نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

صرفه جویی در هزینه های غیر مستقیم

کمی کردن پس انداز غیرمستقیم دشوارتر است، اما این باعث نمی شود که آنها برای تجارت شما از اهمیت کمتری برخوردار باشند. در زیر برخی از متداول ترین مناطقی که سازمانها در درازمدت صرفه جویی می کنند، آورده شده است.

الف) پس انداز با کار از راه دور

تغییر به VoIP باعث می شود تا کارمندان در هنگام کار از راه دور به سیستم تلفن شرکت ها متصل باشند. این به لطف لیست طولانی ویژگی های تلفن VoIP مانند انتظار مکالمه، متصدی خودکار، تماس ویدئویی فوری، تماس کنفرانسی و سایر مواردی است که توسط تلفن های سنتی ارائه نمی شود.

مطالعات نشان می دهد که این امر نه تنها می تواند بهره وری کارمندان را افزایش دهد، بلکه می تواند خدمات شهری و فضای اداری را نیز کاهش دهد.

بر اساس تجزیه و تحلیل اخیر توسط Global Workplace Analytics، یک تجارت معمولی می تواند سالانه 11000 دلار صرفه جویی در هر شخص صرفاً با اجازه دادن به آنها برای کار در خانه 50٪ از زمان صرفه جویی کند.

ب) امکانات الحاقی بدون هیچ گونه هزینه اضافی

شما ممکن است سریع متوجه شوید که حتی PBX سنتی از راه دور از طریق قابلیت هایی مانند انتقال تماس، زنگ زدن به گروه، صف تماس و غیره پشتیبانی می کند.

در اصل، این ویژگی ها در یک سیستم PBX استاندارد ذاتی نیستند. بلکه اینها ویژگیهای الحاقی هستند که باید جداگانه برای آنها هزینه کنید.

برای مقایسه، خدمات تلفنی VoIP شامل بسیاری از این ویژگی ها بدون هیچ گونه هزینه اضافی است. برای هر ویژگی که فکر می کنید می تواند برای تجارت شما مفید باشد نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با کارکرد Pabx

ج) نیروی انسانی مجدد

اگر شغل شما برای رسیدگی به تماس های تلفنی و گرفتن پیام به یک منشی متکی است، ویژگی متصدی خودکار به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه هزینه اضافی آن نقش را تغییر دهید. (منشی داخلی بطور تمام وقت حدود 45K دلار در سال به جیبهای تمام وقت استخدام می شود که ارزان نیست).

مسلماً منشی برای شرکتهایی که تعداد زیادی پیاده روی یا شرکتهای بزرگ با بودجه قابل قبول می گیرند منطقی است.

با این حال، ممکن است مشاغل کوچک تر توجیه این نوع حقوق دشوار باشد. اما با یک ویژگی متصدی خودکار با یک کلیک فاصله، از این هزینه صرف نظر کردید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + بیست =