نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

انواع سیستم های pbx / سیستم تلفن کلیدی برای برقراری ارتباط موفق در تجارت شما است. توانایی دسترسی به برنامه های افزودنی خاص، تلفن مخابره داخل ساختمان، برقراری تماس های کنفرانسی، تعیین انتظار مشتریان برای دریافت کمک، همگی از ویژگی های متمایز یک سیستم PBX تجاری هستند. زمانی که سیستم سانترال خود را انتخاب می کنید به نیازهای شرکت شما بستگی دارد. بنابراین، بیایید گزینه های خود را بررسی کنیم:

انواع سیستم های pbx

سیستم سانترال دیجیتال

یک PBX دیجیتال می‌تواند یک سیستم سانترال آنالوگ سنتی و همچنین تلفن‌های IP را مستقر کند. این سیستم را می توان با ادغام با سیستم های VoIP و با اضافه کردن موسیقی پس زمینه برای مشتریان در انتظار ارتقاء داد. در مقایسه با خطوط تلفن آنالوگ قدیمی و سیستم های سانترال سیمی، دیجیتال کیفیت صدای بهتری ارائه می دهند.

این سیستم ها عملکردهای استانداردی مانند پسوند و انتقال را ارائه می دهند. آنها همچنین گزینه های دیگری را برای پیکربندی کاربر مانند دستیارهای پاسخگویی دیجیتال، پست صوتی و ویژگی ارسال تماس ارائه می دهند. این یک انتخاب محبوب برای مشاغلی است که سیم کشی قدیمی تر، خطوط تلفن ناامن یا اتصال اینترنت غیرقابل اعتماد دارند.

سیستم IP PBX در محل

همچنین به عنوان سیستم سانترال IP صوتی (VoIP) شناخته می شود، از اتصالات اینترنتی موجود که به راحتی در دسترس هستند، بهره کامل می برد. با انفجار خدمات تلفن VoIP و ارتباطات یکپارچه، پلت فرم IP تا همین اواخر به عنوان رایج ترین نوع سیستم PBX در نظر گرفته می شد. سیستم های تلفن IP در محل از شبکه های داخلی کسب و کار شما استفاده می کنند. با استفاده از اینترنت، سیستم‌های IP PBX در محل می‌توانند ثبات تماس، کیفیت صدای بهتر و کاربردهای پیشرفته‌تر سیستم PBX را ارائه دهند. برخی از این ویژگی‌ها شامل ارتباط با سایر عناصر ارتباطات یکپارچه کسب‌وکار شما، مانند پست صوتی به ایمیل، یکپارچه‌سازی تحرک و تماس ویدیویی است.

این مطلب را از دست ندهید   سانترال میزبان

برای اینکه یک سیستم VoIP PBX در محل به پتانسیل کامل خود برسد، احتمالاً باید از SIP Trunks استفاده کنید. این ویژگی‌های بسیار مهم دیگری مانند بازیابی بلایا، حسابداری تماس، مسیریابی تماس پیشرفته را فراهم می‌کند و حتی می‌تواند تا ۷۰ درصد در خدمات تماس شما در مقایسه با یک سیستم PBX دیجیتال صرفه‌جویی کند.

سیستم سانترال هیبریدی

یک سیستم تلفن ترکیبی از هر دو فناوری PBX دیجیتال و VoIP برای ایجاد یک سیستم ترکیبی استفاده می کند که از سیستم تلفن دیجیتال داخلی و راه حل های VoIP برای اتصال به شماره تلفن های خارجی استفاده می کند. راهی عالی برای به دست آوردن بهترین های هر دو دنیا.

مدیریت این نوع PBX می تواند آسان تر باشد زیرا در محل قرار دارد و امکان اتصال به دفاتر راه دور یا کارمندان اضافی را به سیستم تلفن می دهد. اکثر سیستم های سانترال هیبریدی از SIP Trunk پشتیبانی می کنند و کیفیت صدای عالی دارند. با این نوع سیستم تلفن، انتقال به سیستم جامع VoIP در آینده مناسب تر خواهد بود.

اگر نمی‌خواهید یا نمی‌توانید برای خدمات تلفنی خود به اینترنت تکیه کنید، این گزینه برای تجارت شما کاملاً مناسب است، کارکنان شما در درجه اول ثابت هستند. اگر ترجیح می دهید سیستم تلفن شما در سایت باشد، به خطوط ایمن نیاز دارید، امکانات شما دارای سیم کشی قدیمی است و می خواهید برخی از فناوری VoIP را امتحان کنید یا از آن استفاده کنید، با گزینه ای برای یکپارچه سازی کامل در آینده، این گزینه است.

سیستم PBX مبتنی بر ابر

یک سیستم سانترال مبتنی بر ابر که به عنوان سانترال میزبان نیز شناخته می‌شود، تمام ویژگی‌های سیستم سانترال، برنامه‌ها و خدمات تماس را در فضای ابری ارائه می‌دهد. با سیستم تلفن مبتنی بر ابر، برنامه‌ها، ویژگی‌ها و خدمات تلفنی به صورت ماهانه تحت یک فاکتور صورت‌حساب می‌شوند. “میزبان” خدمات مخابراتی شما به روز رسانی های مداوم نرم افزار، تعمیر و نگهداری PBX و ضمانت نامه ها را ارائه می دهد. بنابراین، همه اینها دیگر دغدغه شما نیست.

این مطلب را از دست ندهید   مقایسه تفاوت سیستم های PBX و PABX

این مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه، مدیریت آسان‌تر، انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر است که با تمام ویژگی‌های تماس پیشرفته، از جمله بازیابی پیشرفته بلایای طبیعی، شبکه چند دفتری، و قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه همراه است. با استفاده از این سرویس، دیگر لازم نیست نگران ارائه تعمیرات نگهداری تجهیزات پشتیبان باشید. همه اینها بر عهده شرکت میزبانی سیستم تلفن خواهد بود.

آیا فکر می‌کنید زمان مناسبی برای ارتقای سیستم تلفن کسب‌وکارتان است؟ ارزیابی رایگان را با ما شروع کنید و در مورد اینکه چگونه می توانیم به رشد کسب و کار شما کمک کنیم بیشتر بیاموزید.

معرفی سیستم PBX سنتی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + سیزده =