نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چالش های سیستم های PBX سنتی

یکی از محدودیت های سانترال سنتی نگهداری و نگهداری مورد نیاز برای مراقبت از یک سیستم پیچیده است. تعیین محل ایجاد یک مشکل همیشه آسان نیست، به این معنی که مدیران می توانند زمان زیادی (و پول) را برای عیب یابی صرف کنند.

مسئولیت صرافی شعبه خصوصی می تواند یک کار تمام وقت باشد. این بدان معناست که یک شرکت ممکن است دستمزدی را برای شخصی خرج کند که تمام کارش درک سیستم از داخل و خارج باشد و به طور مداوم در بالای تغییرات، به روزرسانی ها و وصله ها باقی بماند. این مسئله باعث می شود چالشی سخت و دشوار برای شما ایجاد شود، زیرا فکر می کنید هزینه نگه داشتن شخصی در کارمندان چقدر است.

هزینه ها

هزینه های راه اندازی در مقایسه با PBX میزبان بسیار بیشتر است. نگهداری و نگهداری می تواند هزینه های اضافی باشد که هر ساله جمع می شود.

و سپس، فضا وجود دارد. با تلفن هایی که هنوز سیم سخت هستند، شما احتمالاً به فضایی (معمولاً کمد سرور) در جایی که تجهیزات فیزیکی و خطوط تلفن سیم دار شما تماس ها را به سیستم تلفن متصل می کنند، نیاز خواهید داشت. به خصوص با توجه به افزایش هزینه های املاک تجاری، راه اندازی سانترال اختصاصی مقرون به صرفه نیست.

چرا باید از سانترال سنتی استفاده کرد؟

چند دلیل وجود دارد که ممکن است مشاغل با یک سانترال سنتی پایبند باشند. در اینجا برخی موارد استفاده برای بررسی وجود دارد:

  • کارمندان در محل مستقر هستند و از راه دور کار نمی کنند
  • آنها مشاغل بزرگی هستند که می توانند هزینه های اولیه زیرساخت ها را تأمین کنند
  • آنها تعداد زیادی پرسنل فناوری اطلاعات در حال حاضر در محل کار خود دارند و از عهده مدیریت همه تعمیرات و به روزرسانی های سیستم به راحتی برخوردار هستند
  • پیش بینی می شود نیازهای تجاری برای 1-3 سال آینده ثابت باقی بماند
این مطلب را از دست ندهید   نصب تلفن سانترال   (بخش اول)

ارتقا-یک PBX با صرفه جویی در هزینه، استفاده از IP PBX است که از ترانکینگ SIP پشتیبانی می کند. این امکان را برای حداقل منابع فراهم می کند تا از یک سیستم تلفنی اینترنتی مانند VoIP بهره مند شوند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که سخت افزار ارتباطات تجاری (PBX) موجود خود را با SIP Trunking مقاوم سازی کنید. در اینجا مروری داریم که این موضوع را در یک فضای شبکه کلاس تجاری نشان می دهد.

مزایای PBX میزبان

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود مشاغل از یک سانترال داخلی برای میزبانی سیستم تلفن مشاغل خود در فضای ابری استفاده کنند.

هنگام مقایسه این دو، متوجه خواهید شد که PBX میزبان از ویژگی های زیادی برخوردار است. به این دلیل که ده ها ویژگی VoIP برای پیاده سازی وجود دارد.

در یک نگاه اجمالی، تنها چند مورد از مهمترین دلایلی که باعث می شود افراد به PBX میزبان مراجعه کنند:

  • استفاده از شماره های محلی یا رایگان در صورت تقاضا
  • هزینه های راه اندازی و راه اندازی مقرون به صرفه
  • پشتیبانی و خدمات ارائه شده توسط سیستم تلفن ابری فروشنده.
  • قابلیت های ارتباطی گسترده
  • مقیاس پذیری افزایش یافته به دلیل ارتباطات ابری
  • توانایی بیشتر در رسیدگی به افزایش تماس های ورودی

