نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه برنامه ریزی سانترال

PBX اصطلاحی است که به صرافی شعبه خصوصی اشاره دارد. PBX یک سوئیچ تلفنی است که برای ارائه ارتباطات برای مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد و به کاربران امکان می دهد خارج از خطوط تلفن را به اشتراک بگذارند، به ویژگی های تلفن دسترسی داشته باشند و تماس را به فرمت داخلی گسترش دهند. سیستم های تلفنی برای مشاغل چند ده کارمند تا ده هزار نفر استفاده می شود. برنامه نویسی سانترال می تواند در سیستم های کوچک نسبتاً ساده و در سیستم های بزرگ بسیار پیچیده باشد. برای برنامه ریزی PBX چند مرحله معمول لازم است.

مرحله 1

با رایانه و نرم افزار اتصال به پورتال مدیریت PBX وارد شوید. اکثر سازندگان با خرید سیستم، این نرم افزار را برای PBX تهیه می کنند

مرحله 2

طرح شماره گیری را برای سیستم تنظیم کنید. طرح شماره گیری به سیستم می گوید که شماره های پسوند برای شروع چیست و چگونه می توان یک خط خارج، کد دسترسی ویژگی ها و شماره کنسول همراه را بدست آورد. برای بدست آوردن یک خط خارج و 0 برای کنسول اپراتور، شماره 9 را تنظیم کنید.

مرحله 3

پارامترهای سیستم و کدهای دسترسی ویژگی را پیکربندی کنید. پارامترهای سیستم موسیقی را در حالت تعلیق، شناسه تماس گیرنده، هشدار سیستم و گزینه های مختلف درمان تماس تنظیم می کنند. کدهای دسترسی ویژه شماره هایی هستند که می توانید با آنها شماره گیری کنید تا به ویژگی های سیستم مانند کنفرانس، شماره گیری سریع، پارک تماس، پوشش تماس، وانت تماس و انتقال تماس در میان دیگران دسترسی داشته باشید. از اعداد یک تا سه رقمی استفاده کنید و مطمئن شوید که با هیچ بخشی از اعدادی که برای برنامه های افزودنی در نظر گرفته اید مطابقت ندارد.

این مطلب را از دست ندهید   10 مزیت استفاده از سیستم تلفن سانترال

مرحله 4

جدول محدودیت ها و کلاس های سرویس را تنظیم کنید. این جداول گروه های مجوز را برای اختصاص دادن به کاربران تنظیم می کنند. مجوزها ویژگی هایی مانند شماره گیری از راه دور، در دسترس بودن هدایت تماس، تماس با اولویت و سایر موارد هستند. تماس از راه دور را فقط به کاربرانی که با این جداول نیاز به دسترسی دارند محدود کنید.

مرحله 5

تنه ها و مسیریابی خروجی را پیکربندی کنید. تنه ها خطوط تلفنی است که برای تماس های ورودی و خروجی متصل به شرکت حمل و نقل محلی استفاده می شود، که بعضاً به عنوان شرکت تلفنی نیز شناخته می شود. آنها را به صورت گروهی تنظیم کنید. گروه های تنه تنه ها یا خطوط تلفنی هستند که همان نوع تماس ها را ارائه می دهند. آنها را در شماره گیری محلی و گروه های مسافت طولانی پیکربندی کنید. مسیریابی را تنظیم کنید تا تماس های خروجی کم هزینه ترین مسیر را طی کنند.

مرحله 6

نرم افزار را برای مجموعه های تلفن در سانترال پیکربندی کنید. درگاه ها، انواع تلفن ها، نمایش نام، دکمه های ویژگی، شکل ظاهری، مجوزهای تماس و دکمه های شماره گیری سریع را برای هر تلفنی که می خواهید نصب کنید تنظیم کنید.

مرحله 7

سرویس های دیگری مانند خطوط فکس آنالوگ، تلفن های کنفرانس، کنفرانس ویدیویی، صفحه بندی، موسیقی در حالت تعلیق، اتصال IP و خدمات را برای نمایندگان مرکز تماس تنظیم کنید. خدمات مرکز تماس شامل مسیریابی ورودی، گروه های شکار، بردار تماس، شماره شناسایی نماینده، دکمه های ورود به سیستم و شاخص های انتظار مکالمه است.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال از راه دور در سانترال 824
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =