نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

IP-PBX چیست؟

ورود تلفن IP (VoIP) در مورد PBX تغییرات زیادی ایجاد کرد. در حالی که سیستم های PBX در ابتدا آنالوگ بودند و روی خطوط تلفن و سوئیچ ها ساخته می شدند، سیستم های IP-PBX از فناوری VoIP و شبکه های IP برای کانال دهی تماس ها استفاده می کنند.

IP-PBX مدل ترجیحی PBX مدرن است، تعویض تماس بین یک کاربر VoIP و یک کاربر تلفن سنتی یا بین دو کاربر استاندارد تلفن. سیستم های IP-PBX نه تنها از نظر ویژگی غنی هستند، بلکه برای ارتباطات صوتی و داده ای به شبکه های جداگانه ای نیز احتیاج ندارند. با استفاده از IP-PBX، یک کاربر می تواند از طریق یک خط به اینترنت، ارتباطات VoIP و ارتباطات تلفنی سنتی دسترسی پیدا کند. امروزه اکثر سیستم های PBX از نوع IP-PBX هستند.

سانترال میزبان چیست؟

PBX میزبان که به عنوان PBX مجازی نیز شناخته می شود، عملکرد PBX را به عنوان یک سرویس از طریق cloud ارائه می دهد. شرکت های مختلف سانترال با هزینه ماهانه ارائه می دهند و تمام نیازهای کاربران دستگاه تلفن و روتر آنهاست. در حالی که سیستم های PBX میزبان به طور کلی نمی توانند متناسب با نیازهای پیچیده تر کسب و کار باشند، اما به دلیل هزینه نسبتاً کم و اینکه نیازی به سرمایه گذاری اولیه ندارند، گزینه خوبی برای کسانی است که یک تجارت کوچک را اداره می کنند.

تلفیق Twilio با PBX شما

اگر تجارت شما از PBX استفاده می کند و شما علاقه مند به تلفیق سیستم خود با Twilio هستید، ما برای کمک به شما هستیم!

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت PBX در مقابل VoIP 26

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =