نحوه ی راه اندازی تلفن گویا روی سانترال TDA و TDEپاناسونیک
یکی از دستگاه های مهم و کاربردی که در سازمان ها و ادارات بزرگ دیده می شود سانترال است. این دستگاه کاربردی به راحتی میتواند خطوط شهری را مدیریت کند. به راحتی با استفاده از این دستگاه می توانید چندین خطوط تلفن را بررسی کند و تماس ها را برقرار کند. از مزایای مهم اسن دستگاه می توان به صرفه جویی در زمان، مکان و هزینه اشاره کرد. شرکت های مختلفی در جهان وجود دارد که سازنده ی این دستگاه می باشند یکی از این شرکت ها پاناسونیک است این دستگاه را در 3 سری وارد بازار کرده است. در این مقاله در رابطه با نحوه ی راه اندازی تلفن گویا روی سانترال TDA و TDEپاناسونیک اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.
تلفن گویا در سانترال TDA و TDEپاناسونیک
تلفن گویا در سانترال یکی از قابلیت های مهم و کاربردی است که در سازمان ها و ادارات مزایای زیادی را برای کارمندان و کاربران به همراه دارد می تواند در هزینه نیز بسیار یاری رسان باشد.
برای برخورداری از امکانات تلفن گویا در این سانترال ابتدا باید یک کارت 0910 را خریداری نمایید تا بتوانید از تمام اپشن های این دستگاه استفاده نمایید.
بر روی این کارت قابلیت های دیگر مثل صندوق پستی، کارت حذف اکو، کارت مسیج و … وجود دارد که می توانید با نصب آن ها از این قابلیت ها استفاده نمایید.
بعد از خریداری و نصب این کارت حال باید تنظیمات مربوط به صدا و راه اندازی تلفن گویا را اجرا نمایید.
مراحل راه اندازی تلفن گویا بر روی دستگاه
این نرم افزار را باید روی لپ تاپ یا کامپیوتر نصب نمایید و بعد از آن باید در قسمت کانفیگ وارد قسمتی شوید که کارت ها نصب شده در آن قرار می گیرد.
در صورتی که قابلیت های کارت را نصب کرده اید این قابلیت ها را در این قسمت مشاهده می کنید. با کلیک کردن روی CART PROPERTY می توانید اطلاعات را مشاهده نمایید.
نحوه ی انتخاب پیغام دیزا برای خطوط شهری
قبل از هرکاری باید خط شهری و مسیر این خطوط را برای پخش پیغام خود مشخص نمایید. برای تعیین کردن این خطوط نیز به قسمت 2-3-5 نرم افزار بروید و تنظیمات را به راحتی اجرا نمایید. مانند تصویر زیر به راحتی می توانید یک پیغام مجزا را برای هر یک از خطوط شهری قرار داد تا کاربران بتوانند به راحتی و هرچه سریع تر با قسمت مورد نظر ارتباط برقرار نمایند.
به بیان ساده تر در این قسمت به راحتی می توانید مشخص نمایید که این پیغام در چه زمانی و روی چه خط شهری اجرا شود تا عملکرد راحتتر و بهتری را برای کاربران داشته باشند.
به راحتی و متناسب با شیفت کاری نیز می توانید متن تلفن گویا را تعیین نمایید. با استفاده از این قابلیت به راحتی می توان روزهای تعطیل شرکت را مشخص نمود و بر اساس آن پیغامی را قرار داد تا به راحتی اجرا شود و مشتریان از تعطیلی شرکت به راحتی مطلع شوند.
ایجاد محدودیت در تلفن گویا و متن های ضبط شده
پیغام های قرار داده شده نیز می تواند در تایم های متفاوتی اجرا شود و برای هر خط نیز به طور خاص پیغام جدا را ایجاد نمایید. به بیان ساده تر مثلا شرکت مورد نظر شما یک خط را برای ارتباط با قسمت پشتیبانی تعیین کرده است پس برای این خط باید پیغامی مرتبط را قرار دهیم.
نکته ی مهم این است که برای ایجاد پیغام ها نیز دچار محدودیت نخواهید بود. سانترال TDA و TDEپاناسونیک یک سانترال پر ظرفیت می باشد که توانایی اجرای 64 پیغام را دارد. برای سانترال های پیشرفته مثل این سانترال مسیر و پیغام ها دارای تعداد بیشتری می باشند. پیغام های ذخیره شده در سانترال TDA و TDEپاناسونیک با نام OGM قابل مشاهده هستند و می توان آن را تشخیص داد. همچنین می توان 501 تا 564 را در این سانترال ذخیره کرد.