نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

عامل سانترال چیست؟

یک نماینده صرافی شعبه خصوصی (PBX) نقش مهمی در یک شرکت ایفا می کند. او مسئول پاسخگویی به تماس های دریافتی و مسیریابی هرکدام به مقصد مورد نظر است. نمایندگان سانترال زنده در هتل ها و شرکت های کوچکتر یافت می شوند.

وظایف اولیه

رسیدگی به تماس های دریافتی مسئولیت اصلی نماینده PBX است. وی باید بتواند مقصد مناسب برای هر تماس ورودی را شناسایی کرده و تماس گیرنده را با موفقیت منتقل کند. نمایندگان PBX هم تماس های ورودی و هم تماس های داخل شرکت را کنترل می کنند.

وظایف ثانویه

در هتل ها، نمایندگان سانترال تلفنی از خواب بیدار می شوند، به سوالات کوتاه پاسخ می دهند و پیام می گیرند. او همچنین ممکن است کارهای دفتری سبک مانند تایپ را انجام دهد.

ویژگی های این دستگاه

از آنجا که نماینده PBX اغلب اولین ارتباطی است که مشتری با یک شرکت برقرار می کند، بنابراین او باید تصویری مفید، مودب و حرفه ای ارائه دهد. او باید بتواند کارآمد و سریع کار کند.

تجهیزات مورد استفاده

نمایندگان PBX وظایف خود را با کمک تابلوی تلفن انجام می دهند. این تابلو از دکمه های میانبر تشکیل شده است که به عامل PBX اجازه می دهد تماس گیرنده ورودی را به راحتی به مقصد مورد نظر متصل کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)
این مطلب را از دست ندهید   تفاوت PBX و PABX

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + شانزده =