نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

سانترال میزبان چیست؟

میزبان PBX یک سیستم تلفنی PBX مجازی مبتنی بر ابر است که از طریق اتصال به اینترنت به جای کنترل کننده تماس یا سرور کنترل شده توسط شخصی که صاحب آن هستید و خودتان آن را اداره می کنید، از طریق اتصال به اینترنت، خدمات تلفنی ایمن و مطمئن را برای یک تجارت یا سازمان ارائه می دهد.

نحوه کار

نحوه کار آن به شرح زیر است:

 سازمان شما به شرکت PBX میزبان شما متصل می شود

  • این اتصال همیشه فعال بوده و عملکرد قابل اطمینان را تضمین می کند
  • شما از دستگاه VoIP خود تماس می گیرید
  • دستگاه VoIP صدای آنالوگ شما را به بسته های دیجیتالی تبدیل می کند
  • سیستم تلفنی PBX میزبان شما تماس را از طریق اینترنت به ارائه دهنده خدمات PBX میزبان هدایت می کند
  • سپس بسته های دیجیتال متناسب با قالب مقصد تبدیل می شوند
  • تماس شما به گیرنده تحویل می شود

با PBX میزبان، تجارت شما می تواند ارتباطات لازم را برای شکوفایی در یک فضای کسب و کار دائماً در حال پیشرفت حفظ کند. ایده ساده است: ضمن از بین بردن هزینه تجهیزات غیرضروری و پرهزینه، ویژگی های ارتباطی مورد نیاز را در اختیار مشاغل قرار دهید. از صرف وقت و هزینه برای نظارت بر سیستم PBX در محل خودداری کنید. خودتان از هزینه های مداوم نگهداری سیستم خود صرف نظر کنید. روند ارتباطات از راه دور کسب و کار خود را ساده کنید – مزایای PBX میزبان را کشف کنید.

از آزادی ابر لذت ببرید

با یک راه حل PBX میزبان، نیازی به ذخیره و نگهداری فیزیکی تجهیزات PBX ندارید – همه چیز در ابر است.

  • یک سانترال میزبان کاملاً در فضای ابری وجود دارد – فضای ارزشمندی را ذخیره کنید و خود را بدون هیچ زحمتی برای نگهداری حفظ کنید
  • با بروزرسانی های مداوم و یکپارچه در جریان باشید – مشاغل امروز باید در لبه برش باقی بمانند. ویژگی هایی مانند یکپارچه سازی دستگاه تلفن همراه در دنیای امروز یک استاندارد است، اما همیشه چنین نبوده است. با PBX میزبان، به روزرسانی ها و قابلیت های جدید معمولاً در هزینه اشتراک گنجانده می شوند.
این مطلب را از دست ندهید   سانترال تحت شبکه KX-NT343

و مزایای آن مزیت واقعی PBX ابری است: شما از جدیدترین ویژگی ها سریعتر لذت می برید و بدون هیچگونه تعمیرات اساسی زیرساخت ها، به روز هستید. با PBX میزبان VoIP، دیگر نگران دنیای همیشه در حال تغییر فناوری نباشید – تجارت شما همیشه در بالای آخرین به روزرسانی ها قرار دارد و نسخه ها را به طور خودکار منتشر می کند.

نیروی کار خود را متحد کرده و در ارتباط باشید

 تجارت در همه جا اتفاق می افتد، نه فقط در اداره – پس چرا سیستم تلفن خود را در آنجا نگه دارید؟ عوامل غیرمنتظره بیرونی ممکن است کارمندان را از حضور در دفتر در هر روز منع کند. اما اساس کار شما فضای فیزیکی ای نیست که در آن واقع شده است. این مجموعه اجزای آن است – افرادی که این اتفاق را می افتند.

  • با یک PBX میزبان VoIP، می توانید یک نیروی کار متنوع از نظر جغرافیایی را با یک سیستم تلفن مرکزی که به طور ایمن در فضای ابری قرار دارد، گره بزنید.
  • یک بستر میزبانی مبتنی بر ابر می تواند قابلیت اطمینان فوق العاده بالا و بازیابی یکباره فاجعه را فراهم کند، بنابراین شما همیشه با همکاران و مشتریان در ارتباط باشید.

به طور خلاصه، یک PBX مجازی میزبان یک شبکه ایمنی است – آتش سوزی، سیل یا یک خط پایین برق ساده معمولاً کار را متوقف نمی کند. برق را از خطوط برق گرفته و در ابر قرار دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =