نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

برای VoIP اطلاعاتی دارید؟ مزایا و معایب برای انتخاب درست شما

ما راهنمای کاملی را در مورد ارزیابی مزایا و معایب سیستم های تلفنی VoIP نوشتیم.

VoIP مزایا

منصفانه بودن خود ما در Nextiva به عنوان ارائه دهنده VoIP، منصفانه خواهد بود اگر بگوییم که ما درباره VoIP یک یا دو چیز می دانیم. در اینجا یک راهنمای دقیق در مورد جوانب مثبت و منفی آن آورده شده است:

  • هزینه های پایین تر
  • افزایش قابلیت دسترسی
  • قابلیت حمل کامل
  • مقیاس پذیری بالاتر
  • ویژگی های پیشرفته برای تیم های کوچک و بزرگ
  • کیفیت صدای شفاف تر
  • پشتیبانی از چند وظیفه ای
  • انعطاف پذیری بیشتر با تلفن های نرم افزاری

1) هزینه های کمتر

نتیجه نهایی برای هر مشاغل بزرگ یا کوچک حیاتی است. بنابراین، شما باید هر فرصت صرفه جویی در هزینه را در نظر بگیرید. یکی از روش هایی که شرکت ها می توانند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها داشته باشند، استفاده از سیستم تلفنی VoIP است.

به طور متوسط ​​، یک سیستم تلفن ثابت (POTS) هرماه 50 دلار برای هر خط برای شرکتها هزینه دارد. این نرخ فقط مکالمات محلی (و بعضاً داخلی) را شامل می شود. در مقابل، برنامه های VoIP با کمتر از 20 دلار در هر خط در دسترس هستند.

درست است. با توجه به این ارقام، VoIP می تواند قبض تلفن شما را بیش از نیمی از آنچه در حال حاضر است کاهش دهد.

توجه به این نکته مهم است که تغییر جهت VoIP تضمینی برای کاهش شدید هزینه های تلفن شما نیست. مشاغل متفاوت هستند و نیازهای آنها نیز متفاوت است.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با 3 سیستم رایج سانترال

اما چیزی که می توانید از آن اطمینان داشته باشید این است که تغییر حالت VoIP موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها می شود. صرفه جویی در هزینه در VoIP به دو طریق انجام می شود: مستقیم و غیرمستقیم.

صرفه جویی در هزینه مستقیم

وقتی صحبت از سرویس تلفنی سنتی می شود، یک تجارت هزینه های اولیه زیادی را متحمل می شود. مخصوصاً به اسم تلفن های تجاری و سخت افزار PBX.

الف) هزینه های سانترال

PBX (صرافی شعبه خصوصی) یک قطعه سخت افزاری فیزیکی است. بسیاری از تلفن های ثابت را در یک دفتر به هم متصل می کند و می تواند هزینه زیادی را متحمل شود. ما ده ها هزار دلار صحبت می کنیم – مبلغی که می توانید طی چندین سال استهلاک کنید.

ممکن است استدلال کنید که قیمت تلفن های آنالوگ تقریباً مشابه تلفن های IP است. قیمت دقیق بر اساس ویژگی های مورد نظر متفاوت خواهد بود.

اما، نصب PBX در محل سرمایه گذاری پرهزینه ای است. این هزینه برای هر کاربر بین 500 تا 2000 دلار قابل پرداخت است. بنابراین حتی یک تجارت کوچک با تعداد انگشت شماری کارمند نیاز به سرمایه گذاری در سخت افزارهای فیزیکی دارد.

شبکه های VoIP این نیاز به سخت افزار اضافی را از بین می برند زیرا اتصال باند پهن سرویس را تأمین می کند.

برای سهولت انتقال در سیستم عامل به روزرسانی سیستم، این سازمان ها می توانند از پروتکل Session Initiated، معروف به SIP Trunk استفاده کنند. SIP Trunk ضمن حفظ سخت افزار تلفن موجود در دفتر کار شما، به عنوان یک مسیر دیجیتالی برای خدمات صوتی شما عمل می کند. از مزایای اصلی SIP Trunking می توان به هزینه های کمتر، مدیریت آسان تر آنها اشاره کرد و می توانید سرویس را فوراً فعال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی معایب VoIP در سانترال

رهبران فناوری از SIP Trunking برای افزودن قابلیت های صوتی جدید به سیستم تلفنی موجود استفاده می کنند.

ب) شارژ سیم کشی مس

اتصالات باند پهن همچنین سیم کشی اضافی را از بین می برد زیرا شبکه های VoIP هم صدا و هم داده را در یک کانال امکان پذیر می کنند. در محافل فناوری اطلاعات و مخابرات، کلمه صحیح این امر دو طرفه است. این توانایی ارسال و دریافت همزمان صدا و داده است. اکثر تلفن های میز VoIP برای اتصال به آن فقط به یک اترنت نیاز دارند.

Power over Ethernet (PoE) دفاتر را قادر می سازد تا با کارمندان دفتر خود مدولارتر باشند. بعلاوه، آن دفاتر نیازی به ایجاد تغییر در سیم کشی برق ساختمان نخواهند داشت.

به طور کامل بی سیم می روید؟ سرویس VoIP حرفه ای نیز به عنوان یک برنامه در رایانه یا تلفن هوشمند شما در دسترس است. انعطاف پذیری VoIP یک موفقیت بزرگ برای کارآفرینان و بنگاه های اقتصادی است.

ج) هزینه های تماس

هزینه های مستقیم نیز به صورت هزینه تماس است. تماس های VoIP در مقایسه با شبکه تلفن سوئیچ همگانی (PSTN) یا شبکه تلفن سنتی مدار سوئیچ سنتی ارزان تر است.

بخش عمده ای از این امر مربوط به کاهش شدید هزینه های حمل داده است. در ابتدا، داده ها خارج از دسترس اکثر مشاغل کوچک قیمت گذاری می شدند.

حتی برای سازمانهای بزرگ، کاربران مجبور بودند با محدود کردن پهنای باند اینترنت و پهنای باند سازمانی مبارزه کنند. امروزه، سرعت اینترنت بهتر شده است در حالی که هزینه های داده به طور نسبی ضروری است.

این مطلب را از دست ندهید   برنامه ریزی سانترال NS500

آمار نشان می دهد مشاغل کوچک با استفاده از VoIP می توانند قبض تلفن شرکتشان را تا 60٪ کاهش دهند. آنها همچنین می توانند تا 90٪ در تماس های بین المللی صرفه جویی کنند.

این پس اندازها به رها شدن رابط های نرخ گران ISDN (مخفف Integrated Service Digital Network) برمی گردد. یا حتی خطوط اختصاصی مرتبط با سیستم POTS به نفع سرویس VoIP. شرکت هایی که خارج از ایالات متحده تماس های بین شهری برقرار می کنند از هزینه های پایین VoIP برخوردار هستند.

هزینه خدمات سنتی تلفن تقریباً دو برابر بیشتر از VoIP است. VoIP سود قابل توجهی برای مشاغل فعال در سطح جهانی ارائه می دهد.

د) هزینه های دوره ای

سرویس VoIP همچنین به مشاغل امکان می دهد سایر هزینه های جاری مانند مالیات، تعمیرات و هزینه های نگهداری را نیز کاهش دهند. ارائه دهندگان VoIP معمولاً این هزینه ها را در برنامه های اشتراک قرار می دهند که هزینه های آنها، مانند مورد Nextiva، ماهیانه کمتر از 5 دلار است.

تمام این هزینه ها، در مجموع، خدمات VoIP را به پیشنهادی جذاب برای رشد استارت آپ ها و SMB ها تبدیل می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + ده =