نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آشنایی با Digital Digital ExtensionXtend Voice Logger

Digital Extension Voice Logger ضبط صدا را با استفاده از یک کارت ورود به سیستم صوتی تخصصی سخت افزاری که به شکاف انبساط PCI سیستم رایانه متصل می شود، پیاده سازی می کند. Voice Logger از پسوندهای PBX دیجیتال پشتیبانی می کند و برای ثبت تعداد خطوط پسوند به یک سیستم رایانه ای قدرتمند نیاز دارد. لازم به ذکر است که سیستم رایانه ای Voice Logger باید از کارتهای PCI تمام طول به منظور ورود به سیستم صوتی پشتیبانی کند.

Digital Extension چیست؟

Digital Extension یک رابط کاربر پسند مرورگر را اجرا می کند که جزئیات کامل تماس مانند شناسه تماس گیرنده / تماس گرفته شده، تاریخ، زمان، مدت زمان، وضعیت و غیره را نشان می دهد. رابط کاربری گرافیکی از یک پخش کننده صوتی پیشرفته تشکیل شده است که به کاربر اجازه می دهد صدا را انتخاب، پخش و تجزیه و تحلیل کند. فایل. فایل صوتی را می توان به چندین قالب موج مانند GSM / MP3 / PCM فشرده کرد. برخی از سانترال های دیجیتال پشتیبانی شده توسط Digital Extension Voice Logger در زیر لیست شده است:

راه حل Xtend Voice Logging با کارت های صوتی تولید شده توسط Ai-Logix و Synway کار می کند. تصویر زیر به شما کمک می کند تا پیکربندی Xtend Voice Logger را با کارت صدا Ai-Logix دریابید.

درست مانند سایر مدل های Xtend Voice Logger، مدل داخلی دیجیتال نیز یک ثبت کننده غیرفعال است که در کیفیت صدا یا سیستم سیگنالینگ اختلال ایجاد نمی کند. برای نصب این مدل از سیستم ورود به سیستم، هیچ تغییری در پیکربندی سیستم موجود لازم نیست.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت PBX و PABX

در پایان هر گونه سوالی که داشته باشید می توانید با کارشناسان مرکز تماس حاصل نمایید. و درخواست خود را ثبت کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =