نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

جوانب مثبت و منفی Cloud PBX در مقابل سیستم های PBX On-Premise

یکی از بیشترین تصمیماتی که یک رهبر تجاری می تواند بگیرد، ارتقا سیستم تلفنی شرکت است. ممکن است از PBX داخلی استفاده کنید اما اخیراً متوجه شده اید که با نیازهای یک تیم راه دور مطابقت ندارد. همانطور که کارشناسان فناوری اطلاعات گزینه های خود را ارزیابی می کنند، آنها اغلب به دنبال یک راه حل فراخوانی مبتنی بر ابر برای سازمان های خود هستند. فراتر از انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان بیشتر، نکات مثبت و منفی زیادی باید در خاطر داشته باشید.

آیا تلفن سانترال ابری جایگزینی مستقیم برای سیستم تلفنی داخلی است؟

خروج از سیستم های تلفنی قدیمی اجتناب ناپذیر است. بر اساس مطالعه ای که در زمینه تلفن از طریق تجارت انجام شد، بیش از 60٪ شرکت ها تصمیم گرفته اند که با پایان یافتن قرارداد ثابت به VoIP روی بیاورند.

Cloud PBX چیست؟

تلفن سانترال ابری (cloud PBX)، معروف به میزبان PBX، یک سیستم تلفنی تجاری است که از طریق اینترنت کار می کند. نیازی نیست که تجهیزات Private Branch Exchange (PBX) را در مکان خود داشته باشید – یک ارائه دهنده VoIP این کار را برای شما انجام می دهد.

اساساً، یک سانترال ابری کلیه قابلیتهای مورد نیاز در یک سیستم تلفن اداری مانند پست صوتی، انتقال تماس و البته تماس را فراهم می کند. به جای راه اندازی سروری که باید از آن استفاده کنید، می توانید از یک ارائه دهنده VoIP برای ارتباطات شرکت خود استفاده کنید.

وقتی کارمندان شما پاسخ می دهند یا تماس می گیرند، گوشی های VoIP صدا را به بسته داده تبدیل می کنند. این بسته ها از طریق اینترنت به ارائه دهنده PBX میزبان سفر می کنند. ارائه دهنده یک مسیر تماس واضح بین هر دو طرف برقرار می کند. در صورت لزوم، خود را به شبکه تلفن سوئیچ عمومی (PSTN) برسانید.

این مطلب را از دست ندهید   Samsung OfficeServ 7200 PABX

هنگامی که بسته های داده به مقصد می رسند، سیستم تلفنی تجارت آنها را دوباره به حالت صوتی تبدیل می کند. همه این کارها را در میلی ثانیه انجام می دهد بدون هیچگونه تنظیمات اضافی. برای تجسم روند، به این نمودار زیر مراجعه کنید. در اینجا نمودار آنچه برای یک دفتر کار به نظر می رسد آورده شده است.

تمام آنچه شما نیاز دارید یک اتصال باند پهن قابل اعتماد برای استفاده از PBX مبتنی بر ابر است. این فناوری اساسی انواع تلفن های IP را از جمله تلفن های رومیزی، تلفن های هوشمند و کنفرانس می پذیرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =