نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چرا IP-PBX را نسبت به سیستم EPABX سنتی انتخاب کنیم؟

برای چندین دهه EPABX به عنوان مناسب ترین حالت ارتباطات تجاری در نظر گرفته می شد. آنها روی سیمهای مسی ساخته شده و روی POTS (خدمات تلفنی ساده قدیمی) کار می کنند. صحبت از سناریوی معاصر، مشاغل می خواهند پتانسیل های خود را گسترش دهند و ارتباطات داخلی و خارجی را اصلاح کنند. بنابراین، ورود IP PBX دور میزها را چرخانده است. IP PBX یک سیستم تلفنی PBX است که به جای خدمات آنالوگ سنتی از پروتکل اینترنت استفاده می کند. این وبلاگ به شما کمک می کند در مورد IP-PBX در مقابل EPABX یا اینکه چرا تلفن IP (تلفن های VoIP) را از طریق سیستم های PBX سنتی برای انجام ارتباطات تجاری انتخاب کنید، بحث جامعی داشته باشید.

  1.  نصب اصلاً کار طاقت فرسایی نیست!

از آنجا که تلفن های VoIP سیستم تلفنی مبتنی بر اینترنت هستند، راه اندازی و نصب آن بسیار آسان است. از همین شبکه فقط برای داده و صدا استفاده می شود (از طریق LAN متصل می شود).

از طرف دیگر، با استفاده از EPABX، نصب از طریق کابل های TDM گاهی اوقات به یک مسئله تبدیل می شود. جدا از این، اگر تصمیم به تغییر محل کار دفتر خود دارید، راه اندازی EPABX نیاز به سیم کشی مجدد کامل دارد.

  1. نگهداری / پیکربندی IP PBX بسیار ساده است!

در مورد سیستم های تلفنی IP PBX، آنها دارای رابط کاربری پیکربندی مبتنی بر وب هستند. این امر باعث می شود تا سیستم های تلفنی از راه دور مدیریت یا پیکربندی شوند. هرگونه بروزرسانی در نرم افزار از طریق مدیر از راه دور قابل انجام است.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت اصلی قبل از خرید سانترال و VoIP

در حالی که با EPABX روبرو هستید، در صورت بروز هر نوع مشکل فنی، شخص باید برای حل آن از نظر جسمی به آن مکان برود.

  1.  مقیاس پذیری چرخش جدیدی پیدا می کند!

EPABX سنتی در مورد گسترش محدودیت هایی دارد. افزودن خطوط تلفن بیشتر به معنای افزودن کارتهای جدید به سیستم است (به اسلات فیزیکی اضافی داخل شاسی احتیاج دارد). با تلفن IP، افزودن پسوندهای جدید بسیار ساده است. با اضافه کردن یک مجوز ساده، شما خوب می توانید بروید.

همچنین، EPABX سنتی دارای ابعادی بزرگ است. به فضای زیادی نیاز دارد (تقریباً به اندازه یک کمد بزرگ)، در حالی که IP PBX به راحتی می تواند در یک شبکه قرار گیرد.

  1. ادغام با ابزارهای بهره وری:

ادغام با برنامه های تداوم کسب و کار، مانند CRM، چشم انداز، ایمیل، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، API (ها)، CTI و غیره فقط با PBX مبتنی بر IP امکان پذیر است.

  1.  پشتیبانی از VoIP:

تلفن نرم

با تلفن نرم افزاری VoIP می توانید برای برقراری تماس با استفاده از سرویس VoIP از دسک تاپ یا تلفن هوشمند خود استفاده کنید. این بدان معناست که هزینه های صرف شده برای تجهیزات تلفن نیز با تلفن های نرم افزاری که می توانند با IP PBX تلفیق شوند به راحتی قابل حذف است. این مورد در مورد EPABX سنتی وجود ندارد.

اتصال بین دفتر

ارتباطات درون یک سازمان، اما در مکان های مختلف جغرافیایی واقع شده است، تنها با PBX مبتنی بر IP امکان پذیر است. IP-PBX امکان ارتباط بین دفتر را فراهم می کند.

  1. تداوم تجارت:

IP PBX همچنین دارای دو مزیت زیر است:

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت بین PBX و Centrex

انعطاف پذیری

ما می توانیم یک سرور پشتیبان IP PBX راه اندازی کنیم، بنابراین در صورت بروز خطا، بلافاصله به سرور دیگر تغییر می کند تا تداوم تجارت را حفظ کند. این به دستیابی به حداکثر زمان بالا کمک می کند.

مجازی سازی

PBX مجازی را می توان بر روی سرورهای مشابه سایر برنامه های تجاری در مراکز داده مجازی برای ROI بهتر Infra خریداری شده اجرا کرد.

  1. ویژگی های پیشرفته که کاملا چشمگیر هستند!

صحبت از تلفنهای آنالوگ سنتی، آنها عملکردهای اساسی دارند. اما شیوه کار امروز مشاغل با هدف فراتر رفتن از انتظارات مشتری، سیستم های تلفنی کسب و کار باید برنده میدان رقابت باشند. تلفن IP دارای ویژگی هایی از قبیل: همراه خودرو، تلفن گویا، ضبط مکالمه، پست صوتی به ایمیل، صفحه نمایش LCD، کلیدهای چند خطی، کلیدهای نرم افزاری، کلیدهای قابل برنامه ریزی، PoE (برق از طریق اترنت)، چندین پورت LAN، ویژگی های تماس ویدیویی، پیام رسانی یکپارچه، ویژگی های مرکز تماس، قابلیت دسترسی به تلفن همراه، کنفرانس های صوتی، کار از راه دور و لیست همچنان ادامه دارد.

نتیجه:

محل کار متصل کلید موفقیت کسب و کار است. بحث فوق به روشنی نشان می دهد که تلفن IP (IP PBX) فضای متحرک و مشارکتی بیشتری ایجاد می کند، که نه تنها باعث افزایش کارایی تجارت می شود، بلکه راهی روشن برای بهره وری کار می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =