نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

Legacy PBX در مقابل IP PBX

PBX های قدیمی بر اساس شبکه تلفن سنتی ساخته می شوند در حالی که IP PBX ها از شبکه های IP برای انتقال تماس استفاده می کنند. طی دو سال گذشته، خطوط سنتی BRI و PRI به سرعت جایگزین سرویس VoIP می شوند که به نظر نمی رسد رشد آن کند شود.

این منجر به فرصت های بیشتری برای ارائه دهندگان خدمات متمرکز بر ارائه خدمات IP PBX (به ویژه مبتنی بر ابر) و سرویس های خرابکاری SIP به SMB ها و شرکت ها می شود. با استفاده از ترانکینگ SIP، شرکت ها می توانند صندوق عقب تلفن معمولی را تعویض کنند.

سیستم های قدیمی

برای انجام این کار دو روش وجود دارد:

  1. PBX قدیمی را به درگاهی متصل کنید که SIP را به PSTN تبدیل می کند (و بالعکس).
  2. از یک PBX داخلی یا مبتنی بر ابر استفاده کنید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید برخی از شرکتها به جای استفاده از خط اجاره ای برای خدمات تلفنی خود، هنوز از سیستم های تلفنی قدیمی استفاده می کنند.

یکی از پیشکسوتان مخابرات، ریچارد Zippy Grigonis، نتایج یک مطالعه سطح 3 را در یک مقاله TMCnet با ذکر پنج دلیل اصلی عدم تغییر به VoIP به اشتراک گذاشت:

  • راضی از خدمات فعلی
  • هیچ وقت انگیزه خاصی برای جابجایی ارائه نشده است
  • از هزینه خدمات اطلاع ندارم
  • با ارائه دهنده آشنا نیست
  • نگران کیفیت و قابلیت اطمینان VoIP

نکات منفی در مورد VoIP

این نکات نشان می دهد چه چیزی مشتریان تجاری را از روی آوردن به VoIP دور می کند. با این حساب می توانید قبل از مراجعه به چنین مشتریانی، یک استراتژی و لیستی از سوالات برای خود بسازید.

این مطلب را از دست ندهید   مقایسه تفاوت سیستم های PBX و PABX

اگر می خواهید IP PBX برای مشتریان شرکتی ارائه دهید، وقت خود را بگذارید و به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • اگر آنها از تأمین کننده فعلی خود راضی باشند، چگونه نیازی به آنها ایجاد می کنید؟
  • مراجعه به ارائه دهنده دیگر می تواند بسیار دردناک باشد. چه چیزی در خدمت شماست که آنها را ترغیب به ایجاد تغییر کند؟
  • اگر آنها علاقه مند به کاهش هزینه ها هستند، پس از شروع استفاده از خدمات شما – طی یک ماه یا یک سال، چه میزان پس انداز می کنند؟ چه زمانی سرمایه گذاری نتیجه می دهد؟
  • آیا مارک و نام شما به خوبی شناخته شده است؟ در غیر این صورت، آیا شما مراجعی دارید که ثابت کند شما کار بزرگی انجام می دهید؟
  • چگونه می توانید از کیفیت صدای بالا اطمینان حاصل کنید؟ اگر اتصال اینترنت آنها قطع شود، چه خواهید کرد؟

همانطور که مشاهده می کنید، برای جلب اعتماد مشتری مشتری کسب و کار، باید اعتبار، قابلیت اطمینان و ارزش بالای VoIP را در مقابل تلفن ثابت ثابت نشان دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =