنی بر ابر، یک PABX می تواند یک روش موثر برای انجام مکالمات صوتی داخلی و همچنین یک روش صرفه جویی در منابع برای یک شرکت برای برقراری ارتباط صوتی با دنیای خارج ارائه دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دوازده =