نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه ی راه اندازی تلفن گویا روی سانترال  TDA و TDEپاناسونیک

یکی از دستگاه های مهم و کاربردی که در سازمان ها و ادارات بزرگ دیده می شود سانترال است. این دستگاه کاربردی به راحتی میتواند خطوط شهری را مدیریت کند. به راحتی با استفاده از این دستگاه می توانید چندین خطوط تلفن را بررسی کند و تماس ها را برقرار کند. از مزایای مهم اسن دستگاه می توان به صرفه جویی در زمان، مکان و هزینه اشاره کرد. شرکت های مختلفی در جهان وجود دارد که سازنده ی این دستگاه می باشند یکی از این شرکت ها پاناسونیک است این دستگاه را در 3 سری وارد بازار کرده است. در این مقاله در رابطه با نحوه ی راه اندازی تلفن گویا روی سانترال  TDA و TDEپاناسونیک اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

تلفن گویا در سانترال  TDA و TDEپاناسونیک

تلفن گویا در سانترال یکی از قابلیت های مهم و کاربردی است که در سازمان ها و ادارات مزایای زیادی را برای کارمندان و کاربران به همراه دارد می تواند در هزینه نیز بسیار یاری رسان باشد.

سانترال KX-HTS32 پاناسونیک

برای برخورداری از امکانات تلفن گویا در این سانترال ابتدا باید یک کارت 0910 را خریداری نمایید تا بتوانید از تمام اپشن های این دستگاه استفاده نمایید.

بر روی این کارت قابلیت های دیگر مثل صندوق پستی، کارت حذف اکو، کارت مسیج و … وجود دارد که می توانید با نصب آن ها از این قابلیت ها استفاده نمایید.

بعد از خریداری و نصب این کارت حال باید تنظیمات مربوط به صدا و راه اندازی تلفن گویا را اجرا نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   SIP Trunking در مقابل VoIP
راه اندازی تلفن گویا روی سانترال  
راه اندازی تلفن گویا روی سانترال

مراحل راه اندازی تلفن گویا بر روی دستگاه

این نرم افزار را باید روی لپ تاپ یا کامپیوتر نصب نمایید و بعد از آن باید در قسمت کانفیگ وارد قسمتی شوید که کارت ها نصب شده در آن قرار می گیرد.

در صورتی که قابلیت های کارت را نصب کرده اید این قابلیت ها را در این قسمت مشاهده می کنید. با کلیک کردن روی CART PROPERTY می توانید اطلاعات را مشاهده نمایید.

نحوه ی انتخاب پیغام دیزا برای خطوط شهری

قبل از هرکاری باید خط شهری و مسیر این خطوط را برای پخش پیغام خود مشخص نمایید. برای تعیین کردن این خطوط نیز به قسمت 2-3-5 نرم افزار بروید و تنظیمات را به راحتی اجرا نمایید. مانند تصویر زیر به راحتی می توانید یک پیغام مجزا را برای هر یک از خطوط شهری قرار داد تا کاربران بتوانند به راحتی و هرچه سریع تر با قسمت مورد نظر ارتباط برقرار نمایند.

به بیان ساده تر در این قسمت به راحتی می توانید مشخص نمایید که این پیغام در چه زمانی و روی چه خط شهری اجرا شود تا عملکرد راحتتر و بهتری را برای کاربران داشته باشند.

به راحتی و متناسب با شیفت کاری نیز می توانید متن تلفن گویا را تعیین نمایید. با استفاده از این قابلیت به راحتی می توان روزهای تعطیل شرکت را مشخص نمود و بر اساس آن پیغامی را قرار داد تا به راحتی اجرا شود و مشتریان از تعطیلی شرکت به راحتی مطلع شوند.

ایجاد محدودیت در تلفن گویا و متن های ضبط شده

پیغام های قرار داده شده نیز می تواند در تایم های متفاوتی اجرا شود و برای هر خط نیز به طور خاص پیغام جدا را ایجاد نمایید. به بیان ساده تر مثلا شرکت مورد نظر شما یک خط را برای ارتباط با قسمت پشتیبانی تعیین کرده است پس برای این خط باید پیغامی مرتبط را قرار دهیم.

این مطلب را از دست ندهید   سانترال پاناسونیک KX-HTS32 و KX-NS500

نکته ی مهم این است که برای ایجاد پیغام ها نیز دچار محدودیت نخواهید بود. سانترال  TDA و TDEپاناسونیک یک سانترال پر ظرفیت می باشد که توانایی اجرای 64 پیغام را دارد. برای سانترال های پیشرفته مثل این سانترال مسیر و پیغام ها دارای تعداد بیشتری می باشند.  پیغام های ذخیره شده در سانترال  TDA و TDEپاناسونیک با نام OGM قابل مشاهده هستند و می توان آن را تشخیص داد. همچنین می توان 501 تا 564 را در این سانترال ذخیره کرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =