نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

بستن صفر سانترال پاناسونیک TDA100/200/600

برای بستن صفر سانترال پاناسونیک TDA100/200/600 از قسمت Denied Code که در levelها وجود دارد استفاده می کنیم؛ یعنی با قرار دادن عدد مورد نظر شماره گیری آن را غیر ممکن می کنیم. بستن دو سفر سانترال پاناسونیک TDA100/200/600 نیز به همین صورت است؛ مثلا اگر در Trs شماره یک در level دو “00” را قرار دهیم اصطلاحا دو صفر را برای این TRS بسته ایم.

بستن صفر سانترال پاناسونیک TDA100/200/600 برای خطوط داخلی

برای بستن صفر سانترال پاناسونیک TDA100/200/600 در یک خط داخلی، در بخش COS SETTING یک کلاس را انتخاب می کنیم (کلاسی که می خواهیم به داخلی اختصاص دهیم) و این TRS مورد نظر خود را در حالات روز و ظهر و شب برای کلاس قرار می دهیم. مثلا TRS کلاس سرویس شماره 5 را برابر 1 قرار می دهیم.

اکنون به بخش Extension Setting  رفته و کلاس 5 را به داخلی مورد نظر اختصاص می دهیم. با این کار دسترسی دو صفر را برای آن داخلی بسته ایم.

ایجاد محدودیت زمانی بر روی دستگاه سانترال پاناسونیک TDA100/200/600

اگر قصد دارید یک داخلی خاص فقط در یک مدت زمان تعریف شده قادر به صحبت با تلفن و پاسخگویی تماس ها باشد می توانید بر روی آن دستگاه محدودیت زمانی ایجاد کنید.

این برنامه بوسیله برنامه کامپیوتری اعمال میگردد . ابتدا به بخش COS Setting  رفته و در تب CO & SMDR ,Extension co line duration را برای کلاس مورد نظر خود روی حالت enable قرار می دهیم.

حالا برای تنظیم زمان به بخش TRG Setting  رفته و تب Extension co duration time را که روی حالت پیش فرض 10 دقیقه هست به زمان مورد نظر خود تغییر می دهیم.

این مطلب را از دست ندهید   سیستم تلفنی PABX

اکنون داخلی مورد نظر تنها مدت زمانی که  تعریف کرده ایم می تواند با تلفن صحبت کند و پاسخگوی تماس گرفته شده باشد.

مسیر دهی تماس های ورودی برای زنگ‌خور داخلی در دستگاه سانترال پاناسونیک TDA100/200/600

برای انجام این کار ابتدا باید در Group Setting یک گروه تماس ایجاد می کنیم و داخلی های مربوطه را در آن عضو می نماییم  و سپس در Dil Table  مسیر ترانک ورودی را برای آن تنظیم می کنیم.

با انجام این کار تماس های ورودی را به سمت گروه داخلی های مورد نظر هدایت می کنیم.

تنظیمات کلید DSS تلفن دیجیتال پاناسونیک روی دستگاه سانترال پاناسونیک TDA100/200/600

ابتدا باید با نرم افزار کنسول به مرکز متصل شده و در بخش flexible button  تنظیمات کلیدهای کناری تلفن پاناسونیک 7665 را انجام دهیم و متناسب با نیاز یک خط شهری خاص CO یا یک داخلی را برای شماره گیری سریع یا BLF تنظیم نماییم.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 2 =