نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

برترین مزایای تجاری PBX Cloud

شغل شما این است که هنگام استفاده از سیستم تلفنی مبتنی بر ابر، بهره وری قابل توجهی کسب کنید. فقط روی کاغذ خوب به نظر نمی رسد. این به افراد امکان می دهد بهتر کار کنند و خط اصلی شرکت را بهبود ببخشند. بیایید روش هایی را که شرکت ها از VoIP میزبان ابر در مقابل راه اندازی اولیه بهره بیشتری می گیرند، بررسی کنیم.

1) بهبود ارتباطات تیمی

ارتباط موثر تیم مجازی دیگر یک چیز لوکس نیست. در نظر داشته باشید که یک سوم شرکت ها به دلیل مشکلات ارتباطی مشتری خود را از دست می دهند – بدون شک ارزش بهبود شرکت را دارد.

این مزیت جایی است که PBX ابری عملکرد خوبی دارد. در اینجا چند روش وجود دارد که باعث می شود ارتباط تیمی بدون اصطکاک ایجاد شود:

  • افزونه های تلفن مجازی – اختصاصی تلفن های داخلی که اختصاص دسترسی به هر یک از اعضای تیم را در یک فهرست مشترک به شما اختصاص می دهد.
  • گپ تیمی – به همکاران اجازه دهید برای همکاری از طریق یک برنامه واحد از جمله گپ های فردی و گروهی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
  • کنفرانس ویدیویی – یک چت ویدیویی را انتخاب کنید و صفحه خود را با سهولت به اشتراک بگذارید.

2) تجارب پیشرفته مشتری

با استفاده از عملکردهای مدرن PBX ابری، مشتریان خود را احساس دیده، شنیده و درک کنید. هیچ کس نمی خواهد یک ساعت در حالت تعلیق باشد یا مجبور است چندین بار تماس بگیرد.

به دلیل تجربه ضعیف خدمات به مشتری، 56 درصد از مردم در سراسر جهان تجارت با یک شرکت را متوقف کرده اند. اگر بتوانید مسئله مشتری را به طور کارآمد حل کنید، برنده خواهید شد.

این مطلب را از دست ندهید   معیارهای انتخاب یک سیستم PBX برای کسب و کار شما

ویژگی هایی که باید در سانترال ابری جستجو کنید عبارتند از:

  • متصدی خودکار – برای انتخاب شخص یا بخشی که می خواهند به آنجا برسند، با منو از تماس گیرندگان ورودی استقبال کنید.
  • پست صوتی به ایمیل – پیام های پست صوتی را در صندوق ورودی خود دریافت کنید تا بتوانید سریع به مشتریان پاسخ دهید.
  • نوبت دهی تماس – با استفاده از سیستم هوشمند مسیریابی تماس، از سیگنالهای شلوغ و انداختن تماس گیرندگان به پست صوتی خودداری کنید.

3) برای انعطاف پذیری شرکت خود را در برابر آینده ثابت کنید

رهبران تجارت امسال برنامه های خود را برای پذیرفتن کار در خانه تسریع کرده اند. از یک مزیت به یک پایه اصلی، باید این تغییر را بپذیرید.

آن شرکتهایی که قبلاً از PBX میزبان استفاده می کردند می توانند تقریباً بلافاصله در خانه کار کنند. این قدرت یک سیستم PBX ابری است – آنچه شما نیاز دارید خدمات اینترنت باند پهن است. راه حل های PBX Cloud زمان و قابلیت اطمینان را برای مقاومت در برابر بلایای طبیعی فراهم می کنند. و وقتی همه را به دفتر بازگردانید، ارتباطات یکپارچه نیز در آنجا عملکرد خوبی دارد.

سیستم تلفنی شما باید زندگی تیم شما را برای مدیریت هرچه بعدی راحت تر کند. حتی اگر بعد از راه دور نیاز به اضافه شدن اعضای جدید تیم باشید، یک سیستم تلفن ابری رشد و گسترش بیشتر را باز می کند.

4) عملکرد تیم خود را افزایش دهید

چگونه PBX ابری می تواند بهره وری همه را بالا ببرد؟ به عنوان یک سیستم تلفن کامل تجاری، می توانید عملکرد را در کل شرکت خود بسنجید، حتی اگر نتوانید آنجا باشید.

این مطلب را از دست ندهید   ارتباط وسیع تر با سانترال

به عنوان مثال، شما می توانید:

  • آمارهای بی درنگ را ردیابی کنید تا بتوانید همیشه آنها را با معیارهای روز یا هفته مقایسه کنید.
  • ضبط های تماس را آنالیز کنید تا نمایندگان مرکز تماس شما همچنان پیشرفت کنند.
  • پاداش عملکرد بالا، مانند بهبود رزولوشن تماس اول (FCR).
  • میزان تماس بیشتر را پیش بینی و آماده کنید.

به عبارت دیگر، شما می توانید عملکرد تیم خود را افزایش دهید، که هم رضایت مشتری و هم نتیجه کار شما را به دنبال دارد.

5) کیفیت تماس و قابلیت اطمینان عالی

یک راه حل عالی VoIP همراه با تماس های تلفنی با کیفیت بالا است. کیفیت صدای سیستم تلفن سنتی به صدای کاملاً شفاف و واقعی یک تلفن سانترال ابری نزدیک نیست.

کدک های صوتی HD پهنای باند دوبرابر ارائه می دهند تا همه در هر تماس طیف وسیعی از صدا را بشنوند. مشتریان مجبور به تکرار نیستند، و شما در هر تماس تجربه مشتری لذت بخشی را ایجاد خواهید کرد.

از آنجا که PBX های مبتنی بر ابر در ابر وجود دارند، از قابلیت اطمینان اثبات شده از مراکز داده متعدد استفاده می کنند. شبکه Nextiva سال گذشته بیش از یک میلیارد تماس برقرار کرده است – این شبکه می تواند از پس شما برآید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هجده =