به طور کامل از کارمندان از راه دور پشتیبانی کنید

یکی از دلایلی که PBX میزبان برای بسیاری از مشاغل کوچک و در حال رشد گزینه اصلی است، انعطاف پذیری کارمندان برای کار از راه دور است. پروتکل صدا از طریق اینترنت به کارمندان اجازه می دهد تا از یک برنامه استفاده کنند و بلافاصله تماس های خود را با هر شماره تلفن یا دستگاهی ارسال کنند. خواه آنها می خواهند تماس بگیرند تا مستقیماً به تلفن همراه یا لپ تاپ خود بروند، VoIP این اتفاق را در هر کجای دنیا می اندازد.

این مطلب را از دست ندهید   مقایسه PBX در مقابل VoIP

چه اتفاقی برای تحقق این امر لازم است؟ ساده: یک ارائه دهنده خدمات VoIP و یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد. با تلفیق این دو عامل، PBX میزبان می تواند به چیزی دست یابد که PBX سنتی هرگز نتوانسته باشد.

راه اندازی سریع با حداقل تعمیر و نگهداری

عامل مهم دیگر سهولت تنظیم و نگهداری آسان سیستم است. برخلاف سانترال های سنتی، PBX میزبان می تواند ظرف چند روز، حتی گاهی در همان روز تنظیم شود. از آنجا که پیاده سازی به هیچ زیرساختی در محل نیاز ندارد، که حفظ کل راه حل را آسان می کند.

شما به خاطر می آورید که با PBX سنتی، بعضی اوقات لازم بود که یک کارمند یک کارمند تمام وقت را استخدام کند که در سیستم آموزش دیده باشد و می تواند تغییرات قابل توجهی ایجاد کند یا مشکلات عیب یابی ایجاد کند. PBX میزبان این نیاز را برطرف می کند و شرکت های زیادی را در بودجه IT خود صرفه جویی می کنند.

انعطاف پذیری بی نظیر

با میزبان PBX، یک کسب و کار می تواند تنظیمات تماس خود را به صورت فوری تغییر دهد. به همان روشی که یک کارمند می تواند وارد شود و شماره تلفن خود را به راحتی به دستگاه جدیدی هدایت کند. سانترال های مبتنی بر ابر دسترسی به ویژگی هایی مانند انتقال تماس، خطوط کنفرانس، شناسه تماس گیرنده و پیام صوتی به پیامک را به آسانی تغییر وضعیت روشن یا خاموش کردن تنظیمات می کنند.

برای به روزرسانی ویژگی های PBX اغلب به یک واسطه نیاز است. مشاغل مجبور بودند با ارائه دهندگان مخابرات تماس بگیرند تا گزینه های مورد نظر خود را (معمولاً با هزینه اضافی) پیاده کنند. یک سانترال میزبان قدرت انعطاف پذیری و کنترل کامل تماس را در اختیار کاربر قرار داده است.

این مطلب را از دست ندهید   سانترال  KX-NS700 پاناسونیک

قابلیت اطمینان

برای کسب و کارها، افزایش قابلیت اطمینان مسلماً مهمترین سود است.

PBX میزبان، از آنجا که این یک تلفن ثابت نیست یا در یک سیستم تلفنی داخلی قرار دارد که می تواند مشکلات زیادی از سیم کشی ساختمان گرفته تا خطوط مخابراتی سقوط کرده داشته باشد. با اضافه کاری های داخلی مانند failover، مراکز داده بهم پیوسته، مشاغل می توانند راه هایی برای اطمینان از همیشه پایدار و مداوم خود پیدا کنند.

حتی در صورت نامساعد بودن هوا که به تخلیه نیاز دارد، می توانید سیستم تلفنی VoIP خود را برای کارمندان از راه دور پیکربندی کنید، تا با پیام رسانی به موقع، هشدار به مشتریان به پست صوتی، یا حتی انتقال آنها به تلفن های همراه به مشتریان هشدار دهید. این امکان وجود دارد زیرا یک PBX میزبان در چندین سرور اضافی واقع در آمریکای شمالی کار می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =