نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

PBX در مقابل PABX آیا واقعا تفاوتی وجود دارد؟

دنیای مخابرات می تواند دنیایی حیله گر باشد. به نظر می رسد وب سایت های مختلف اطلاعات زیادی در مورد محصولات آنها ارائه می دهند، اما به ندرت اطلاعات مورد نیاز شما هستند. یک سوال کوچک را که برخی از مشتریان و مشتریان ما از ما می پرسند، برطرف می کنیم. (چه تفاوتی بین PBX و PABX وجود دارد؟)

تفاوت این دو دستگاه

به طور خلاصه، PBX مخفف Private Branch Exchange و PABX مخفف Private Automatic Branch Exchange است. کلمه “خودکار” اشاره ای به چگونگی تفاوت این دو با یکدیگر دارد. اصولاً PABX نوعی PBX است که به سادگی خودکار انجام می شود.

در اولین روزها، PBX اتاقی بود که در آن اپراتورهای تابلو برق می توانستند تماس ها را از یک تماس گیرنده به دیگری با اتصال متصل به سیم به صورت دستی برای تکمیل مدار تماس متصل کنند. با تکامل فناوری، پیشرفت های جدیدی نیز به آن اضافه شد – یکی از این موارد ظهور سوئیچ الکترونیکی است. سلام اتوماسیون! معرفی این بدان معنی بود که اصطلاح جدیدتری برای PBX مورد نیاز است و بنابراین از PBX به PABX تبدیل شد. ما از اپراتورهای یک اتاق فاصله زیادی گرفته ایم و امروز همه PBX ها خودکار هستند، به این معنی که واقعاً زیاد نیازی به تمایز بین PBX یا PABX نیست.

به همین دلیل، اصطلاحات PABX و PBX به جای یکدیگر استفاده می شوند زیرا اساساً به همان سیستم اشاره دارند.

تفاوت در فناوری

این فناوری در همین جا متوقف نشد و PBX اکنون از چنان ویژگی غنی برخوردار است که پیشنهادات استاندارد موجود در آنها اکنون شامل کنفرانس تلفنی، انتظار مکالمه و موارد دیگر است.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی کامل سانترال بر شرکت

با PBX Telviva، آینده حتی بیشتر قابل دسترسی است، زیرا PBX های ما در فضای ابری میزبانی می شوند، این به معنای امنیت بهتر، سرعت بهتر، کاهش هزینه ها و توقف کمتر است. دیگر هیچ خانم پیر در یک اتاق تاریک!

در نتیجه، PABX فقط یک نوع PBX است و امروزه هر دو معنی یکسانی دارند. خب! حالا شما مالک آن هستید. برای یک نقل قول رایگان، چرا امروز با یکی از مشاوران فروش ما در ارتباط نیستید تا در مورد نیازهای تلفنی خود با آنها گپ بزنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + دو =