نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

معیارهای انتخاب یک سیستم PBX/ واضح است که خدمات PBX برای بسیاری از صاحبان مشاغل انتخاب عالی است. با این حال، انتخاب استفاده از PBX برای شرکت شما تنها اولین انتخاب است. اکنون، شما باید بر اساس نیاز خود تصمیم بگیرید که کدام نوع از راه حل های PBX بهترین هستند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا بتوانید دستگاه مناسب را برای کسب و کار خود تهیه کنید و ارتباط بین کارمندان را به بهترین نحوه بقرار نمایید. با ما همراه باشید.

معیارهای انتخاب یک سیستم PBX

زیرساخت شما

بهترین سیستم تلفن PBX برای تجارت شما ممکن است تا حد زیادی به زیرساخت فعلی شما بستگی داشته باشد. این سوالات را در نظر بگیرید:

  • آیا کارکنان فناوری اطلاعات داخلی دارید؟
  • آیا آنها در مفاهیم تلفنی مانند SIP trunking به خوبی آشنا هستند؟
  • در حال حاضر از چه راه حلی برای مخابرات استفاده می کنید؟
  • کدام سیستم های قدیمی را باید با راه حل جدید تلفن خود ادغام کنید؟
  • آیا از یک دفتر کار می کنید یا در بسیاری از آنها؟

اندازه و رشد پیش بینی شده شما

آیا شما یک SME یا بزرگتر هستید؟ در حال رشد یا کوچک شدن؟ آیا از هر نوع راه حل فناوری استفاده می کنید که بر تعداد خطوط مورد نیاز شما، نوع خدمات مورد نیاز شما تأثیر بگذارد یا اگر به ویژگی هایی مانند مسیریابی تماس، کنفرانس ویدیویی یا پشتیبانی کارگر سیار نیاز دارید؟

بودجه های شما

اجرای هر سرویسی هزینه هایی را به همراه خواهد داشت. با این حال، بسته به انتخاب شما، ممکن است چیزی تقریبا رایگان باشد. به عنوان مثال، یک سانترال VoIP میزبانی شده یا داخلی به شما این امکان را می دهد که خطوط را به راحتی و بدون هیچ هزینه ای حذف و اضافه کنید. اگر از پیکربندی آنالوگ استفاده کنید، این به معنای هزینه نصب فیزیکی و همچنین پرداخت هزینه خطوط جدید است.

این مطلب را از دست ندهید   مهم ترین ویژگی های سیستم PBX

مدل عملیاتی

کسب و کار شما چگونه کار می کند؟ بیشتر نیروی کار شما ممکن است بیشتر اوقات در دفتر باشد، یا ممکن است تعداد زیادی کارمند میدانی داشته باشید که به ارتباط در دنیای خارج نیاز دارند. آیا نیروی کار خود را پیشرو فناوری می دانید یا سنتی تر؟

با یک ارائه دهنده سانترال VoIP تماس بگیرید و پاسخ همه این سوالات را در ذهن داشته باشید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا گزینه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیاز شما مطابقت دارد.

مقایسه IP-PBX با EPABX

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سه =