نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آیا کسب و کار شما باید به Cloud PBX تغییر یابد؟

آیا برای تجارت خود به سیستم تلفنی جدیدی نیاز دارید؟ در اینجا تجزیه PBX ابری وجود دارد. سیستم PBX با میزبانی ابری یک گزینه مقرون به صرفه برای سیستم تلفنی تجارت است. سیستم های میزبان ابر، انتخاب گسترده ای از ویژگی های ارزشمند و خدمات سازگار را ارائه می دهند. اگر اتصال اینترنتی معتبری ندارید، ممکن است سیستم PBX ابری برای تجارت شما مناسب نباشد. این مقاله برای صاحبان مشاغل است که در حال تغییر سیستم تلفن خود به گزینه PBX ابری هستند و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع سیستم هستند.

علت محبوبیت

سیستم های تلفنی PBX میزبان ابر در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. توانایی افزودن سیستم تلفنی مقاوم با تمام ویژگی ها و ابزارهای مورد نیاز، بدون نیاز به نصب یا نگهداری تجهیزات، به ویژه برای بسیاری از مشاغل کوچک جذاب است. با این حال، برای برخی از مشاغل، داشتن یک سیستم تلفنی کاملاً وابسته به قدرت اتصال به اینترنت ایده آل نیست. قبل از تصمیم گیری در مورد مناسب بودن سیستم PBX ابری برای کسب و کار، مهم است که دقیقاً بفهمید سیستم PBX ابری چیست، نحوه عملکرد آن و مزایا و معایب آن چیست.

سانترال ابری چیست؟

سیستم تبادل شعبه خصوصی (PBX) یک شبکه تلفنی درجه یک تجارت است که ارتباطات را در داخل و خارج از سازمان شما امکان پذیر می کند. یک سیستم تلفن شغلی از نظر ارائه خدمات اضافی از خدمات مسکونی یا همراه متفاوت از خدمات مسکونی یا تلفن همراه است که معمولاً شامل کنفرانس تماس، شماره گیری داخلی، تنظیمات ساعت کاری برای هدایت تماس های خارج از ساعت، صف انتظار مشتری و نگه داشتن موسیقی است.

این مطلب را از دست ندهید   مزایای تلفن سانترال ابری

Cloud PBX، همچنین به عنوان PBX میزبان یا PBX مجازی شناخته می شود، یک راه حل PBX مبتنی بر IP است که به طور کامل از طریق اینترنت ارائه و قابل دسترسی است. ابر PBX به جای میزبانی از نرم افزار بر روی سرور، همانند سیستم های دیجیتال، میزبان کلیه نرم افزارها و داده ها در فضای ابری است.

دیجیتال در مقابل سانترال

سیستم های ابری شاخه ای از سیستم های PBX دیجیتال – یا داخلی است. این سیستم ها عملکرد یکسانی را ارائه می دهند اما در مکان قرارگیری تجهیزات و نحوه نگهداری آنها متفاوت است. ساختار هزینه های دو سیستم نیز آنها را از هم متمایز می کند. سیستم های تلفنی داخلی دارای تجهیزات PBX هستند که در واحدهای بزرگ سخت افزاری جای گرفته اند و باید در محل ذخیره شوند. سیستم های پیش فرض به دلیل اندازه و نیاز آنها به یک مرکز ذخیره سازی خاص، می توانند بسیار پرهزینه باشند. شرکت ها همچنین برای نگهداری منظم و گران قیمت به شدت مورد توجه قرار می گیرند، زیرا ماشین آلات پیچیده ای هستند و نیاز به توجه حرفه ای دارند.

سیستم های تلفنی PBX دیجیتال با استفاده از تابلوی PBX کنترل می شوند. این تابلو ارتباطات بین تلفن ها را برای تسهیل مکالمه پردازش می کند و بسیاری از ویژگی های سیستم تلفنی درجه یک را کنترل می کند.

Cloud PBX تمام قابلیت های یک سیستم دیجیتال را گرفته و آن را به یک فضای مجازی منتقل می کند و دیگر نیازی به سخت افزار و تجهیزات دیگر نیست، که باعث صرفه جویی در هزینه نصب و نگهداری می شود. سیستم های PBX میزبان عمدتاً به این دلیل محبوب شده اند که استفاده از آنها آسان تر است و کلیه عملکردهای یک پلت فرم PBX دیجیتال (و بیشتر) را بدون نیاز به تجهیزات پیچیده و پرهزینه فراهم می کند.

این مطلب را از دست ندهید   مزایای سیستم تلفن PBX داخلی چیست؟

راهکار اصلی

سیستم تلفن PBX دیجیتال یک راه حل در محل است، به این معنی که تمام تجهیزات در سرورهای داخل کسب و کار شما ذخیره می شوند. سیستم PBX ابری به تجهیزات فیزیکی نیاز ندارد. تمام تجهیزات در فضای ابری ذخیره می شوند و این گزینه بسیار انعطاف پذیرتر است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =