نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

خرید Cloud PBX. سیستم های تلفن PBX میزبان ابر در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده اند. امکان افزودن یک سیستم تلفن قوی با تمام ویژگی ها و ابزارهای مورد نیاز، بدون نیاز به نصب یا نگهداری تجهیزات، به ویژه برای بسیاری از مشاغل کوچک جذاب است. با این حال، برای برخی از مشاغل، داشتن یک سیستم تلفنی که کاملاً به قدرت اتصال اینترنت وابسته است ایده آل نیست. قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا سیستم سانترال ابری برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر، مهم است که دقیقاً بدانید سیستم سانترال ابری چیست، چگونه کار می کند.

خرید Cloud PBX

بررسی کلی Cloud PBX

سیستم مبادله شعبه خصوصی (PBX) یک شبکه تلفنی در سطح تجاری است که امکان برقراری ارتباط در داخل و خارج از سازمان شما را فراهم می کند. یک سیستم تلفن تجاری با خدمات مسکونی یا تلفن همراه متفاوت است زیرا دارای خدمات اضافی است که معمولاً شامل کنفرانس تماس، شماره گیری داخلی، تنظیمات ساعات کاری برای مسیریابی تماس های خارج از ساعت، صف های انتظار مشتری و نگه داشتن موسیقی است.

Cloud PBX، همچنین به عنوان PBX میزبان یا PBX مجازی شناخته می شود، یک راه حل PBX مبتنی بر IP است که به طور کامل از طریق اینترنت ارائه شده و قابل دسترسی است. به جای میزبانی نرم‌افزار روی سرور مانند سیستم‌های دیجیتال، PBX ابری همه نرم‌افزارها و داده‌ها را در فضای ابری میزبانی می‌کند.

سانترال دیجیتال در مقابل ابر

سیستم‌های تلفن ابری شاخه‌ای از سیستم‌های سانترال دیجیتال یا داخلی هستند. این سیستم‌ها همان سطح عملکرد را ارائه می‌دهند، اما در محل قرارگیری تجهیزات و نحوه نگهداری آن‌ها متفاوت هستند. ساختار هزینه این دو سیستم نیز آنها را از هم متمایز می کند. سیستم های تلفن داخلی دارای تجهیزات PBX هستند که در واحدهای سخت افزاری بزرگ قرار دارند که باید در محل ذخیره شوند. سیستم‌های داخلی می‌توانند به دلیل اندازه و الزاماتشان برای یک مرکز ذخیره‌سازی خاص، بسیار پرهزینه باشند. شرکت ها همچنین برای تعمیر و نگهداری منظم گران قیمت آماده هستند، زیرا ماشین ها پیچیده هستند و نیاز به توجه حرفه ای دارند.

این مطلب را از دست ندهید   Samsung OfficeServ 7030 PABX

سیستم های تلفن سانترال دیجیتال با استفاده از تابلوی سانترال مانیتور می شوند. سانترال اتصالات بین تلفن ها را برای تسهیل تماس پردازش می کند و بسیاری از ویژگی های سیستم تلفن در سطح تجاری را کنترل می کند.

Cloud PBX تمام عملکردهای یک سیستم دیجیتال را می گیرد و آن را به فضای مجازی منتقل می کند و نیازی به سخت افزار و سایر تجهیزات را از بین می برد که باعث صرفه جویی در هزینه نصب و نگهداری می شود. سیستم‌های سانترال میزبانی شده عمدتاً به این دلیل محبوب شده‌اند که استفاده از آن‌ها آسان‌تر است و همه عملکردهای یک پلت‌فرم دیجیتال PBX (و بیشتر) را بدون نیاز به تجهیزات سنگین و پرهزینه ارائه می‌کنند.

کار کرد Cloud PBX

Cloud PBX یک سیستم تلفن اینترنتی است که در آن ارائه دهنده هم مسئولیت نگهداری تجهیزات سانترال و هم ارائه خدمات تلفن شما را بر عهده دارد. تلفن میز شما به یک روتر متصل می شود و هر تماس، سیگنال و ویژگی از طریق یک سرور در مکان فیزیکی ارائه دهنده انجام می شود.

سانترال مسئول مسیریابی تماس های دریافتی، فعال کردن انتقال تماس به دیگر برنامه های داخلی و اجرای تمام ویژگی های ارتباطی سیستم تلفن شما، مانند انتظار تماس و پست صوتی است. سیستم شما را می توان با استفاده از جریان تماس مدیریت کرد، که مجموعه ای از ویژگی ها و قوانینی است که شما به شماره تلفن مشخصی اختصاص می دهید.

نحوه استفاده از جریان تماس

جریان تماس به شما کمک می کند تا نحوه مسیریابی تماس های خود را مدیریت کنید. پیکربندی جریان تماس به شما امکان می‌دهد زمان، مکان و نحوه ورود تماس‌ها از طریق خطوط تلفن اصلی کسب‌وکارتان را کنترل کنید. این بدان معنی است که می توانید ساعات کاری خاصی را برای دریافت تماس ها تنظیم کنید، مکان تماس گیرنده را ببینید یا کنترل کنید که چه کسی تماس را دریافت می کند. رابط جریان تماس بسته به ارائه دهنده متفاوت است، اما اکثر آنها گزینه های سفارشی سازی مشابهی را برای راه حل PBX میزبان شما ارائه می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت PBX در مقابل VoIP 26

برای مثال، می‌توانید مشخص کنید که شما یا کارمندانتان از چه تلفن‌هایی استفاده می‌کنید، آن تلفن‌ها به چه ترتیبی باید زنگ بزنند (موازی یا به ترتیب) و اگر کسی پاسخگو نباشد، قوانین رسیدگی به تماس چگونه خواهد بود.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: بررسی کلی مزایای سانترال ابری

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هجده =